Itt egy reklám a Tesla Cybertruckról, amiben ufónak nézik az autót
A különleges dolgoknak nem kell reklám, eladják azok magukat. Azt például senki nem felejti el, hogyan tört be a futurisztikus Tesla Cyrbertruck golyóálló üvege a díszbemutatón, amikor Elon Musk hozzávágott egy teniszlabda méretű tömör acélgolyót. Majd a világ marketingtanszékei eldöntik, hogy ez direkt volt vagy véletlen, és ha direkt, akkor érdemes-e kockáztatni ilyen reklámfogásokat.
Az is jó reklám viszont, ha maguk a rajongók promotálnak egy terméket. Ilyen az amúgy jegyzett filmesnek számító Joe Sill alkotása a valóban izgalmas formavilágú Tesla pick upról, amelyre a furcsán sikerült bemutató után néhány nappal már 200 ezer megrendelés érkezett. A reklámban az autó honnan máshonnan érkezne, mint egy távoli bolygóról, amely a Földre tartó útja során természetesen összetalálkozik az űrben keringő Tesla Roadsterrel, majd pedig ufónak nézik.