Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
A tv2 legnagyobb sikere a múlt héten Frei Tamás valóságshow-kat bemutató riportja volt, az összeállítást 1 411 000-en tekintették meg. A Barátok közt azonban ekkor is erősebbnek bizonyult: a szappanoperát hétfőn 1 684 000-en nézték, legjobban pedig szerdán teljesített, amikor nézettsége 1 984 000 volt.
Claudia: pótolható veszteség
|
Gyengélkedik a Napló: a tv2 vasárnapi magazinműsora, amely hónapokig a legnézettebb magyar tévéműsor volt, most rendre alulmarad az RTL Klub akciófilmjeivel szemben. Ezúttal 1 138 000-en nézték meg, míg a Die Hard harmadik része 1 638 000 néző figyelmét kötötte le. A tv2 James Bonddal szépített, az Aranyszem (1 365 000) megelőzte a Való világ kihívóshow-ját.
Az RTL Klub új műsort vezetett be a héten. A Balázs szembesítőshow első hetében 437 000-es átlagnézettségével lemaradt Jakupcsek azonos időpontban sugárzott talkshow-ja (632 000) mögött. Nagy nézettséget hozott viszont Fábry, aki 1 411 000 nézőt nyert meg. A Heti Hetes adása 1 219 000-es nézettséget ért el.
MTV-mulatós
A Magyar Televízió a Nem csak a húszéveseké a világ című Szenes Iván-dalcsokorra lehet a legbüszkébb. A műsor 1 229 000-es nézettségével magasan megelőzi a Big Brothert, és még a 18-49 évesek körében is igen népszerű. A produkciót a jövő héten nívódíjjal tünteti ki az MTV.
A közszolgálati tévé sikerei közé tartozik a Kékfény (1 028 000), a Szeszélyes Évszakok (1 110 000), illetve a 983 000-es nézettségű Lajcsi-féle Szuperbuli. Juszt László A tévé ügyvédje című műsora 810 000, míg Friderikuszé 673 000 néző figyelmét nyerte el.
Az AGB Hungary adatait a tv2 bocsátotta rendelkezésünkre, és a 4 évesnél idősebb lakosságra vonatkoznak.