![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=xbrthjqpwp/fastid=iqxkuwfcditpsobpxffawmnxommq/nc=0)
A szurkolók kerültek a Sociedad mezére
Az idén nem akadt mezszponzora a spanyol futballbajnokságban szereplő Real Socideadnak. A kimaradt forrásokat egyedi ötlettel igyekszik pótolni a baszk klub.
![Index (1)](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/367/3671/36711/3671166_44a31aa451161651ca026f0833eb95c5_wm.jpg)
A csapat már szerepelt egy televíziós reklámban, amelyben a 25 ezer pártoló tagból véletlenszerűen kiválasztott 22 szurkoló neve szerepelt a mezen. A kampányban a „Visszük neked a mezedet” szlogen szerepelt. A csütörtöki, Sevilla elleni bajnokin pedig újabb huszonkét szimpatizáns nevét vasalták a Real Sociedad mezére, így léptek pályára.
Bár ez a vállalkozás messze elmarad attól a bevételtől, amit egy mezszponzor jelentene, de így is van jó hatása. Elsősorban a drukkerek felé, akikben tovább erősíti a klub iránti szenvedélyt.
Spanyolországban amúgy nem ritka, hogy egy-egy klub ilyen formáját választja a szurkolók megszólításának. A Valencia korábban a saját Twitter-oldalát reklámozta, míg a Sevilla mezén szereplő számokat a drukkerekből kialakított montázsból készítették.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=xbrthjqpwp/fastid=iqxkuwfcditpsobpxffawmnxommq/nc=0)