Ezzel kár kényeztetni minket
Az Én, Earl és a csaj, aki meg fog halni már címében is őrült laza és jópofa. Kár, hogy a film felszínes és érdektelen maradt.
Az Én, Earl és a csaj, aki meg fog halni már címében is őrült laza és jópofa. Kár, hogy a film felszínes és érdektelen maradt.
De Niro új vígjátéka meglepően jó: így látja egy nyugger az startupos-okostelefonos XXI. századot.
A hegymászófilm látszólag arról szól, hogyan nyírt ki a hegy egy sor alpinistát. A valóságban azonban pont fordítva történt. Hiteles hegymászófilm a sport legismertebb tragédiájáról.
A (sz)ex az oka mindennek pont olyan humortalan és unalmas, mint a kényszeresen viccelődő címe.
Kritikát nem fogalmaz meg csak elmeséli milyen érzéseket vált ki belőle, meg az ellentétes énjéből.
Az Útvesztő: Tűzpróba izgalmasabb és látványosabb, mint az első rész, de egy dolog továbbra sem megy: jó forgatókönyvet írni.
A teljesen érdeketelen Abszurd alak szerint a filozófia verbális masztubálás, mégis folyamatosan csak erről beszélnek benne.
A fekete múmia átka kiváló színészekkel és vicces sztorival mutatja be kedvenc regényeink világát.
Sándor András Szenvedélyek hálója című könyvében azt ígéri, megmutatja, hogyan próbálnak pasit találni a nők a neten. De csak a féknyomos alsógatyákig jutott.
Transzszexuális prostikról szól az év legviccesebb filmje, a Saul fia operatőre ismét hátborzongatóan jó munkát végzett. Cinefest, 1. nap.
Egy új magyar filmben majdnem sikerült összehegeszteni az erdélyi tájat az amerikai thrillerekkel. Kritika a Víkendről.
A Szégyentelenek című film Larry Clark sokadik kísérlete arra, hogy megmutassa, milyenek a kamaszok. Ezúttal nem sikerült neki.
Az amerikai Cosmo egyik szerzője arról írt, hogy milyen nehéz sorsa van a szép embereknek. Nem kellett volna.
Megjelent a Black Keys frontemberének új lemeze, de még az A-ha is kiadott egy albumot, ki tudja miért. The Arcs és más érdekességek a hét lemezében.
A Szállító-filmek ostobák volt, de szórakoztatók. A negyedik rész Jason Statham nélkül csak ostoba.
A Sinister 2. parasztvakításnak sem jó, nemhogy ijesztő, vagy elborzasztó horrornak.
A Vakáció az utóbbi évek leggusztustalanabb, leggyökerebb vígjátéka, háromszor nevettünk rajta úgy, hogy közben szégyenkeztünk.
A negyedik nagylemezénél el kell dönteni a Foalsról, hogy hol helyezkedik el a mai rockzenekarok között. De a hét lemezében lesz még Beach House és Motörhead is.
Az új Hitman ugyanolyan gyenge, mint az előző, hiába ölnek benne halomra embereket. A Fantasztikus négyes után itt az újabb nagy égés.
Ezek a sztárok kilógnak a sorból, ezért kritizálják őket.
Ezek a sztárok kilógnak a sorból, ezért kritizálják őket.
Az ajándék az a pszihothriller, amit még Hitchcock is megsüvegelt volna. Az év egyik legjobb filmje.
A Phoenix bár című filmben a holokauszttúlélő Nellyt a férje sem ismeri fel. Kritika.
Guy Ritchie új filmjében jók a kocsik, a ruhák, a hajak és az arcok, de inkább egyszer olvasható képeskönyv lett az U.N.C.L.E. embere.
10 éve nem csinált rendes szólóalbumot Method Man, a Wu-Tang Clan egyik legismertebb tagja. A hét lemezében Bon Jovi és Kárpátia is!
Mi történik akkor, ha valaki a vicces cigik füstjében rájön arra, hogy igazából a CIA gyilkológépe? A válasz a Beszervezve című film.
A sztárműsorvezető már biztosan megbánta, amit mondott.
75 perc alatt 30 számmal gyalulta simára az agyunkat a Bad Religion. Így kell koncertezni.
A Hollywood Undead olyan, mint a szegény ember Linkin Parkja, csak maszkos zenészekkel.
Hírességek, akiket erősen kritizálnak pusztán a testsúlyuk miatt.
Hírességek, akiket erősen kritizálnak pusztán a testsúlyuk miatt.
Az első kanyart felülmúlni nagy falat volt a sorozat alkotójának, aki a szinte tökéletes első évad után egy széteső, unalmas szenvelgést tudott csak írni.
