Átfogó elemzés készült a témában.
2023.05.26. 12:38 Módosítva: 2023-05-27 19:06:12
Megszólalt a Siemens Mobility.
Tizennégy országba indítottak járatokat.
2022. szeptember 27., 06:35
Három éven át nettó nulla szén-dioxid-kibocsátással közlekedett.
2022. augusztus 11., 07:44
Áremelések jönnek a légitársaságnál.
Nem is akar találkozni vele.
2021. szeptember 13., 13:21
Ha nem fognak össze, a nagy légitársaságok szerinte bekebelezhetik őket.
2021. augusztus 4., 14:58
2021.07.04. 05:59 Módosítva: 2021-07-05 08:23:42
Visszatérő légitársaságok, dinamikusan bővülő utasforgalom. Az uniós Covid-igazolvánnyal még nem zökkenőmentes az utazás.
Ha zöld kancellárja lesz Németországnak, akkor eltűnnek az olcsó fapados jegyek.
Ki kellett hívni a rendőröket a belfasti repülőtérre.
A norvég miniszterelnök bojkottálja a diszkont légitársaságot, mert nem engedik szakszervezetek létrehozását.
2020.06.02. 08:40 Módosítva: 2020-06-02 18:49:53
30 milliárd eurónál is többet szánnak az európai kormányok a nemzeti légitársaságok megmentésére, zöld fordulatot is hozhat a beavatkozás. A fapadosok viszont rosszul járhatnak, így az utasok pénztárcája is.
Gyakorlatilag nullára esett a légitársaságok forgalma, néhány cég viszont már elkezdte beindítani a járatait. Megnéztük, hogy mi a helyzet a nagyobb nyugati légtársaságokkal.
Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója szerint túl sok a hisztéria a vírus körül, a Wizz Airnél mindenki bejár dolgozni, nyárra pedig várhatóan normalizálódik a helyzet. A légitársaság előre menekülne, még több gépet vesznek, a gyenge versenytársak kihullását várják, és nem tartanak attól, hogy Kelet-Európában is inkább vonatra ülnének az emberek repülő helyett. Egy Wizz Air repülő pedig tisztább, mint egy kórház.
A légitársaság azután döntött így, hogy a spanyol kormány 60 ezer embert zárt karanténba.
2020.01.15. 13:06 Módosítva: 2020-01-20 07:44:38
Átadták a 2A terminál új utasmólóit. A teljes reptéri utasforgalom harmadát érinti ez a változás: ezentúl a fapados társaságok utasainak nem kell a betonon át megközelíteni a hírhedt bádogkarámot.
Csak a név változik, az ír légitársaság budapesti gépeit a lengyel leányválllatuk szervezi majd.
2019. augusztus 6., 15:57
Novembertől Odesszába repülhetünk Budapestről.
Váradi Józsefet, a cég vezérigazgatóját kérdeztük az elmúlt idők botrányairól.
2019.04.27. 10:51 Módosítva: 2019-06-20 18:14:25
A tömegturizmus egy rakás valaha nagyon szép, romantikus helyszínt teljesen letarolt. Van megállás?
A top tízes listán csupa szénerőmű mellett szerepel egyetlen légitársaságként.
A fapados légitársaság viszont továbbra sem tervez tőzsdére menni Budapesten.
Az utasok véleménye szerint majdnem minden rossz az ír fapadosnál, mégis csúcsot döntött tavaly.
2018.08.30. 15:56 Módosítva: 2018-11-23 14:47:41
A Wizz Air - és nemsokára a Ryanair - új poggyászszabályai kicsit megbonyolítják az utazásokat, igyekszünk elmagyarázni őket.
2018. augusztus 9., 16:57
A pénteki sztrájk miatt három járat nem megy.
2018. augusztus 8., 17:24
A kormány hivatalból eljárást indított ellene, de még erre sem reagáltak semmit.
Havi 5-6 millió a bruttójuk, de elégedetlenek a körülményekkel. Törlik a Budapestről Brüsszelbe és Barcelonába induló gépeket csütörtökön.
