Újra itt az Apple 'iPhone-nal lőttem' kampánya amatőr fotósok legjobb képeivel
Tavaly zseniális húzás volt az Apple-től, hogy hivatalos termékfotók, és beállított helyzetek helyett egyszerű mobiltelefon-tulajdonosok legjobb képeivel kezdték reklámozni az iPhone 6 fotós képességeit.
A Shot on iPhone óriásplakátjai ezekkel az emberi léptékű fotókkal elég életszagúra sikeredtek, amitől az egész sokkal kevésbé tűnt tolakodó és béna reklámnak, ráadásul kedves gesztus is volt a mobilos fotózás felé. Cannes-ban reklámos díjat is kaptak az ötletért tavaly.
Idén újra elindul a kampány, de már a 6s-t reklámozzák vele. A Time-magazin már be is mutatott néhányat a plakátokra kerülő idei fotók közül. 41 fotós 53 képe kerül plakátokra.
Egy kis érdekesség: 2015-ben az online fotómegosztókon a tíz leggyakrabban használt fényképezőgép közül 6 (!) iPhone volt.