Van jogunk traffipaxra figyelmeztetni?
Egy friss bírósági döntés szerint van: fényszóró-villogtatásért nem büntethet a rendőr.
Egy friss bírósági döntés szerint van: fényszóró-villogtatásért nem büntethet a rendőr.
Évente legalább 70 ezer büntetőcédulát oszthattak ki tévedésből, legalábbis erre utal egy véletlenül kiszivárgott jelentés.
Az amerikai férfi táblával jelezte a traffipaxot a többi autósnak - most bíróság elé állhat.
Régebben megfenyegették, ezért most is gyakorol pisztolyával Pintér Sándor. A belügyminiszter szerint a statisztika – bár nőtt a bűncselekmények száma – azt igazolja, hogy nagyobb a biztonság az országban.
Ön is fog fizetni gyorshajtásért, hiába szabálykövető. Elmondjuk miért.
Felfüggesztették a sebességmérési akciót: két hét alatt 1300 gyorshajtó, 10,5 milliós bírság.
Nemcsak egy helyen, az egész úton mérhetnek.
Úgy fog tűnni, mintha folyton ellenőrzés lenne.
Csütörtöktől szombatig számíthatunk fokozott ellenőrzésekre – a héten Európa 27 országában mérnek a szokottnál gyakrabban.
Az ORFK mobil sebességmérők és fix telepítésű ellenőrzési pontok beszerzését is tervezi.
Közzétették a gyorshajtók júniusi top 9-es listáját.
Ötszáz traffipax beszerzésével harcolna a BM a gyorshajtók és közlekedési szabályszegők ellen. A hatás olyan lenne, mintha minden nap fokozott ellenőrzéseket tartana a rendőrség.
Egy újjáéledő hoax szerint levelesládába került traffipax Zsámbékon, amit a rendőrök elszállítási idővel álcáznak.
Nem jelentették, hogy eltűnt egy tábla, inkább nekiálltak traffipaxolni. Ígérik, ezentúl korrektek lesznek, de nem kártalanítják az autósokat.
Miskolcon mérték be a sofőrt szombaton este.
A legújabb traffipax elől lehetetlen kitérni, használata egyszerű és szinte tévedhetetlen. Ilyeneket kaphatnak a rendőrök.
Nem csak sebességmérőket vásárolnak a tizenkét milliárdból és nem csak a bevételnövelés az állam célja.
12 milliárdért traffipaxot venni? Nem hinném, hogy a gyorshajtás az egyetlen probléma az utakon. Pláne nem ennyiért.
A gyorshajtással magyarázható a balesetek 27 százaléka, ezért koncentrálnának a gyorshajtókra.
30 ezer forintos csekket kapott, pedig a motorja a csomagtartóban volt, és autószállító vitte.
Az M8-ason megállított BMW sofőrje „rezignáltan vette tudomásul” a kétszázezres büntetést.
Egy gyorshajtás, ami talán meg sem történt, sorozatos eljárási hibák, eltűnt harmincas tábla.
Traffipax-adatbázis és közösségi rendőrfigyelés: az internet mentheti meg a gyorshajtókat.
Országszerte fokozottan ellenőrzi a gyorshajtókat a rendőrség. Sietni drága és veszélyes.
A traffipax nem csak nálunk okoz fejtörést az autósoknak, és még mindig akadnak ellene kreatív ötletek.
A kormányzat tanácstalan, mi legyen a lézerblokkolókkal, miután az ügyészség feladta a harcot.
...mondta Göbi, a motordoktor, amikor az alábbi berendezés működéséről szóló videót elküldtem a szerkesztőségi levlistára - és azt hiszem, a legtöbben a lelkünk mélyén hasonlóan gondolkodunk.
Egy sofőr feljelentette a rendőröket, mert szerinte hamis képek alapján büntették meg.
Nem ítélik el azt a békéscsabai férfit, akit az autójába szerelt traffipaxblokkoló miatt feljelentett a rendőrség.
