56 találat az Indexről, és a környékéről.
Európában biztosan.
Bebizonyosodott, amire eredetileg is számítani lehetett.
Továbbra is hisznek a belső égésű motorokban, és úgy tűnik, hogy a prémiumautók piacán a vevőik is.
Interjút adott a BMW M részleg vezetője, Frank van Meel.
Megtette a hatását az EV-k folyamatos fölénye az újautó-piacon.
2024.08.31. 16:19 Módosítva: 2024-09-01 07:44:54
Egyre népszerűbbek, ám keveset tudni róluk. Milyen hatásuk lesz az autópiacra a kínai elektromos autóknak?
Kevés szó esik a járművekkel kapcsolatos tudás fontosságáról. Íme egy kis hiánypótlás.
A kék sarokban az elektromobilitás, a pirosban a hagyományos autók. De kell-e győztes egyáltalán?
2024.08.15. 17:42 Módosítva: 2024-08-16 16:57:30
A 2011-ben hozott határozatot a mai napig nem követte gyakorlati intézkedés.
Az akkumulátorok ára folyamatosan csökken, ez a folyamat pedig a Goldman Sachs elemzői szerint a következő években is folytatódni fog.
A 2035-ös dátum és a zéró káros anyag kibocsátás marad, de egyértelműbbé teszik, hogy ezt a célt bármilyen technológiával el lehet érni.
A Toyota szakembere szerint a videóban kipróbált motorvariációt olyan autórajongók számára készítik, akik egy kis extrára vágynak.
Ki fogja lecserélni a 4,1 millió autót elektromosra?
Bár a modell még kifejezetten fiatal, a BMW már most egy kisebb, de célirányos ráncfelvarrással igyekszik az autót a korábbinál is jobbá tenni.
Utánajártunk, miért maradt le az európai autóipar a kínaival szemben.
Nem zökkenőmentes az elektromos átállás.
A Toyota szerint az új motorok kis mérete miatt a jövőben alacsonyabbra tervezhetik majd autóik elejét
A Skytop névre keresztelt autó sok szempontból szakít a gyártó jelenlegi dizájnnyelvezetével, ezért pedig őszintén hálásak lehetünk.
2024.05.17. 06:11 Módosítva: 2024-05-17 17:12:59
Sok esetben még mindig a hagyományos hajtásláncok jelentik a költséghatékony választást.
Magyarország egyensúlyt keres az imbolygó hajóban.
Bizonyos jármű-kategóriák esetében látnak még lehetőséget a technológiában.
A falnak rohanunk vagy el tudjuk rántani a kormányt? Jön a Budapest Automotive Summit!
2024.03.13. 17:38 Módosítva: 2024-03-14 14:43:35
Hivatalosan is politikai szintre lépett az elektromos autók ügye.
Idén a villanyautókra vágyó vásárlók járhatnak a legjobban.
Ursula von der Leyen számolt be róla.
2024.02.12. 09:23 Módosítva: 2024-02-13 06:37:10
Nem halványodnak a kérdőjelek a közlekedés jövője körül.
Egy kiszivárgott dokumentumukból legalábbis ez derül ki.
Bár a BMW kitart a belső égésű motorok mellett, nincsenek illúziói a jövőt illetően.
Azt nem mondták, mégis hogyan.
2023. november 27., 17:50
Magabiztosan állíthatjuk, hogy ez az egyik legszebb, legszemléletesebb példány amit láttunk.
A képet viszont jelentősen árnyalják a mild hibridek.
2023. szeptember 20., 19:21
A döntést a fogyasztóknak kell meghozniuk.
A Mobil 1 szerint hagyni kéne az árammal működő eszközöket a fenébe, mert azok csak korlátoznak. Bezzeg a benzin és a gázolaj!
Alternatív üzemanyag lehet a világ egyik legbüdösebb vegyi anyaga, az ammónia. Legalábbis kísérleteznek vele.
Mateusz Morawiecki úgy látja, a rendelet emberek millióit hozza hátrányos helyzetbe.
A magyar autóipar jövőjét is befolyásolja a határozat.
2023.03.24. 10:10 Módosítva: 2023-03-25 08:57:42
Eldőlt: Ukrajna megkapja az egymillió lőszerét.
Többek között erről vitatkoznak a csütörtökön kezdődő EU-csúcson.
Németország vétóval fenyeget, de Franciaország is szövetségeseket gyűjt.
A Zöldek Pártja ezzel szemben támogatja az Európai Unió célját.
Az ilyen járművek is szén-dioxid-mentessé alakíthatók.
Az átállást az energiaválság lassíthatja le.
A hagyományos autók 2035-ös távozására sokan készülnek, a lengyelek lehetnek a tiltás nyertesei.
2035 után szinte csak károsanyagkibocsátás-mentes autók gurulnak majd az utakon.
A zöldek előbbre hoznák a belső égésű motorok halálát.
Az Európai Parlament javaslata szerint 2035-től nem lehet új, belső égésű motoros autót értékesíteni. A szavazás a törvényről még hátravan.
2022.08.26. 08:44 Módosítva: 2022-08-31 06:08:01
Fokozatosan növelik a nullemissziós új autók eladásának arányát, és a meglévő autóállomány ellenőrzésén is nagyot szigorítanak.
Felértékelődhet a szintetikus üzemanyagok szerepe. Kitta Gergely írása.
Ez jó hír a magyar autóipar szempontjából.
Németország nem támogatja a belső égésű motorok uniós kivezetését.
Sokak szerint vannak élethelyzetek, amikor az autó nélkülözhetetlen, de vannak, akik ennek az ellenkezőjét gondolják. Mi az igazság?
2022.06.09. 16:52 Módosítva: 2022-06-27 11:28:35
Sok gyártó már eleve korábbi dátumot tűzött ki célul, de vannak, akik késésben lehetnek.
Egy Astron Aerospace nevű cég mutatta be a furcsa motort, talán 40-50 évvel az után, hogy időszerű lett volna.
A hangos tábor ellenére is alig húsz év kellett ahhoz, hogy az autó leváltsa a lovat. Valószínűleg a villanyautókkal sem lesz ez másképp.
2020. szeptember 27., 10:27
Kalifornia államhoz hasonló intézkedéseket sürget.