Őrült villamosos üldözési verseny a Kiskörúton
A BKK menetrendje szerint a 47-es megelőzi a 49-est a sínen. Kételkedtünk, de kimentünk drukkolni.
A BKK menetrendje szerint a 47-es megelőzi a 49-est a sínen. Kételkedtünk, de kimentünk drukkolni.
A BKK egy hetet adott a T-Systemsnek a hiba kijavítására, utána dönthetnek a BuBi elindításáról.
A BKK a késlekedés miatt visszavette az előleget és lehívta a teljesítési bankgaranciát.
A 61-es egyik szerelvényével volt gond, egy darabig pótlóbuszok jártak helyette.
A Mexikói út és Rákospalota között pótlóbusz jár.
Szeptember 7-ig élesítik a rendszert, de egyelőre nem tudni, mikortól használhatja majd bárki.
Rosszul lett egy utas.
A Deák tér az Árpád híd között nem közlekednek a szerelvények, egy idős néni esett el az egyik kocsiban.
A Jászberényi úton történt balesetben egy autóban ülő idős ember vesztette életét.
Egyre több a fiatal, divatosan öltözött ellenőr a BKV-járatokon. Viszlát, térdig érő kalauzszoknya!
Ha autózik, a Lánchíd környékét és a rakpartokat kerülje, de szerdán a tömegközlekedés is felbolydul. Összeszedtük, hol és kivel ünnepelhet.
Épphogy befejeződött a villamosfelújítás miatti káosz, megint feltúrták a Vörösvári utat.
Az ok: a Városmajor utcai, a Béla király úti és a Karthauzi utcai híd felújítása.
A BKK szerint, ha ezt megengednék, akkor a végén autóval is buszoznának a mozgássérültek.
A gyalogosok kihízták a járdát, a kerékpárosokat az útra terelik a tervek szerint, döntés csak jövőre.
Kiszabták már a maximális kötbért, lejárt a tesztidőszak, muszáj elkezdeni. Akkor is, ha nincs kész.
A főváros szeptemberig négy kerületben újít fel.
Forgalomkorlátozás lesz augusztus 31-ig.
Az első villamosok jövőre állnak forgalomba.
Elképesztő csavarok a fővárosi trolibusztenderen: ötödével magasabb ár, féléves késés. Vagy bukó.
Már a kihirdetés is egy hónapot csúszott, és az ár is drágább lett mint várták. Margit híd-szindróma?
Az idei fesztiválköztársaságban több lesz a kultúrprogram, mint néha egy igaziban.
A buszon hat ember sérült meg, kettőt kórházba vittek.
A BKV elektromosbusz-tenderén csak a Siemens-Rampani-Rába konzorcium maradt állva.
Ezekben a belvárosi utcákban biztonságosabban közlekedhetnek a forgalommal szemben is a kerékpárosok.
Itt többé nem kapnak ötvenezres csekket a lekopott felfestés miatt rossz helyre parkoló autósok.
A kormány a francia hatóságra vár, hogy elküldjék a vesztes pályázó adóigazolását. Igen, a vesztesét.
Szerintük a BKK beleszól a BKV belügyeibe, a sofőr életét pedig megpecsételi azzal, hogy kirúgja.
A Thököly úti daráló még egy korábbi szabályozás alapján épült, ma már nem lehetne ilyet építeni. A BKK elemzése durva következtetésekre jutott.
Forgalmi korlátozások és ingyenes tömegközlekedés.
Egy hiba miatt teljes hosszán buszokkal pótolják.
Eltörte hét bordáját, azok átszúrták a tüdejét, légmelle lett, levált a tüdejének egy része.
A BKK szerint ezt jelenti a tesztelőkkel kötött szerződés jó hírnév megsértésére vonatkozó pontja.
Legalábbis az első hibapontig mindenképp – a BKK megmagyarázta, miért áztak be az 1-es villamos új megállói.
Hatalmas ventilátorok, menekülőjáratok és olyan víz, ami nem vezeti az áramot. Mindig érdekelte, hogy Windows vagy Linux viszi a metrót? Járja be velünk az alagutakat! Nagykép.
Rengeteg képpel ünneplik, hogy már 100 új jegyautomatával bíbelődhetünk.
Az 50-es helyett pótlóbuszok járnak.
A többi biciklis folyton minket előzgetett. A kölcsönzés már egész jól megy, már amikor működik. Teszteltük a Bubit.
Tovább emelkedhet az amúgy sem csekély számú fővárosi bringások száma.
Érdemes elkerülni az Andrássy utat, egy darabig még eltarthat a forgalomkorlátozás.
Visszamentek az ellenőrökkel, de a kamerák felvételeit már nem nézték vissza Kelenföldnél. Olvasónk szerint sokszor problémás az új jegy.
Az előző kormány és városvezetés is nagyvonalúan bánt a közpénzzel.
Az előző kormány és városvezetés is nagyvonalúan bánt a közpénzzel.
Egy utas a vágányok közé esett.
Már ígéretek sincsenek, a BKK nem reagál.
Mármint az előállítása. A BKK szerint hónapok alatt megtérül a hőpapíros rendszerre költött 85 millió.
A 16-os busz gyakran nem tudott beállni a városnézők miatt, de már be fog.
A XVIII. kerületben az 54-es és a 166-os buszoknak kell kerülniük egy autós miatt.
Munkatársunk mégsem bűnhődött, a semmiből lett meg a tettes.
Remélhetőleg nem ismétlődik meg a hírhedt hévkijelzők ügye.
Remélhetőleg nem ismétlődik meg a hírhedt hévkijelzők ügye.
Térképezze fel, merre tud majd haladni szombaton az óriási közlekedési káoszban!
15 alacsonypadlós buszt vásárolt a BKV. 2018-ra már csak ilyeneket szeretnének látni.
A kép illusztráció, nem az érintett úszakaszon készült
(Fotó: pdave/Indafotó)
Az, hogy nemrég bevallottam: van autóm és parkolási gondjaim, olyan ellenszenvhullámot váltott ki a kommentelők egy részénél, mint ha azzal coming outoltam volna, hogy idült heroinista lennék.
A Népszabadság cikkére hivatkoznak.
A kép illusztráció, az Árpád hídi aluljáróban készült
(Fotó: Urbanista)
A Corvin-negyed (lánykori nevén: Ferenc-körúti) metró-aluljárójában vettem volna automatából metrójegyet.
A BKV hajókikötőinek egy része nem bírja a magas vagy alacsony vízállást sem, újakat építenek. Majd.
Hosszabb villamos- és metróvonalak, új hidak, S-Bahn rendszer szerepel a leporolt óhajlistán, amiben a forint szó nem nagyon szerepel. Álmodozzon velünk!