Van, amikor az embernek nincs más választása, mennie kell
"Van, amikor az embernek nincs más választása, mennie kell" - ezzel a finoman célzó üzenettel fejezte ki az elítélését a Saatchi & Saatchi reklámügynökség a menekültellenes kampányt bonyolító JWT Budapest reklámügynökség munkatársainak. A plakátok kedden hat körül jelentek meg a JWT irodájának a környékén.
![](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/977/9777/97776/9777675_19e6fb727d4b2e5ba9744c25e8209a7c_wm.jpg)
A Saatchi & Saatchi azt is felajánlotta, hogy átveszi azokat a JWT munkatársakat, akik egy ilyen kormányzati megbízás után inkább otthagynák a munkahelyüket. A VS.hu nemrég derítette ki, hogy a külföldi, a menekülteket elriasztását célzó plakátkampánnyal a kormány a JWT Budapest Marketing Szolgáltató Kft.-t bízta meg.
Ezt a miniszterelnökség sajtóirodája is megerősítette a Vs.hu-nak. A Nemzeti Kommunikációs Hivatal nettó 800 millió forintos maximális keretösszeget szabott meg a kampányra, pontos összegről csak később lesz információ.
![](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/977/9777/97776/9777687_cc15ebea2388a0ea39028539fbdda274_wm.jpg)