Az ötödik rész kicsit olyan, mintha az előző négy legjobb jeleneteit ötvözték volna, de akcióban idén csak a Mad Max tudott többet mutatni. A film közel sem tökéletes, de a színtiszta szórakoztásra maradéktalanul alkalmas.
Az Önkívület egy rém ostoba sci-fi thriller, amivel Reynolds végérvényesen eltűnhet a süllyesztőben.
Egy siket család és halló lányuk, egy isteni hang, némi szerelem na meg a dráma. Ezt kínálják kánikulára a franciák.
Az I Am Cait sokkal érzékenyebb, mint a Keeping Up With The Kardashians volt.
A Hangya olyan, mintha Pókembert bedobnánk egy Drágám, a kölykök összementek!-epizódba. A látvány és a humor üt, egyedül a sztori lett klisés.
Az Arkham Knight az utóbbi évek egyik legjobb akciójátékának befejezése akar lenni, de a végére túl sok nyitott kérdés marad. Például mióta tombol Batman tankkal a belvárosban?
Sokat akart a szarka, de nem bírta a maci farka. A Ted 2 leárazott Family Guy-poénokkal akart geek tárgyalótermi road movie lenni. Nem jött össze.
Pszichedelikusan pörgős rajzfilmjükben Bond-kütüyükkel, Doors-dalokra rombolják le Londont. Mintha Austin Powers pofozna ufókat 1968-ban!
Tökéletes koktélozós nyári mozi ez a brazil film, jó szereplők, egyedi hangvétel.
Slash és zenekara a Volt Fesztivál nyitónapján jól megmozgatta a közönséget. A stadionrockra 2015-ben is szükség van. Bónusz: koncert előtti miniinterjú filmről, Walking Deadről és arról, hogy ömlik belőle a zene.
A Valami követ nem úgy működik, mint a mostani horrorfilmek. Okos, türelmes, és annyira nyomasztó, hogy ijesztgetés nélkül is rémisztő. Az év horrorja.
Az Agymanók az idei év legnagyobb animációs durranásának tűnik, azonban egyre inkább úgy tűnik, hogy a Pixar megfeledkezett a gyerekekről.
Kardfog kapitány nekik olyan, mint nekünk Süsü és Vuk: generációk imádják a könyveit és filmjeit.
Az Insidious - Gonosz lélektől jobb emberek nem leszünk, de a vérnyomást felviszi. Egy ideig, aztán átvált önfeledt bolondozásba.
Egy svéd dokumentumfilm próbálja elmagyarázni, mit csinálnak az utazó gasztrobloggerek. Világevők, filmkritika.
Amekkora váratlan siker volt a Monsters, annyira váratlan bukás a Monsters: Sötét kontinens. Közel-keleti háborús film pár tucat földönkívülivel, de ez csak papíron hangzik jól.
30 év után rakott össze új stúdióalbumot Giorgio Moroder, az elektronikus zene egyik megkerülhetetlen úttörője. Természetesen a Muse új nagylemeze mellett sem mentünk el szó nélkül a hét lemezei között.
A bevándorlásellenes állam kenyerén élő MTVA fergeteges bevándorláspárti romantikus vígjátékot vetít a mozikban Bazi nagy francia lagzik címmel.
Összesen nyolc olyan sorozatnak lett vége, amiben maszkos emberek igazságot osztanak, mi pedig megnéztük az összeset és levontuk a konklúziót.
A trailerek nem voltak meggyőzők, de a Jurassic World teljesen vállalható nyári blockbuster, és szépen tiszteleg az első rész előtt. A végéért kár.
Jamie xx összerakta az idei év kedvencét. A hét lemezei között van még Major Lazer és Florence and the Machine is.
A kém egy Vicces Bond-paródia lett, amin jól lehet nevetgélni, és Budapest végre Budapestet alakítja.
A Danny Collins akár egy jó fiktív életrajzi film is lehetne a kiégett rocksztárokról, de ahhoz túl ártalmatlan.
A$AP Rocky pszichedelikus rockkal és Rod Stewarttal turbózott albuma az idei év legjobbja.
A Holnapolisz naív, egyszerű, tele van logikai bakugrásokkal, de jószándékú, szimpatikus, és a mi a lényeg: néha marha látványos.
A hetvenéves George Miller olyan posztapkaliptikus westernt forgatott, amihez foghatót még nem láttunk a moziban. A Mad Max: A harag útja egy metálzenére hangolt vizuális orgia. És állati jó.
Ha a párod ezeken problémázik, az felvet néhány kérdést.
Sosem látta sírni az akcióhős Schwarzit? Most sem fogja, mert a Maggie-t nem vetítik a hazai mozik.