A rendőrségi sebességmérőket bénító készülék elvileg nem illegális, mégis bíróság elé kerülhet aki használja. Megfelelő kapcsolatrendszerrel persze minden megúszható.
A 20 éves Fiat kisteherautó tud valamit a maga 69 lóerejével vagy egyszerűen csak a traffipax működik rosszul? Hitelesített mérőműszer kontra valóság, a meccs nevetséges.
Az ominózus fotó.
Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd gyorsan menni?
Szabolcsban készült a 300 ezer forintos fotó.
Nem valami távoli galaxisban, hanem itthon kap ekkora büntetést egy szabályszegő autós.
A férfi összesen félmillió forintos büntetést kapott.
Nem csak a gyorshajtókra vadásznak majd komolyabb apparátussal a rendőrök, de a szabálytalan kerékpárosokra és az egymást előző kamionosokra is.
Egy békéscsabai sofőr az első magyar, akit ezért büntethetnek.
Kiderült, hogy van az a pénz, amiért mindenki betartja a szigorú sebességkorlátozást. Sőt, elég a pénz ígérete is.
Az új közlekedésellenőrző eszköz nem csak a gyorshajtókat szűrné ki, de egy csomó más szabálytalanságot is.
Traffipaxtúrát hirdetett a BAZ Megyei Rendőr-főkapitányság; az állampolgárok jelzéseit várják arról, hol tartanák szükségesnek a sebességméréseket.
Százhatvanhéttel repesztett a belvárosban egy autós. Háromszázezer forintos büntetés vár rá.
Három nap alatt több mint 11 ezer sebességtúllépést regisztráltak a telepített és mobil traffipaxok az elmúlt héten Magyarországon is végrehajtott uniós közlekedésbiztonsági ellenőrzés-sorozatban.
Felháborító, hogy hétközben nem mérnek az iskola előtt, bezzeg hétvégén igen. Olvasónk trafipaxos szégyenfalat követel.
Három napig tart a fokozott ellenőrzés.
A legtöbbet az M1-esen egy 130 helyett 219 km/órával száguldó sofőrnek kellett fizetnie.
Módosították a KRESZ-t, hogy a forgalmat ellenőrző rendőrautó bárhol megállhasson, ahol nem akadályozza túlzottan a forgalmat.
Az ORFK szerint újraértékelve is csak érvénytelen ajánlatokat kaptak.
50 helyett 143-mal futott bele az új, éjjellátó traffipaxok látókörébe.
A próbaüzem alatt többször nem megfelelő adatokkal indultak, a rendőrség szerint a hiba kijavítható.
Száguldott, de a rendőrök utolérték, majd áthajtottak a lábán. 186 millió forintra perelte a járőröket.
Kötelező tévéshop vigyor, elképesztően vicces mozgáskombinációk.
Egyetlen nap alatt 20-30 bringatulajdonos találta meg ellopott gépét a rendőrség rekord fogása után.
Emelkedik a kerékpárosok engedélyezett maximális sebessége, de a rendőrség továbbra sem tervezi, hogy traffipaxokkal próbálják ellenőrizni a sebességhatárok betartását. A jövőben a 10, 20, 30, 40, 50 km/h-s maximumok közül kell az úttípushoz tartozó sebességhatárt kiválasztani a kerékpárosnak, a KRESZ módosítása ugyanis több meghatározással bővítette a kollekciót. A gyerekek a járdán továbbra sem léphetik túl a 10 km/órát, ez már egy régebben is létező szabály volt.
Bepanaszolta a többi nyertest, aztán elvesztette a másfél milliárdos üzletet.
Pintérék maguk alatt vágták a fát, nemcsak a konkurenseké, hanem saját üzletük is ugrott.
Jogellenesen zárták ki a pályázatból az NJL Konzorciumot és a Siemenst.
Az ORFK vezetője ígéri, hamarosan a magyarok is megnézhetik a gyorshajtásról készült felvételt.
Háromszázezres csekket kap a gyorshajtó.