Az Orangeways üzemelteti a midibuszokat
Rába-buszokkal nyerték meg a BKK tenderét.
Rába-buszokkal nyerték meg a BKK tenderét.
A város felbontja az Orangeways-szerződést, miután a cég vasárnap szó nélkül leállt.
Zsigó Róbert polgármester szerint hétfőn lehet, hogy mindenkinek autózni kell, ha az Orangaways nem tudja elhárítani a "műszaki hibát".
Az Orangeways Budapest-Bécs járata nem fizet az autóbusz-állomásnak, ezért az utasoknak a forgalomban kell bepakolniuk a buszba.
A BKK-nak mégsem tetszik, hogy az úttesten pakolnak az Orangeways utasai a buszba.
A buszos céget a West Block venné meg.
A nemzetközi buszjáratokat üzemeltető cég alvállalkozói a kifizetetlen számlák miatt panaszkodnak.
Nem kötöttek megállapodást a Gemenc Volánnal, január 1-től nem indulnak buszok.
Kiütötték a pályázaton a helyi Volánt.
Lerobbant az éjszakai budapesti járat, a társaság diszpécsereit nem lehetett elérni.
Mi már ültünk rajta, az utasok viszont egyhamar nem fognak.
A sofőr a helyszínen elismerte a felelősségét, senki sem sérült meg.
Szerinte az új buszok beállításának elhalasztása napi 30 millió forintos veszteséget okoz a BKV-nak.
2011 év végéig az összes új buszt szolgálatba állítják. Kétharmados üzemeltetési költséget ígér a nyertes Orangeways.
Nyolc vonalon nyújthatnak teljes körű szolgáltatást.
A klubnál állítják, a működés törvényes és tiszta, átlátható gazdálkodást mutat.
A dolgozók szerint kevesebbet kapnak az alvállalkozótól, mint járna.
Belföldi távolsági járatokat nem indíthat, a helyi tömegközlekedési piacra próbál betörni.
A busz foglaltságától és a járat indulásáig hátralevő időtől függő jegyárakat vezet be januártól a cég.
A szakminisztérium nem adta meg az engedélyt az OrangeWays társaságnak, hogy saját buszjáratokat indítson Budapest, és más magyar nagyvárosok között
A Volán társaságokkal versenyezne a társaság, de nem kér állami támogatást.
40 darab midibusz üzemeltetésére írt ki pályázatot a cég, a lehetőségre sokan rástartolnának.
Kedves Ferenc érdekeltsége, az Orangeways a fővárosi tömegközlekedési piacra tart.
A Kedves Ferenc vállalkozó érdekeltségébe tartozó, eddig csak nemzetközi buszjáratokat üzemeltető, fapados modellben működő társaság, az Orangeways érdeklődik a szolnoki tömegközlekedési pályázat iránt - írja a Népszabadság.