Ha imádja a divatot és a tésztát is, akkor van egy jó hírünk
A Dolce&Gabbana olasz divatcég bejelentette, hogy limitált szériás száraztésztát dobnak a piacra a Pastificio di Martino nevű neves tésztagyártóval koprodukcióban.
A márka nevével ellátott luxustésztából csak 5000 csomagot értékesítenek világszerte, és igazából nem lesz benne semmi különös a csomagolásán kívül, ami a divattervezők munkája. A dizájn főleg hagyományos délolasz motívumokat vonultat fel, a csomagolás tetején a mottó pedig ez lesz: "La Famiglia, La Pasta, l'Italia!" (Család, tészta, Olaszország!)
Maga a tartalom a Pastificio di Martino 1912 óta tökéletesített durumtésztája, ami eleve elég népszerű, tavaly több mint 163 millió dollár árbevételt termelt a cégnek. Di Martinoék 125 különféle alakban készítenek tésztákat, több mint 9 ezer tonnás mennyiségben naponta. D&G csomagolással csak három félét lehet majd ezek közül kapni (spagettit, pacchierit, és penne mezzani rigatét).