Augusztusban jön a káosz a Moszkva, bocsánat, a Széll Kálmán téren
Új fázisába ér a Nagy Projekt. Leginkább a gyalogosok fognak szívni. És a többiek is persze.
Új fázisába ér a Nagy Projekt. Leginkább a gyalogosok fognak szívni. És a többiek is persze.
Egy év alatt kellett befejezniük a több szakértő szerint háromszor ennyi időre jósolt bővítést.
Néhány év alatt ette meg a gomba a teraszt, de aztán megmentette egy brigád. Nézze meg, miből lesz a cserebogár!
Egy kőfelületen jelent meg, talán észre sem vették, akik körülötte álltak. A tér amúgy jól alakul!
Forgalomkorlátozás lesz, ez várhatóan szeptember második feléig tart majd. Vízvezetéket kell helyrehozni.
Felújításra, fejlesztésre kapják a pénzt.
A borzalmas nevű Emberi Erőforrás Támogatáskezelő lecserélte a nyílászárókat.
Két hétre zárták le, a MÁV és a BKK járatai ismét menetrendszerűen közlekednek.
Elvégezték a karbantartási munkákat, jöhetnek a vonatok és az utasok.
A Nyugati tér felújítása miatt a téren át a legrövidebb út az áruház bugyiosztályán vezet.
A Széll Kálmán téren újabb változások várhatóak a közlekedésben.
Még nagyobb lesz a dugó.
Komoly összeget kaphattok meg, ha ráfér a házra a felújítás.
Vagy fordítva: hogyan került a szocializmus idején az Ikea egyik bútorcsaládja a magyar háztartásokba?
Jön a CSOK, de más támogatások is elérhetők.
Vízvezeték-építés miatt lesznek sávlezárások.
A BKV elutasította az észtek hiánypótlási határidő meghosszabbítására vonatkozó kérelmét.
Nem mindennapi mérföldkövet jelent a sportkocsi, amelyet egy víznyelő tett tönkre.
Simicska cége túl olcsón épített volna, a BKK a jóval drágább ajánlatot választotta. A válaszaikat a bullshit-fordítógépen is át kellett futtatnunk.
Az útépítések miatt még egy megyematricát kell venniük az autósoknak.
500 kilométernyi út újul meg 68 milliárdért.
Hiába zavaró és rossz, így szakszerű a dolog. Viszont kisebb esztétikai javítások még várhatóak a kéthónapos felújítás után.
Egy héttel az átadás után elég siralmasan néz ki a 4-6-os felújított sínpályája. Áll rajta a víz, repedések mindenhol, elfolyó tömítések.
Utána határozatlan időre felfüggesztik az Otthon melege programot.
Az eladásra kínált ingatlan érdekessége, hogy egyben a benne található műalkotásokat is megveheti.
Budapestiek tízezrei sóhajtanak fel megkönnyebbülten.
Így indulhattok sikeresen. (x)
A futópálya a már felújított részen hepehupás lett mostanra. De legalább táblák lennének, amik jelzik, hogy merre lehet és merre nem futni. Egy hét múlva talán a teljes pesti oldalon lehet majd futni.
Húsz sportágat nem tudnak ennyiből kiszolgálni, sem szálloda, sem múzeum nem lesz.
Négy hónapig tart a felújítás, végre megszűnik a furcsa lépcsős megoldás.
Egyes felújítások életveszélyesek a gyalogosok számára.
Egyes felújítások életveszélyesek a gyalogosok számára.
Érdemes pályázni, mivel rengeteget lehet spórolni a felújítással. Sokkal kisebb lesz a számlád.
Egy régi és szakadt konyhaszekrényt is fel lehet újítani, sőt teljesen meg lehet változtatni a stílusát is. Lépésről lépésre mutatjuk be a folyamatot.
Most jöttek rá, hogy a gyöngykavics a gyalogos úton mindenkit idegesít. Pluszpénz kell emiatt.
A Király utcai lakás két bejárata adta az ötletet, hogy ne is egy apartman készüljön belőle, hanem kettő.
Itt vannak a látványtervek, nézze, millyen szép lesz! Október közepéig lesz itt felfordulás.
Lego-figurákkal képzeltük el, mi lenne, ha Budapesten valóban kemény kis emberek végeznék a felújításokat.
A Polo Storico munkatársai mindenben igyekeznek segíteni a klasszikus Lambók tulajdonosainak.
Igazi szappanopera lett a hétfő reggeli káoszból. A tér átépítője nem saras, nem is kötbérezik.
A 6 méteres betonoszlopon látszani fog a régi óra árnyképe is. Felette digitális óra mutatja majd az időt. Ősszel már a helyére kerülhet.
A múzeumra önmagában legalább 8 milliárd forintot költenek, három évig lesz zárva az intézmény.
Amelyben kiderül, az L. Simon László családi vállalkozásaihoz vezető utakat is a szocialisták miatt kell felújítani.
Van, ahol nem készült el időben a pótlóbusz megállója, van, ahol a forgalom haladása érdekében kellett odébbrakni a megállót.
Volt, nincs, egy nagy halom földet toltak a villamosalagútba, hogy végleg lezárják szegény gyalogosok útját.
Van, amikor lépni sem lehet a dugóktól, máskor meg úgy suhán át a pótlóbusz az üres Margit hídon, mintha senki sem lenne rajta kívül a városban.
Lefektetik a térköveket, aztán hónapok múlva fel is szedik. Ez Budapest 2015-ben.
12. kerületi lakosként 25 éve várja a változást.
Figyelik a forgalmat, szükség esetén azonnal beavatkoznak, ígérik.
Szorgalmazd te is, hogy lakóközösséged korszerűsítsen. (x)
Hatása volt a Velvet korábbi cikkének, felsimerte Óbuda, hogy elszúrták a Kolosy korábbi felújítását.
Minden munkába egyidejűleg vágtak bele. Megnézzük, lehet-e egyáltalán közlekedni.
Ilyen volt és ilyen lett a Széll Kálmán tér. Észrevehető némi változás a tér állapotában.
Rossz ránézni a pár éve felújított térre. Rengeteg macskakő nem bírta a napi pár autót, szörnyen fest a burkolat.
Nyolcmilliárd forint máris rendelkezésre áll, elkezdődik a felújítás. Elsőként a lovarda, a főőrségi épület és a Stöckl-lépcső épül meg.
Ha társasházban laksz, érdemes szólnod a közös képviselőnek!
A reggae-legenda idén lenne hetvenéves, erre az alkalomra támasztották fel egykori autóját.
Soha nem trónolt ott király, utolsó lakója Horthy Miklós volt. Nem ért egyet a palota felújításával az OSA, és arra buzdítja a budapestieket, szóljanak ők is bele a felújításba, hiszen a Vár a miénk is.
Nyertest hirdettek a BKK pályázatán. Az építkezés jövőre indulhat el.
A Napikalef blog azt ígéri, egy éven keresztül rögzíti kamerával a tér átalakulását.