Bringás vagy? Ezeket kéne tudnod, mielőtt elindulsz
Folyamatosan reszelik a bringásokra vonatkozó szabályokat, mégis egyre több a baleset. Összeszedtünk néhány példát, hogy téged ne üssenek el.
Folyamatosan reszelik a bringásokra vonatkozó szabályokat, mégis egyre több a baleset. Összeszedtünk néhány példát, hogy téged ne üssenek el.
Integetsz, hogy megint egy erőszakos köcsög. Megelőzlek, kimegyek a külső sávba, hiszen tök üres, te pedig visszamész a belsőbe, mert a te jogosítványod oda szól.
Várakozás, bosszankodás, feketén dolgozó autós oktatók és kőkemény feltételek. Erre számíts, ha belevágnál.
Az ókortól kezdve mindenhol a bal oldali közlekedés volt a módi. Magyarországon is, egészen 1941-ig. De miért váltott aztán a világon szinte minden ország jobbra?
Bár a történet kicsit bonyolultabb, mint hittük, kiderítettük, hogy vajon az autósoknak vagy a kerékpárosoknak van-e elsőbbsége a Carl Lutz rakparton.
Most végre tesztelheti, helyesen tudja-e az elsőbbségadási szabályokat, vagy hogy melyik rejtélyes tábla mit jelent!
Új táblával kell megismerkedni, miután a hatóságnak elege lett.
Nemcsak értelmetlen, de veszélyes is a nullakezezés, a járdán tekerés és a lámpánál előzés is.
Tartson jobbra, tartson jobbra, tartson jobbra.
Összegyűjtöttük a legfontosabb információkat, amiket a kerékpáros közlekedésről tudni kell.
Rekordbevétel egyetlen kereszteződésből. Autósok, itt kell nagyon figyelni, ha nem akartok büntetést.
Japánban június 1-től tilos fülhallgatóval bringázni. Csak azt felejtették el, hogy az orrunkon is hallgathatunk zenét.
Az autósok vigyázzanak a cicákra is!
Átmentek egy záróvonalon és nem voltak bekötve. Vajna bírságot kapott, és feltehetően Habony is, ám róla a rendőrség nem ad ki adatokat.
Az exvillalakó állítja, hogy be van csatolva az autópályán haladó kisbuszban. A sofőr haverja viszont száz százalék, hogy nem.
A baranyai biciklisták már a tettlegességtől sem riadnak vissza, de Pécs és Orfű között talán még megakadályozható a konfliktus eszkalálódása.
Fontos az a szép zöld gyep, de annyira nem, hogy Főkert gépkocsija ne törődjön a KRESZ-szel.
Jogalkotó szerint indokoltan el lehet menni jobbról a sztrádán belső sávban totojázó rendőr mellett.
Ha ezt nem tudja, nem érdemel jogosítványt. Legalábbis a hatályos KRESZ szerint. Előítéletek nélkül nincs jogsi.
Szabálytalanul beállt a belső sávba, feltartotta a forgalmat, persze senki se merte leelőzni.
Kérem, forduljanak el egy kicsit, míg szabálysértően lehajtok az úttestre! Vigyorognak a rendőrök, akárcsak én.
Megyugtatóbb lenne, ha a gyerekem legalább annyit tudna a biciklis közlekedés szabályairól, mint a meggyilkolt betlehemi gyerekek ünnepéről.
Ezeket a táblákat, amiket én még életemben máshol nem láttam.
Megváltozott a kérdésbank, már nem pálya a magolás. Vajon mennyivel többen buknak az új rendszerű vizsgákon?
Erre készülj, ha szeretnél B kategóriás jogosítványt szerezni. Árak és követelmények.
Dél-keleti szomszédunk öles léptekkel zárkózik fel Magyarországhoz a gyerekülésfronton.
Véget akarnak vetni a bemagolásnak, tényleges tudást szeretnének nyújtani.
Több mint tízezer lehetséges tesztkérdés, ráadásul nehezebbek is, mint eddig. Karácsonyi meglepetés tanulóvezetőknek.
Túl sok a diszkóbaleset, törvényt módosítanak.
A felújított pályára megkapta a 60 km/órás felmentést a BKK, de a KRESZ-módosítás megragadt a Belügyminisztériumnál.
Akár négy évig is korlátozhatják egy szabálymódosítás után.
Új szabály lépett érvénybe, érdemes odafigyelni rá, különben érkezhet a csekk.
Nagy divat a fővárosban a jelzőtáblák elforgatása. Ezt a férfias játékot űzik a XIX. kerületi megállókban.
A Volkswagen utastere kicsit szellős volt.
Megtiltották a balra kanyarodást egy kereszteződésben, de mindenki továbbra is kanyarodik.
Felújítják az Albertfalva utcát. Megállni tilos. De a gyereket suliba kell vinni. Mindegy, elfér a kocsi a tábla elé.
A gyermekek védelmében több ponton is módosulnak a közlekedés szabályai. Valamikor ősszel vezethetik be az új passzusokat.
Egy 27 éves finn férfi kapta, aki 80-nal ment a 40-es táblánál.