Bezzeg Bécsben már alig bliccelnek
Egyre többen használják a tömegközlekedést, és egyre kevesebben bliccelnek. Hogy csinálják ezt?
Egyre többen használják a tömegközlekedést, és egyre kevesebben bliccelnek. Hogy csinálják ezt?
Az utasokat leszállították a Forgách utcánál.
Egy gránát miatt nem állt meg itt a 2-es metró, de a 4-6-os villamos is csak a Széna térig járt.
Hamarosan négy megállóval közelebb kerül a metró a reptérhez.
25 centi hó esett, leállt a város közlekedése.
Aki a Liszt Ferenc repülőtérre megy, legalább egy órával előbb induljon el!
Elon Musk tavaly gondolt egyet, és mindenki mosolygott, de közben egy cég már a föld alatti csővonat prototípusán dolgozik.
Mit szólna, ha csak útlevéllel mehetne át Nyugat-Budapestre, ha lefalaznák a belvárosi metrót, és a nagykörúti házak ablakait, és ha át akarna szökni, belelőnék a Dunába?
A 24 milliós város vezetése 800 km-es hálózatot tervez, és azt, hogy 2020-re 22 metróvonaluk lesz.
Kínában egy fiatal nem átadta át a helyét, a 70 éves férfi pofozkodni kezdett, majd szívrohamot kapott.
A Puskás stadion és a Közvágóhíd között ma még üres villamosok járnak, vasárnaptól utasokat is felvesznek.
Az MSZP-s Horváth Csaba megelőzte korát: a cseheknél is bedobták az ötletet a kampányban.
A BKK szerint, ha ezt megengednék, akkor a végén autóval is buszoznának a mozgássérültek.
Többe kerül a vonaljegy, a heti és a havi bérlet, illetve változott a napijegyek ára is.
Még mindig nincs idei bérmegállapodásuk.
A város tömegközlekedési társasága így hívta fel a figyelmet a dolgozóival szembeni erőszakra.
Nagyon kell figyelni, lezárják az Erzsébet hidat is.
Fotó: Magyar Kerékpárosklub Aki nagyon akart, már Bubira pattanhatott, hiszen a 4-es metró átadásának egyik kísérő programja volt a bérbringák kipróbálása, ha másképp nem, legalább szemrevételezéssel és a dokkolókban a közösségi bérbringára üléssel.
Felüljáróépítés a "Kőhídnál" 1985-ben (forrás: Gyártástrend magazin) A közelmúltban olvashattatok fura pótlásokról a tömegközlekedésben.
Fotó: redoctober/wikimedia Egészen érdekes, hogy vannak dolgok, amik csak akkor tűnnek fel, amikor eltűnnek.
A négyes metró már nem ingyenes. Megnéztük, hogy az utasok után az ellenőrök is felfedezték-e már maguknak.
Mi az a Futár? Hát azok a világítós menetrendek a buszmegállóban! Vagy nem? Nos természetesen nem csak azok.
Orbán Viktor és Tarlós István nyitja meg a Kelenföldi pályaudvarnál. Demszky Gábort nem hívták meg, de ő ezt nem is akarja kommentálni. Déltől mindenki ingyen utazhat az új metrón.
Azt senki sem tudja, hogy pontosan mikor indul a 4-es metró.
Imádom a Budapesten zajló természeti folyamatokat, kiváltképp ha a tömegközlekedési infrastruktúrával lépnek kölcsönhatásba.