Ilyen lesz az óceánkutató állomások jövője
Egy francia óceánkutató és építész megálmodta a jövő tökéletes vízi laborját.
Egy francia óceánkutató és építész megálmodta a jövő tökéletes vízi laborját.
Fotó: redoctober/wikimedia Egészen érdekes, hogy vannak dolgok, amik csak akkor tűnnek fel, amikor eltűnnek.
Valószínűleg még az átadás napjaiban röppenhetett fel harminc méter mélységből, aztán elcsalinkázott a betongerendák között és megakadt a szuperdizájnos megálló mennyezeténél.
Föltoltak egy csomó képet a Határ úti végállomás megújításáról.
Amikor kicsi voltam, a nagymamám azt mondta, nézzem a gumiszőnyegen, hol a kopás, mert ott szállnak ki-be az emberek a metróból.
A budapesti pályaudvarok is behódolnak a bringás őrületnek: közleménye szerint biciklitárolókat építtetett a MÁV. A Nyugati pályaudvaron, az első vágány mellett 2009 óta 22 férőhely volt, most húsz új hellyel bővült a tároló a ceglédi váróterem előtt, a 17-es vágány melletti szabad területen.
Valamint eladó jurta, 129 lakásos ház és gyermekvasút-megálló - ingatlansaláta
Nagyon klassz húzással rukkolt elő a Hype and Hyper, akik amúgy is szoktak nagyon klasszakat húzni.
Műszaki hiba van Pécs közelében, több baranyai településen gázszagot lehet érezni.
A CBRE idén is meghirdette az Év Városi Fotósa pályázatát, aminek témája 2013-ban a "városok munkában” vol.
Megnéztük a 4-es metró Bocskai úti megállóját, amelynek tervezéséhez rendhagyó helyről merített ihletet a tervező.
A budapesti falakon fennmaradt ősöreg plakátokból külön rovat állt össze itt az Urbanistán, most egy hasonló kincset, egy falra festett hurrázó szöveget talált Tamás, aki néhány remek fotót is küldött róla.
Ilyen lesz a 4-es metró új állomása a Tétényi úton. Bálna, keszeg, ászkarák és bika a metróban.
Ötszáz irodai munkás padokat fest, rendet tesz.
Egyáltalán nem mai gyűjtemény - évek óta óta aranybánya Vargha Ákos Picasa-albuma midnen közlekedés- és városblogger számára.
Nem is olyan rég morgott Tarlós, hogy 180 millió mozaikdarabkát építettek be a metrómegállókba, ami elsőre soknak tűnik, de hát a képen úgy látszik, Budapesten a hajléktalanszállókat is ezzel rakják ki.
Megálló-szépségverseny azoknak, akik nem győzik kivárni a 4-es metró átadását.
A projekt költségvetése 210 milliárd forint, ebből még ingyenes wi-fire és internetre is futja majd.
Vasárnap ismét Balatonlellén játszunk a Csibor zenekarral, így aztán eszembe jutott ez a fotó, amit legutóbbi koncertünk után lőttem a vasútállomáson.
Egy londoni párra felfigyeltek a közlekedők: minden reggel nagy smacival köszönnek el egymástól munka előtt. Egy forgalmas állomás kellős közepén.
Falfirkák, nem működő liftek: vandálok pusztítják az elővárosi vasúti megállókat. A milliárdos EU-s fejlesztésből nem jutott térfigyelő kamera, talán majd most.
Három megálló felszínén is lesz köztéri medence, de egy közműcég se akar hallani az üzemeltetésről.
A Corvin-negyed beruházója kérte a Ferenc körúti megálló átnevezését, és állta a költségeket. Az utasok kapkodják a fejüket.
Az autósok kétszer egy sávban májustól, a bringások ősztől hajthatnak rá az aszfaltra. Közútmustra a 4-es metró épülő megállói felett.
Kisebb tűz ütött ki a 3-as metró egyik szerelvényében kedden dél körül. Senki sem sérült meg, ám egy ideig pótlóbuszok jártak két megálló között.
Volt ugye szó arról, hogy az Éles saroknál lesz egy kis átalakítás a közeljövőben: többszintes, közös villamos- és vasúti megálló a Fehér út folytatásában, meg ilyenek.
A fenti videót Györgyi küldte, annyit fűzve hozzá, hogy: "gondoltam hátha érdekel titeket az amit vasárnap láttam a Kőbánya Kispesti vasútállomáson.
Az ELMŰ kezdeményezése nyomán felajánlom: tőlem ingyen urán fűtőelemeket kap minden atommeghajtású személyautó.
Amikor először láttam külföldön üvegből készült buszmegállókat, nagyon tetszettek: menők voltak, tiszták, dizájnosak.
Szinte kettévágott egy parkoló autót a darus kocsi daruja.
A férfi egyik lábát levágta a vonat, életveszélyes állapotban szállították kórházba.
A "Végső állomás 3 D" vette át a vezetést az észak-amerikai filmes bevételi listán - derül ki a vasárnap este nyilvánosságra hozott hollywoodi adatokból
Az Urbanista igazán lelkesedik Budapest építészeti örökségéért, egy tavalyi madáretető bontása ellen is készek lennénk tüntetést szervezni.
Bár a hagyományörzésnél jobban már csak a környezetkímélő újrafelhasználást szeretjük, azért az tényleg furcsa, amit Qtya fényképezett a Kálvin téren, majd feltöltött a a skyscrapercity.com fórumára.
Kambekk a Városjárón még tavasszal írt egy rövid bejegyzést arról, hogy a hármas metró Dózsa György úti megállójának falán hogyan pusztul Szász Endre alkotása.
Külön posztot érdemelne, milyen műalkotásokkal próbálták már díszíteni az önkormányzatok a körforgalmak közepén fekvő holt teret a szobroktól a szökőkutakig.
Ennek a kis képen látható, úttest felé zárt, járdára nyíló győri buszmegállónak csak elsőre nehéz megfejteni a logikáját.
Az Örs vezér téri metrómegálló végül is nem néz ki rosszul.