De nem kapkodnak, és van is még 4 perc arra, hogy elinduljon az olasz, úgyhogy nem kell még aggódni. Egyébként még Michelisz is mellette áll a garázsban, a többség már elindult a rajtrácsra.
Nyolcadik helyre jön fel a magyar pilóta, fél másodperccel lassabb az élen álló Mullernél. Michelisz most kezd gyors körbe, neki még nincs mért ideje, ahogy a tegnapi futamgyőztes Gabriele Tarquininek sem.
Az Yvan Muller Racing két pilótája, Yvan Muller és Thed Björk ugranak az élre. Nagy Norbert jelenleg a 13. a zengős Cuprával, nincs messze a továbbjutást jelentő hely, de hat pilótának még nincs mért ideje.
Így tesz Michelisz is, miközben a Cuprával (SEAT) induló Pepe Oriola futja a legjobb kört elsőre.
Alig vár valaki a garázsban, nincs is mire, 30 perc van, hogy bejussanak a top 12-be a pilóták.
30 perces az első harmad, 15 perces a második, a harmadikban pedig az öt továbbjutó egy-egy mért kört kap majd. Épített pályákon valamivel kevesebb időt kapnak majd a pilóták a szezonban, ott 20 perc az első és 10 perc a második harmad.
Vasárnap egy időmérőn és két futamon javíthat a WTCR-ben. Michelisz csapattársáé az első futam.
Michelisz így értékelt szombat este a garázsban, amikor még mindig dolgoztak a kocsiján. Érthető persze, a tempója remek volt, de az időmérőn elszállt alatta a motor, amit ki is kellett cserélni, így végül csak az utolsó helyről rajtolhatott a futamon, amin aztán kiszakadt a bal első kereke, egyszerűen minden rögzítőcsavar eltört.
Mivel a Hyundaiok rettenetesen gyorsak voltak szombaton, a jó teljesítmény vasárnap is meglehet tőlük.
Ami eddig egy hétvége programja volt a WTCC-ben, az már egy vasárnap menüje a WTCR-ben, legalábbis a lényegi részét tekintve.
Vasárnaponként van ugyanis a három részre osztott időmérő, ahol a két vasárnapi futam rajtsorrendjéről döntenek a pilóták. A nagyobb mezőny miatt viszont sokkal izgalmasabb lehet az időmérő, hiszen eddig 14-15 pilótából esett ki 2-3 a második harmadra, most viszont lényegében felezik a mezőnyt, 25 indulóból csak 12 marad a középső szakaszra. A végén a legjobb öt pilóta dönt majd egy-egy körrel.
A két futam a WTCC megszokott rendszerét őrzi, az első fordított rajtrácsos lesz (az első tízet fordítják meg), a második pedig a vasárnapi időmérő sorrendje alapján rajtol majd.