Olyan dolog derült ki a spanyol nőkről, amit nem gondoltál volna
Tudd meg a különbséget! (x)
Tudd meg a különbséget! (x)
Felüljáróépítés a "Kőhídnál" 1985-ben (forrás: Gyártástrend magazin) A közelmúltban olvashattatok fura pótlásokról a tömegközlekedésben.
Fotó: redoctober/wikimedia Egészen érdekes, hogy vannak dolgok, amik csak akkor tűnnek fel, amikor eltűnnek.
A 95-ös busz sofőrje viselkedett minősíthetetlenül - állítja egy utas.
Tényleg a körömlakkunkhoz választunk autót, vagy ennél azért komplexebben gondolkodunk? (x)
A férfiakról rengeteg mindent elárul az autójuk. (x)
Mi az a Futár? Hát azok a világítós menetrendek a buszmegállóban! Vagy nem? Nos természetesen nem csak azok.
Átadják a Várkert Bazárt, máshogy jár a 19-es, 41-es villamos és a 86-os busz. Autós lezárás is lesz.
A Győr felé vezető oldalon a 89-90-es kilométernél csak a leállósávban lehet haladni, torlódás van.
Hétvégén óriási volt az érdeklődés, hétfőn 70 százalékos a kihasználtság.
A Móricz Zsigmond körtéri megállónál kérdeztük az utasokat az első benyomásaikról. Vannak, akik rosszul jártak.
Európa egyik legnépszerűbb autója elektromos verzióban. (x)
Tömegközlekedés nélkül nehéz lenne az élet, de vannak hátrányai is. Erről kérdeztük az utca emberét.
Azt senki sem tudja, hogy pontosan mikor indul a 4-es metró.
Alighanem az amerikai Syracuse város Tipperary Hill negyede az egyetlen hely a Földön, ahol a közlekedési lámpákon alul van a piros és felül a zöld.
Papp Zoltán SEAT márkaigazgatóval készítettünk interjút. (x)
Női vezetőket kérdeztünk, hogy mi alapján döntenek.
Pedig volt már pár hiper-szuper ötlet a közelmúltban, de ez tényleg visz mindent.
Egy autó és egy kamion ütközött. Teljes útzár.
Idősbácsibűnözés Ózd és Miskolc között.
A baleset miatt a 68-as buszokat terelik.
Horton és Apagyon is durva autóbaleset volt.
Egyik legutóbbi beszédében véletlen elkáromkodta magát.
Egyik legutóbbi beszédében véletlen elkáromkodta magát.
Imádom a Budapesten zajló természeti folyamatokat, kiváltképp ha a tömegközlekedési infrastruktúrával lépnek kölcsönhatásba.
Egyes városokban kétszer annyi, mint amennyi kéne. Taxisok szerint idővel kitisztul a piac.
Igen kivirágzott egy buszmegálló! Nem papírvirágokkal, mint a deák téri fa a hétvégén, meg nem gerillakertészek keze nyomán, mint az egyetlen hiányzó térkő helyén kialakított kertecske a Délinél vagy a Palotanegyedben.
Egyszerűen nem tudom, hogy sikerült ilyen sután elhelyezni a város több pontján a vakvezető sávokat és a Demszky-karókat.
A baleset Budapesten volt, kórházban a sérült.
A buszon ülők közül senkinek nem esett baja, az autó vezetője azonban súlyosan megsérült.
A 15 méteres ámbráscet öt napig hevert az angol tengerparton, mire elszállították.
A 4-es és a 6-os vonalán javítják majd a hibákat.
Na persze annyira nem bréking, mert pár napja már kidobta ezt a járatpótlós térképet a BKK, de gyakorlatilag senki nem vette észre, hogy már az új logók vannak rajta.
Na jó, legalábbis a kerékpárosok szempontjából tökéletes kereszteződés ilyen lenne szerintük.
