Egyliteres fogyasztású autót mutat a Renault
A Volkswagen XL1 már nincs egyedül alacsony fogyasztásával: a Renault Eolab is elmegy egy liter benzinnel száz kilométert.
A Volkswagen XL1 már nincs egyedül alacsony fogyasztásával: a Renault Eolab is elmegy egy liter benzinnel száz kilométert.
A Zoé és a Fluence Z.E. nem lett igazán sikeres, de új partnerével új értelmet nyerhet a Renault villanyautó-programja.
Nincs ennél hitelesebb történet, a tulajdonos kitálal. Kárpótol a kis fogyasztás a bődületes szívásokért?
Nem lehetetlen, hogy hamarosan Renault-ként is talákozunk az új luxusmodellel.
Hogy minél később jelentkezzen újra a probléma elvileg az üzemanyag minősége lenne az egyik kulcs.
Igazi meglepetés, hogy a Nissan első embere, a brit Andy Palmer az Aston Martinnál folytatja. Nem ő az első, aki új munkahely után néz.
A Renault nem titkolózik tovább, egy csomó, eddig elhallgatott részletet közölt új kisautójáról.
Van egy kis csalás a dologban: a sárga-fekete fényezés alatt a középmotoros francia csoda igazából olasz és japán.
A Renault nem adta meg az elsőbbséget, az ütközés erejétől a furgon felborult és a rakománya szétszóródott az úttesten.
Ukrán nyergesvontatóval ütközött a 3-ason.
65 lóerő hátránnyal ilyen sikereket senki nem várt.
Bár az aktuális generáció nem valami sikeres, úgy hallani, a franciák ebben az öszvérben mégis az utódot fejlesztik.
A kémfotók alapján az új Twingo se marad RS változat nélkül. Minden eddiginél kiváncsiabbak vagyunk rá.
Egyelőre titok, mi sül ki belőle, csak annyi biztos, hogy puttonyos lesz.
A bátor használtautó-vásárló jutalma a fejedelmi kényelem, a rendkívüli biztonság és az örökkévaló forma. Mindez egy teljesen megbízhatatlan autóban.
Bekeményítettek a törésteszt-csillagok osztogatásánál – az eddig ötcsillagos Renault Mégane is csak közepessel végzett.
Beszólások a csapnivaló Osztrák GP-jük után.
Akadozik a váltó, cseréljem az olajat?
A Seatnál azt mondják, amit a franciák csináltak, az nem tisztességes.
Legalábbis a Nürburgringen. A Seat Leon Cuprát taszította le a trónról, pedig papíron az az erősebb.
Mondja a szerelő, a férjem pedig nagyon hallgat rá. Én viszont egy régebbi Focust szeretnék.
Ha bemelegszik a motor, villog a visszajelző. Csúszik a kuplung is. A kettőnek lehet köze egymáshoz?
A franciák kivásárolják a Caterhamet a közösen létrehozott vállalkozásból, de az Alpine 2016-ra így is elkészül.
A Massa-Perez baleset miatt a mexikóit büntették, a bajnok megúszta a kiütést.
A tervezettnél akár két évvel korábban is elkészülhet a japánok autonóm közlekedésre képes autója.
Eleinte a kutyának sem kellett, aztán nem bírtak eleget gyártani belőle. Idén harminc éves a Renault Espace.
Ismeretlen jelentette fel a FIA-nál igen furcsa illegális próba miatt. A franciák tagadnak, folyik a vizsgálat.
Az Initiale Paris stílszerűen Párizsban mutatkozik be – az első luxus-Renault egy egyterű lesz.
A töréstesztek félelmetesek, annak ellenére, hogy a tesztelés feltételein is lazítottak.
Hétvégén jön az első kritikus futam.
Már a filmszerepe idején hatvan éves volt a könnyű túrakocsi, de még ma is jól néz ki.
Abszurd, de az RBR különleges tanácsadója állítja.
Izzad a Renault: a bajnok ötből négy motorelektronikát elhasznált.
Íme a tökéletes ötvözete a régmúlt hot hatch-einek és a digitális generáció app-mániájának
Csupán egy maréknyi készülhetett a Dacia 2000-esből – ezt a példányt állítólag maga Nicolae Ceausescu használta.
Külsőre nincs igazán szembetűnő változás, de a fogyasztást sikerült visszább szorítani.
A Seat Leon Cupra feladta a leckét, ezért a Renault Akrapovicékat hívta segítségül.
Elárasztották a piacot az 1,6-os dízelek. Összeszedtünk párat: a magyar motoros Astra kombi ellen a Ceed-Mégane-Leon csatázik.
Egy ütközés után a mentősök próbáltak meg elkapni egy ámokfutó autóst, de kis híján bajuk esett.
Ez van. A dolog sokkal bonyolultabb lenne annál, mint azt a károgók képzelik. A Renault-guru kifejti.
Az idő a kérdés. Napok alatt is csodát lehet tenni.
Biztosan nem állítjuk, az viszont már sejthető, hogy milyen alapokra építik.
A két vállalat sportkocsik építésére szövetkezett, most azonban úgy tűnik, megbomolhat a szövetség.
Kicsit németesre sikerült az új Clio Grandtour, ennek néhányan örülnek, néhányan pedig bánják.
Valószínűleg érdekesnek szánták, de inkább furcsa lett a Trafic-Vivaro páros új generációja.
Légzsákokkal, ABS-szel, ESP-vel együtt kerülhet az új kisautó ötezer euróba.
Na ez az az adás, amelyhez lehetetlen ajánlót írni. Tényleg.
A csapatfőnök, a tulaj is tudja, égés lesz, nem csoda.
A turbó megváltoztatta az F1-et: a Renault-é pocsék, az RBR így bukó. Visszatérhet egy exnagycsapat, feljöhet egy közepes. És a Ferrari?
A kocsi orrába mehetnek a lábak, hátul, a fenekek alá becsúszhat a motor. Imádom!