Úgy szerződött a kormány 110 milliárdra, hogy nem volt meg a pénz
Megvárták, amíg a cégek megcsinálják a munka harmadát, aztán megbízták Seszták Miklóst, vegye vissza a pénzt.
Megvárták, amíg a cégek megcsinálják a munka harmadát, aztán megbízták Seszták Miklóst, vegye vissza a pénzt.
A Közgép szélárnyékában viharos sebességgel növekedett az építőiparban egy magyar cég, amelynek tulajdonosai már a leggazdagabb magyarok között vannak. A Duna Aszfalt sikersztorijában fontos szerepet játszott Tiszakécske, Kecskemét, Felcsút és Hódmezővásárhely környéke, valamint a jó kapcsolat több fideszes politikussal.
A háborús idők ellenére Simicska Lajos cége tavaly jelentősen növelte a bevételeit.
Túlzás vagy belefér a kilométerenkénti 4 milliárd forint? Lázár János összevissza beszél.
Az EB biztos nem mondta, hogy kartelleztek az autópálya-építők, pedig a kormány ezt állította.
A tartozás összegét nem, csak a tényt közli a NAV honlapja.
Az unióban kiakadtak a 4 milliárdos kilométerenkénti költségen. A kormány fizethet vagy új pályázatot írhat ki.
Bodrogkeresztúron az előzőleg becsült ár felett nyertek, de Nagykanizsán is kaptak egy melót.
Ők lehetnek a befutók, durván aláígértek a kétmilliárdosra becsült árnak.
A miniszter szerint jó lenne, ha több magyar cég tudna közbeszerzést nyerni.
Nézzen meg néhány grafikont abból az időből, amikor Simicskának még nem volt oka panaszra.
A NIF Zrt. cáfolja a Mávinformot.
A II. kerületi, 689 nm-es telken álló, háromszintes házat két héttel a kinevezése után adta el az Átlátszó szerint.
Ritkán szólalnak meg a nevében, de most mégis.
A lassúépítészet akár magyar találmány is lehetne. Hát nem lenne fantasztikus 91 520 éven át piramist építeni a Hortobágyon?
Egy pár óráig ingyenes lesz. Az átadáson kiderült, hogy terület, élet és munkaerő van a Nyírségben.
A Népszabadság szerint a Közgép lett volna a befutó, de nem akarták, hogy ők nyerjenek.
Ők építhetik a hódmezővásárhelyi elkerülőt a Nol szerint.
Provokatív akciót szerveztek a héten tejtermelők Pécsen.
Provokatív akciót szerveztek a héten tejtermelők Pécsen.
Belső harc dúlhat a Fideszben.
Csak nem megint? De. Ha nem támadják meg a pályázat eredményét, 2015 végén már csilingel is a tuja.
A nyereség nagy részét felvették a tulajdonosok mindössze 203 millió forintot hagytak a cégben.
Nagyot drágult az aszfalt és a bitumen, meg máshol is épülnek sok pénzért autópályák.
Nagyon jól él az államból Simicska cége. Az elnyert közmilliárdokat felsorolni is hosszú.
Igaz, más nem is indult. Atomtemetőt bővítenek 2,8 milliárd forintból.