Ír versenytársa nyomdokain halad a cég, a jegyárhoz mostantól számoljunk hozzá nyugodtan pár ezer forintot.
2017. december 28., 14:58
A német versenyhivatal gyanakszik, hogy visszaélt erőfölényével a cég az Air Berlin csődje után.
2017. augusztus 15., 14:51
A tulaj nem finanszírozza tovább a veszteségeket, a mostani jegyek még érvényesek elvileg.
Éjszaka szlovák taxival is jöttek haza, kb. 150 utast hagytak ott a beígért busz nélkül éjszakára.
A Norwegian után a Wow Air rukkolt elő szuperolcsó jegyekkel.
Állami támogatással lehet majd a nyugat-balkáni fővárosokba fapadosozni.
2016. december 29., 14:51
20 ezer forint környékéről indulnának a jegyek brit városokból New York kisebb reptereire.
2016. november 24., 07:13
A Ryanair a repülőtereken hajtaná be az ingyenjegyek miatt kieső hasznot. A modell működhet, de ugyanúgy fizetni fogunk, csak másért.
A légiutas-kísérők béremelést akarnak, első körben egy napra szüntették be a munkát.
Hét százalékkal csökkentenek idén, mert túl nagy a verseny a piacon.
2015. november 18., 10:06
Egy év alatt forintban majdnem 300 milliárdot kaszáltak.
2015.10.20. 07:11 Módosítva: 2015-10-20 12:03:55
Százezrével jöttek eddig idén is az angolok, németek, olaszok.
Szerintük a hasonló doménekkel és a név illegális használatával a Google megtéveszti az utazókat.
Váradi József tudja, hogy vannak panaszok a Wizz Airre, de kevés, az utasok 95 százalékának pedig valójában csak az ár számít. Nem érzik, hogy kevesebb turista jönne a menekültválság miatt, saját pénzéről pedig nem szívesen beszél.
2015. augusztus 18., 16:22
Paprikás rágcsával vegyült a nép közé.
2015. augusztus 3., 17:09
A „low cost” a jelszó, amióta Ferenc az egyházfő.
Szófiában landolt, az utasoknak nem esett bajuk.
2015.04.15. 09:39 Módosítva: 2017-10-02 08:53:52
Akár napokat is kellett várni a reptéren, hogy megteljen a gép, cserébe olcsó volt. Pár év alatt kicsinálták őket, de olyan emlékezetes volt a cég, hogy még musical is született róla.
Durva a fapados munkáltatói gyakorlat: sok cégnél a másodpilóta fizet, hogy repülhessen. Ha egészségügyi okokból elveszíti engedélyét, végleg ellehetetlenül, mert erre nincs mindenütt biztosítás.
Utasforgalomban legalábbis mindenképp.
2014. szeptember 28., 17:37
A munkabeszüntetés több százmillió eurós kárt okozott. A tárgyalások folytatódnak, a pilóták a cégen belüli fapados konkurencia miatt aggódnak.
2014. augusztus 28., 18:22
A Lufthansa fapados gépei nem szállnak fel hat órán át pénteken.
Az Airbus új szabadalma szerint kisebb székekkel többen férnek majd el a gépeken. Sőt ez nem is szék már: inkább állótámasz.
Hosszú távon is bevethető lenne az új diszkont légitársaság, csak megfelelő gépek kellenek.
Kiszállt egy befektető, ezért leállt a Dalmatian. Pedig már jegyeket értékesítettek.
Egyre könnyebb online foglalni és terjed a fapados, kevesebb turista jön hozzánk szerezetten.
2013. szeptember 23., 14:30
Hétfőtől már fapadossal is repülhetünk Oroszországba.
2013. szeptember 20., 20:14
Kevesebb lehúzást szeretnének. Az igazgató azt ígéri, rugalmasabban állnak majd a pótdíjakhoz.
Áprilisban nálunk is kezdődik az á la carte-repülés, ugyanaz a gép egyszerre lesz fapados és normál.
Az Ouigo már 10 euróért elviszi az utasokat Párizsból Marseille-be. Ez negyede a rendes árnak.
Egységes EU-szabályok jöhetnek a kézipoggyászokról.