Amikor ma reggel belenéztem a Wang folyó legfrissebb posztjaiba, azt hittem a szocialista Szűzanyát semmi nem múlhatja felül, de tévedtem! Hiszen itt van ez a kép, amit a hazainduló szerző lőtt a berlini autóbusz-pályaudvaron.
Néhány napja posztolta az ittlakunk.hu ezt rémes megoldást a XVII.
Föltoltak egy csomó képet a Határ úti végállomás megújításáról.
A Baross hídnál félpályán tud haladni a forgalom.
Tegnap posztoltam egy képet a moszkvai metró peronjáról: milyen klassz, hogy jelzik, hol fog nyílni az ajtó.
A Kunszentmiklósra induló vonat mozdonya elromlott, 15 perces késések várhatóak.
A győri rendőrök elfogták a sofőrt.
Amikor kicsi voltam, a nagymamám azt mondta, nézzem a gumiszőnyegen, hol a kopás, mert ott szállnak ki-be az emberek a metróból.
Szinte teljesen használhatatlan az új a Bajcsy-Zsilinszky úti kerékpársáv, mert folyamatosan turistabuszok állnak rajta. Pblue mikroblogger lőtte azokat a képeket, amelyek bizonyítják, hogy hétfő reggel a buszok és turisták miatt sem az úttesten kialakított új biciklisávban, sem a járdán futó bringaúton, de még a zebrán sem lehetett egyszerűen haladni. A fenti képen látható busz nem halad, hanem áll és várakozik.
A balesetet a 17 éves áldozat okozta, aki szabálytalanul kelt át a zebrán.
Komszomolszkaja - Martin Deutch/Flickr Moszkvában előadni egy Futurológus Kongresszuson? Ez már akkor is nagyon nagy élmény lett volna, ha nem azzal fejezhetem be az előadásom, hogy Punk's not Dead! Így még inkább az volt - kösz a Balassi Intézetnek a meghívásért! Bár a néhány nap, amit Oroszországban töltöttem, elsősorban nem a városnézésről szólt, nem tudtam kikapcsolni a bloggert magamban.
A Ferenciek tere megújítása az egyik legmenőbb, legbátrabb, legprogresszívebb húzás volt a főváros elmúlt néhány évében - ráadásul a végeredmény jól is néz ki.
Mindenesetre lehet része ebben a videóval dokumentált, kisebb balesetben.
A sofőr időben kiugrott, így élte túl a balesetet. Késnek a vonatok a Budapest-Debrecen vonalon.
Bocs, mondja nekem. Nem tőlem kell bocsánatot kérni. A gyalogostól, akit majdnem elütött. A zebra közepén.
Fotó: Zsuzsa, 2010. A februári locspocsban talán nehéz átérezni ZD problémáját, aki az üvegtetejű árnyékolókról írt egy mérgelődős levelet az Urbanistának.
Hogyan hízhat egy szélvédőmatrica körüli malőr letöltendő börtönné? Íme a magyar recept!
Annyi furcsa helyettesítő járatot bemutató kép, link és komment gyűlt össze az Urbanistán, hogy gondoltam csokorba gyűjtöm őket.
Kukorelli Péter, Spanyolországban élő designernek meglódult a fantáziája és valami elképesztően klassz tervet álmodott.
Az Iho.hu szerint a váznál az eredeti, 1869-es kocsik hattyúnyak-kialakítását idézi a design, a homlokfalon pedig azért lehet egy erősen indusztriális fekete-arany tömb, mert az új kisföldalatti már vezető nélkül menne.
Korcsolyával.
Négy települést nem lehet megközelíteni, sok utat lezártak, de néhol már enyhítették a riasztást.
Ismeritek a Combino-szenvics kifejezést? Én bevallom, nem ismertem, amig ki nem nyitottam ma a Kerékagyat.
Ferenc azt hitte, hogy a megtévesztés mestere. De a szemfüles rendőrök eszén nem járt túl.