Aladár, Álmos
-2 °C
9 °C
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Vagyis hát persze ezer százalékos biztonsággal ezt nem tudom állítani, de tény, hogy ez az outlet és a most futó reklámkampánya (Szicíliában élő ismerősöm küldte a fotót) annál is kétségkívül eszementebb dolognak tűnik, mint megpróbálni mikroszondával felkutatni Gulyás Gergely agyműködésének helyét.

    Temetkezési outlet hirdetése olasz reklámújságban
    Temetkezési outlet hirdetése olasz reklámújságban

    A vállalkozás ugyanis egy temetkezési outlet, sőt, nem is egy outlet, hanem ha jól értem az ékes olasz nyelvű weboldalt – aminek készítői egy percig sem bíbelődtek az ügyfélbarátság olyan úgymond alapköveivel, mint a majdnem húsz karakterből álló URL, amit negyedjére sikerült pontosan bepötyögnöm – egy, az egész országra kiterjedő franchise.

    Az addig oké, hogy temetés olyan tuti biznisz, mint a Magyarország gyarmatain megvalósuló olimpiarendezések koordinálásával megbízott kormánybiztosnak lenni, de hogy erre outlet épüljön, azt mégis nehéz volt feldolgozni. Viszont most, hogy sikerült, ajánlom figyelmükbe (különösen olaszországi ismerősökkel rendelkezőknek), hogy van még pár napjuk különösen akciósan meghalni: a cég temetési csomagja februárban 2499 euró helyett csak 1499 euró.

    Jól gondolják meg, én azt mondom!

  • A Krisztiánok, Róbertek rosszul teljesítenek, 15 év alatt elvesztették tetszési indexük felét. Az előbbit évi 977 után már csak 452-en, utóbbit évi 590 után már csak 278-an választják gyereküknek.

    De ez semmi ahhoz képest, hogy Kálmánok a 21. században egyszerűen kimutathatatlanok, legalábbis a Magyarnevek.hu remek kis grafikonjai alapján, amiből azt is megmondom, hogy lesz még magyar miniszterelnök, akit Noelnek hívnak.

    2000-ben még a Kálmánnál is ritkább volt, de miközben az Árpád-házban is büszkén vállalt – na jó, akkor is csak egyszer-kétszer vállalt – Kálmán név a nullához tendált, addig a Noelnek tavaly már 978 kisfiút neveztek el.

  • Ha bármikor az életemben, vagy legalábbis az Orbán-kormány regnálása alatt (már ha ez a kettő nem ugyanaz) ingyenpénzhez akarok jutni, nyilván a legegyszerűbb útja egy stadionépítés vagy -felújítás lesz. Lassan már a megyekettőben is minimum lesz a szolárlámpázott, fűthető gyepszőnyeges kis ékszerdoboz, élelmes vállalkozók lassan már a kocsmájukat is állami támogatással festik újra, csak átkeresztelik Stadion presszóvá.

    A mostanra minden valamire való vidéki fideszes kiskirály erős ember kisvárosán átsöprő diadalmenet egyetlen kínos incidense az újpesti stadionfelújítás. Pedig ez Orbánnak szíve-csücske lehet, legalábbis ha abból indulunk ki, hogy már első, ezredforduló környéki kormányzása idején beletettek 1,4 milliárdot az építésébe, de miután mostanra a matuzsálemi, 16 éves korba lépett, újabb 800 millióért kicsit ráncfelvarrták.

    A történetben azóta több a kínos pillanat volt, mint amit a Lengyel László liftjébe szorult Gyurcsány és Botka össze tudna hozni, benne olyan finomságokkal, hogy az újpesti stadiont majdnem a Vasas avatta fel, de aztán mégsem, mert olyan pocsék állapotban volt a gyep. De a pálya használatba vételi engedélyét legalább kiadták pár napja. És a hétvégén olvasónk, Alma, titokban be is osont, megnézni a szép új stadiont. És ezt találta 800 millióért.

    A nemrég felújított újpesti stadion lépcsője
    A nemrég felújított újpesti stadion lépcsője

    Oké, egy helyen lehet kisebb probléma a betonozással. De két helyen már csak nem...

    A felújított Szusza stadion lelátója néhány nappal a használatbavételi engedély kiadása után
    A felújított Szusza stadion lelátója néhány nappal a használatbavételi engedély kiadása után

    Alma olyan képet is küldött, amiből látszik, hogy nem csak a betonozást nem sikerült tökéletesen kivitelezni.

    Sietni kellett, nem lehetett mindenre egy atomóra pontosságával odafigyelni
    Sietni kellett, nem lehetett mindenre egy atomóra pontosságával odafigyelni
  • Dubaj közlekedési hatósága szerint már júliusban használatban lesznek az ember szállítására is alkalmas taxidrónok. Egy eszközt egyszerre csak egy ember használhat 100 kilogrammig, de mindössze annyi kontrollja lesz a drón fölött, hogy megadhatja az úti célt. 

    Bővebben ide kattintva olvashat a taxidrónokról.