F1: változott a Magyar GP időpontja a végleges versenynaptárban
Nem innen mennek vakációra, sose volt ilyen korán.
Nem innen mennek vakációra, sose volt ilyen korán.
Majdnem minden megújul tavaszig a pályán.
*Igazából nem, mert még egy szaftos krinolint az arcunkba tolt, de akkor is megyünk.
A német csaj végig vezetett, ő az első nő, aki kamionversenyt nyert. Közben mögötte egészen meredek és sikamlós dolgok zajlottak.
Rajt-cél győzelmet aratott az első futamon, a másodikon is dobogós lett, hatalmas az előnye az Eb-ben.
Így kell zavarba hozni Kiss Norbit. Hiába bajnok, a boxban őt is érhetik meglepetések.
Megjárattuk a Mareát a Hungaroringen. Ha legközelebb nem akar kigyulladni, még elkezdek bizakodni.
Perek sorát helyezik kilátásba, ha tényleg meglépi a minisztérium, hogy a zajkibocsátás csökkentése helyett felemelik a határértéket.
A mentősök egy órán át küzdöttek a szlovén motoros életéért.
A minisztérium szerint a zajkibocsátást nem lehet határérték alatt tartani, így inkább felemelnék a határértéket. Elkészült a módosítási tervezet.
Amikor egy dízel Octaviával előzöl meg egy Lotus versenyautót a Hungaroring célegyenesében, elgondolkozol rajta, hogy ez tényleg megtörténik-e.
"Ha a világbajnok csapat csak egyetlen garnitúra gumit tud melegen tartani, az olyan, mintha kikötött bal cipővel állnának rajthoz egy futóversenyen."
Ha technikai segítséggel is gondjuk volt, mi jön, amikor már csak a versenyzőiken múlik minden?
Interjúzás közben nem figyelt eléggé az ausztrál.
A 30. Magyar Nagydíj nézőszámai.
Ennél jobb versenyt kitalálni sem lehetett volna. Összevissza hibázó Hamilton, reszkírozó Ricciardo, szerencsétlen Rosberg. Nagy baleset, biztonsági kocsi, raikkönen-dráma, Vettel-győzelem. Mindez Jules Bianchi tiszteletére, a Hungaroringen.
Annyi dráma fért bele, mint az utóbbi öt évbe összesen. Két rajt, amatőr Hamilton, ütközések, defektek, necces előzések, és dráma után dráma. Red Bullok a dobogón, McLaren-Honda a Mercik előtt. Őrület.
A Mercedes német pilótája egyszer sem állt még dobogón a Hungaroringen, pedig tavaly még az első rajthely is az övé volt. A pálya kihívásairól, az elátkozott pole-ról, és arról beszélt nekünk, mi a legfontosabb a magyar futamon. Interjú.
28 fok? Azt Angliában tudják, minek hívják?
Vajnáné? Hajdúné? Ki volt az a szerencsés, akinek két centi közelről lihegett bele az arcába egy ilyen nagy ember?
Megy a 3. szabadedzés, majd következik a Magyar Nagydíj 30. időmérője a Forma-1 történetében. Kövesse percről percre az eseményeket!
Ha csak körbevisz a Ferrarival, az is nagy élmény. De Sebastian Vettel úgy keresztbe rakta alattam az F12-t, ahogy kell.
Az illetékes miniszter a Hungaroringen felkereste Bernie-t. A pálya mellé stadionszerű lelátó épülne.
Pénteken indul a jubileumi Forma-1-es hétvége a Hungaroringen.
Klasszikus Räikkönen.
A Stratégiai Csoport látszatintézkedésekben utazik.
Niki Lauda legnagyobb ellenfelének az F-1-es autójába botlottunk a Hungaroringen. Így csapatja a Rush című film egyik főszereplője.
Mindegy, hogy szombaton vagy vasárnap érsz rá, egész hétvégét betöltő autóbuzéria zajlik a Hungaroringen, ott a helyed, ez nem is kérdés.
Ön tudja? Akkor hatalmas szerencséje van az életben. A szülei nevelték fel, családban? Volt karácsonyfa, születésnap, ajándék? Becsülje meg, nekik nem volt. Leginkább soha.
A Shell lett a Hungaroringen megrendezésre kerülő FIA European Truck Racing Championship kamionos Európa-bajnokság és a Hungary Truck Fest névadó szponzora. A Truck Race Promotion, a FIA European Truck Racing Championship 2015.
Egy hónappal a Magyar GP előtt, ráadásul F1-géppel.
Tökéletes volt az összhang autó és pilóta között Michelisz szerint, aki álmodni sem tudott volna jobb futamgyőzelemről.
Az első futam nyolcadik helye után megközelíteni sem tudták a másodikon, óriási fölénnyel szerezte meg negyedik WTCC-futamgyőzelmét.
Az első futamon megszerzett nyolcadik hely után nagyon simán nyerte a másodikat, amin megszorítani sem lehetett.
Igaz, csak a második futamon. Lopez idén először rontott, Muller újra formában.
Jól hozta ki a maximumot a gyorsan változó körülményekből a hunagoringi időmérőn a 10. helyre a magyar túraautós, aki előtt nagy lehetőség lesz vasárnap.
Egy nagyon elszánt Michelisz mondta ezt egy olyan hétvége előtt, amelyen nem csak a nagyon erős ellenféllel, hanem a rá nehezedő hatalmas nyomással is meg kell birkóznia.
Ez körönként egy másodperc előnyt jelenthet neki a Citroenekkel szemben.
Vezetéstechnikai tréningen próbáltuk ki, mit tud egy közepesen szakadt autó és egy néha beszari női sofőr.
A tizedik évad épphogy befejeződött, máris elkezdődött a 2015-ös World Seris by Renault.