Michael O’Leary kritizálta a Budapest Airport felvásárlását.
2023.02.21. 16:55 Módosítva: 2023-02-23 12:51:57
Vagy esetleg buborékos fólia, vagy halfogó varsa?
2022. szeptember 12., 10:07
De nem új Malév akar lenni az Aeroexpress.
2021. szeptember 16., 09:50
Egy apró műszaki hiba és a cudar látási viszonyok okozhatták a tragédiát.
2021. szeptember 4., 06:10
Szombaton lesz az Aeropark éjszakája.
2021.08.04. 21:35 Módosítva: 2021-08-05 19:15:13
Valószínűleg a pilóta vagánykodása okozta a katasztrófát, ugyanis beengedte a pilótafülkébe hölgyismerősét.
2020. december 29., 18:55
A francia zseni neve a 80-as évek óta közismert Magyarországon.
Európa után Oroszországon belül is megszűnik a Tu–154-es polgári üzemeltetése.
Ikarus buszok és Malév-gépek szerelmesei adtak egymásnak randevút a budapesti Aeroparkban.
A Kallinikosz Kallinikoszhoz köthető cég a Pireusz-Belgrád-Budapest-Bécs vasúti tranzitfolyosó jelentős befektetője.
Egy-két héten belül rendeződhet a csődbe ment magyar légitársaság körüli huzavona. Igaz, hogy pontosan mennyit kapnak vissza az utasok a le nem repült jegyükért, nem tudni.
2020.07.04. 00:02 Módosítva: 2020-07-04 23:58:28
Húsz éve történt, hogy egy Budapestről induló járat emberi hibák miatt először behúzott kerekekkel ért földet és megrongálódott. A második landolási kísérlet után csodával határos módon végül mindenki sértetlenül szállt ki a gépből Görögországban.
2019. december 13., 11:36
Pénzt veszítettek a dolgozók, pénzt veszítettek az adófizetők. A csőd egyetlen nyertese a Wizz Air.
2019. augusztus 2., 22:32
A légitársaság szerint sincs rendben, amit a Malév földi kiszolgáló művel.
Ezért nem az államnak kell kifizetnie az elmaradt munkabéreket, hiába 95%-o tulajdonos. De más sem fogja, hoppon maradtak a dolgozók.
2018. augusztus 7., 10:47
A jegyár 72 százaalékát kaphatják vissza azok, akik utazási irodán keresztül vettek jegyet.
2018. augusztus 4., 13:33
Hűtlen kezelés ügyben és utaskésések miatt is vizsgálatok zajlanak a reptéren.
2018.07.20. 17:31 Módosítva: 2018-07-21 15:01:43
Milliárdos üzlet a reptéri rakodás, takarítás, jegyeladás és check-in, harcolnak is rendesen a szereplők. A kormány törvénymódosítással nyúl az egyik cég hóna alá.
A felszámolás alatt álló adósok tisztességtelenségét legalizálnák. A parlament elé került különösen veszélyes javaslat hátterében egy Malév-cég ügye állhat.
A Malév Ground Handling 45 millióval tartozik egy konkurensének, de nem tud fizetni.
Hat évvel az állami légitársaság csődje után kaphatják meg a dolgozók a végkielégítésüket.
Ezt az európai utazási irodák szövetségének főtitkára mondta. Még a Malév-csőd károsultjai se kapták meg a pénzüket.
2017. november 30., 14:53
He is Bulgarian, German and Hungarian. To the public he is unknown, but not to Viktor Orbán, Sándor Csányi or the business elite that idolizes him. Meet Anthony Radev of McKinsey&Co.
2017.10.13. 12:21 Módosítva: 2017-10-14 11:59:51
Bolgár, német és magyar. A közvélemény nem ismeri, Csányi, Orbán és a gazdasági elit annál inkább, a bankárok körében szinte fogalom a neve. Íme, Anthony Radev élete és az általa vezetett McKinsey története.
2017. szeptember 20., 23:27
Negyven éve történt a magyar repüléstörténet legkülönösebb légi katasztrófája, amiben 29-en haltak meg.
