További Futball cikkek
- A Fehérvár kiütötte a létszámhátrányos MTK-t
- Belga élvonalbeli csapat sem tudja biztosítani másodosztályú magyar labdarúgók fizetéseit
- Jürgen Klopp szerint bűncselekmény, amit a Liverpoollal csináltak a szezon alatt
- Távozik Dortmundból a német klasszis, akit a klubhűség élő példájaként emlegetnek
- A spanyol meglepetéscsapatot kizárhatják a Bajnokok Ligája következő szezonjából
Lemaradt a brit tévénézők nagy része a szerdai Everton-Liverpool FA-kupa-meccs izgalmas befejezéséről, mert a 118. percben a sugárzó ITV csatorna reklámot adott be.
A párharc a megismételt meccsen 0-0-s döntetlenre állt, amikor a 19 éves Dan Gosling két ügyes csel után a kapu hosszú oldalába rúgta a labdát. A 40 ezer néző a stadionban tombolt, a legnagyobb, városi riválist verték ki, a televízió előtt ülők viszont dühöngtek, mert csak a gólörömöt látták élőben.
A The Sun szerint műsorvezetők háromszor kértek bocsánatot a hibáért, de a találatot, ami az Everton-rajongóknak eddig biztosan a szezon legszebbje, csak felvételről tudták megmutatni. Azt mondták, valamilyen műszaki hiba történt, megszakadt a közvetítés, ezért ment cukorkareklám és más hirdetés adásba.
Nagyon ciki, főleg, hogy az ITV négy éve már megcsinálta kvázi ugyanezt. A 2005-ös San Marinó-i Forma-1-es futamon Michael Schumacher 30 körön át üldözte a vezető Fernando Alonsót, óriási befutót vártak, amikor három körrel a vége előtt jött a reklámblokk.
A finisre épp visszakapcsoltak, de az élvezet elveszett, a szurkolók dühöngtek, a tévések meg bocsánatkérésen kívül mást nem tudtak tenni.
Az evertonosok, miután kiheverték a sokkot, hogy épp a meccs legfontosabb 20 másodpercéről maradtak le, legalább a továbbjutásnak örülhettek, csapatuk a legjobb 16 közé került a kupában.