Az amatőrök nagyon veszik a Volkswagent
A megkérdezett profik szerint viszont ez egyelőre felelőtlenség.
A megkérdezett profik szerint viszont ez egyelőre felelőtlenség.
Kedvezményt adnának azoknak, akik a Volkswagenjüket Fiatra cserélik.
A VW vezére szerint a nem létfontosságú beruházásokat törlik vagy elhalasztják, a dízelbotrányt pedig kíméletlenül feltárják.
A Credit Suisse becslésének még a legoptimistább változata is a magyar GDP-vel összemérhető összeget említ.
Népautóval verte át a führer a népet. Autó nem lett, ment a pénz a háborúra.
A recept egyszerű: Chevy V8-as motor, Viper váltó, széles krómfelnik. Szentségtörés vagy vagányság?
Többen tudhattak a nagyüzemi csalásról, mint ahogy azt eleinte sejtették.
De nem csorbít a német gazdaság hírnevén a német kancellár szerint.
Bukik a Volkswagen, és magával húzhatja a magyar gazdaságot is. A volt VW-vezér ellen nyomoznak, a céget mindenhol perelik. De túléli-e a cégóriás az évtized céges botrányát?
Miután Matthias Müller átvette a Volkswagen vezetését, utódot kellett keresni.
Az elektronika jócskán legyengíti a TDI motort, hogy az teljesíthesse a károsanyag-kibocsátási normát.
Legalábbis az Audi-tulajdonosok jövő héttől ellenőrizhetik a kocsijukat egy internetes felületen.
Az USA-ban szeptemberben még nagyot ment a VW, de összesen 78 milliárd eurót bukhatnak.
Csodával határos módon senki nem halt meg.
A szlovákok zsákutcájába futhat a magyar gazdaság az összeszerelőüzem-stratégia miatt, a dízelbotrány ennek lehet intő jele. Hosszabb távon Volkswagenre és a dízelautókra elég rossz idők jöhetnek, de azt még nem tudni, hogyan hat ez majd ránk.
Közétették, hogy milyen márkákat érintett Spanyolországban a dízelbotrány.
Közel egymillió olyan Volkswagenről tudnak, amivel átverték a francia kormányt.
Az eddigi termelési igazgató vette át a Volkswagenhez távozó vezető helyét.
A VW-Audi-Porsche háromféle turbómotorral két autós versenysorozatban nyeri. A Red Bullnak motor kell, győzködi is őket. Az üzletet a VW-botrány veszélyezteti, de ha abba nem roppan bele a német konszern, direkt jól jöhet neki az F1.
Franciaországban és Nagy-Britanniában is összeszámolták, mennyi adathamisítós dízelautó van az utakon.
Visszakérik a pénzt a cégtől, amikkel támogatták, hogy az emberek "környezetbarát" autókat vegyenek.
Érdekes összefüggések VW-ügyben és természetesen történetek a Nordschleiféről.
Az új vezérigazgató, Matthias Müller egyik első bejelentése a 11 milliós visszahívás volt.
És úgy tűnik, vissza kell hívni az érintett kocsikat.
Azt mondták, hogy az ügyfeleik bizalmának megőrzése érdekében nem beszélnek a VW-vel fenálló üzleti kapcsolatukról.
Ki gondolta volna: Winterkorn az utolsó pillanatban lemondta BME-s előadását.
Csalás miatt indul büntetőeljárás Martin Winterkorn ellen Szászországban.
Európában mostanában az újautó-piac felét tette ki a dízel. Veszélyben az európai autógyárak.
A régiek maradhatnak, de nem lehet a botrányos motorral szerelt új autókat az utakra engedni.
Ha nem tesznek eleget a kérésnek, megtiltják az érintett modellek közlekedését a német utakon.
Olvasónk felhívta a figyelmünk a most leköszönt VW-vezér, Winterkorn közelgő budapesti előadásra, illetve megosztotta velünk autóipari teóriáját.
Kihívások és megoldások a Volkswagen konszern szemszögéből – ez az előadása címe, és ez nem vicc.
Matthias Müller, a Porsche eddigi vezetője veszi át az irányítást a VW csoportnál.
A győri Audiban is gyártottak dízelmotorokat. A franciáknál minden márkára kiterjedő vizsgálat lesz. Itt vannak a legújabb fejlemények VW-ügyben.
Kevésen múlt, hogy nem esett áldozatul egy gyalogos is az ámokfutó Touaregesnek Romániában.
Idén újabb rekord dől meg, de nem kell félni, mert a magyar vásárlók tanulnak a korábbi hibáikból. Már nemcsak öreg és olcsó 3-as BMW-t vesznek.
Aztán hirtelen elutasították a dízeles csalásokat.
Nemcsak a Volkswagen-csoport márkái, sőt nem csak európai autógyártók érintettek a dízelbotrányban. Már tavasszal tudni lehetett, hogy nagy baj van néhány modern dízellel.
Borul a mérésekkel trükköző autógyártók bilije.
Vácon ketten nem élték túl. Nemcsak a Volkswagenek szennyeznek jobban az ígértnél, ezzel vége lehet a dízel autóknak.
Miután találkozott a felügyelőbizottság vezetőségével, Dr. Martin Winterkorn bejelentette, hogy lemond.
Valamiért most pont a VW-t mocskolják be, pedig a valóság sokkal szomorúbb: talán egyik autógyár sem mond igazat.
A dízelcsalás lassan mindenre hatással van a nyersanyagpiacoktól a külpolitikáig, Winterkorn szerdán lemondott.
A dízelbotrány miatt megingott a bizalom az autógyártókban.
A közlekedési miniszter szoros kapcsolatban áll az autógyártó csoporttal, jelentette be a német kancellár.
Úgy tűnik, Dr. Winterkorn nem maradhat a helyén – a felügyelőbizottság irányából legalábbis ilyen pletykák szivárogtak ki.
Két nap alatt 35 százalékkal zuhant az árfolyam.
A Volkswagen elárulta, hogy hány autóba építették a teszteredményeket meghamisító motorokat, és azt is, mibe kerül a visszahívásuk.
A Volkswagen történetének egyik legnagyobb botránya: mindenkit átvertek, kiderült, hogy sokkal szennyezőbbek az autóik, mint az a tesztekből kitűnt. Durva következmények várhatók.
Négy év gyártás után dolgozták át a nagy népautót, de kevés a komoly változás.
Meghackelték a dízel autóikat, ezzel az amerikai hatóságokat is, most pedig hatalmas bírságot fizethetnek.
A károsanyag-kibocsátással trükköztek. Egy elég izmos visszahívás is kinézhet.
Dollármilliárdokért fejlesztenek, hitelből, miközben a Giulián kívül semmi sem látszik az új modellekből.
És érdemes lesz megnézni. Golfok, buszok, Bogarak és tuning, de a család sem marad hoppon.
A japán gyártó is megerősítette, hogy visszavásárolja összes részvényét a Volkswagentől. A németek szép összeget keresnek az üzleten.
Nem szerettem, de jól kerestem rajta. Csak csalnom kellett.
A GTE Sport egyetleng példányban létezik, versenyautó-motor van az orrában, de alig fogyaszt és 4,3 másodperc alatt van százon.
Elmúlva, de nem feledve: az autó, amilyen már nem lesz többé. Ma még a tiéd lehet, holnap már nagyon drága. Telesírod a fórumokat vagy költesz rá és vigyorogsz? Csak tőled függ.