2017. szeptember 19., 15:27
Nem menti meg az állam a céget, ami így elveszítheti a legfontosabb partnereit.
De sem a dolgozók, sem a legnagyobb orosz hitelező nem lehet elégedett.
2016. szeptember 14., 08:00
A bíróság szerint lenyúlták a pénzt a bankok.
Eladott jegyek után tartoznak a már megszűnt cégnek 12,8 millió dollárral, ezt lehet megvenni.
A Wizz Airnek bedolgozó Malév GH 604, az Aeroplex 362 milliós buktát könyvelt el tavaly.
Türelmetlen volt a fapados, lecsúszott a pénzről, amit így inkább a szarajevói vonalra szánnak.
2015.09.30. 00:58 Módosítva: 2016-06-27 16:23:01
40 éve zuhant le a Malév Budapestről Bejrútba tartó járata. A tragédiát nem követte hivatalos vizsgálat, a bizonyítékok eltűntek, a roncsokat sosem hozták a felszínre. Biztosítási csalás? Robbantásos merénylet? Kilőtték a gépet? Senki sem tudja.
Egymillióan fordultak meg egy hónap alatt. A Malév nélkül is jól elvannak.
Tizenkettedszerre próbálják meg eladni a néhai repülőtársaság utolsó vagyontárgyait.
2015.04.30. 11:50 Módosítva: 2015-05-01 11:43:36
Sikeresebb a magyar út: a budapesti repülőtér utasforgalma a mélypont után utolérte a prágait.
Veritasnak hívták volna az új Malévot. De csak húzták az időt, miközben a Malév nyelte a pénzt.
A TASZ kiperelte az NFM-től, most Ön is megnézheti, hogy mit tudott a Malévről az NFM 2011-ben.
Annyira jól megy már itthon, hogy a 2018-as vb-re is építhetnek egyet magyar beruházók.
A fejlesztési minisztérium szerint Budapest adottságait ki lehetne használni.
Máig sem tudjuk, miért csapódott földnek az IL-18-as. Kilencen meghaltak a balesetben.
Akkor kaphatnak még egy kicsit az elmaradt bérükből a volt malévosok.
Kirúgták az egyik alvállalkozójukat, és megkérték a többieket, hogy legyenek rugalmasabbak.
De csak a harmadát annak, amit várnak. És sokan beleesnek a 75 százalékos különadóba is.
2014.08.13. 13:13 Módosítva: 2014-08-13 19:30:12
2014. augusztus 13., 07:14
Valaki vegyen már egy repülőt, könyörgöm.
Újra meghosszabbították a felszámolás határidejét, de biztosan nem fizetik ki a dolgozókat.
A sok kudarc nem tántoríthatja el őket.
De már nem dolgoznak, csak tüntetnek a ki nem fizetett pénzeikért.
Már csak azért sem, mert a bérgarancia alap csak maximum havi egymilliós fizetést állt.
Kiárusít a Malév: vegyen ön is üdülőt, teherautót, repülőt, alkatrészeket vagy éppen adósságot.
Eddig a körülbelül 1000 egykori dolgozóból 64-nek fizettek ki mindent. A tapasztalt pilótáknak milliókkal tartozik a cég.
A közel 15 ezer órát repült, 12 éves Bombardier 820 millióért megint túl drága volt.
Senki nem tett ajánlatot a lellei üdülőre.
Nem kell egy repülő, egy üdülő, vagy egy csomagröntgen? Szőnyeg? Kamera? Még délig ráugorhat.
És más, levegőt megjárt tárgyakat is.
Decemberig több mint ezren még mindig nem kapták meg az elbocsátásuk után járó végkielégítést.
Egyre többen utalgatnak arra, hogy megvenné az állam, mélyen a zsebébe kellene nyúlnia.
Senkinek nem kellett, pedig 800 millió forintot vártak az eladásából.
2013. december 12., 07:21
Nem is pályáztak a jelzáloggal terhelt lellei üdülőre vagy Malév utolsó gépére.