Egy perc alatt már az első napon
Reggel néhány melegítő kör után négyszer három fordulót tett meg a spanyol versenyző - egy perc fölötti időket futott - majd kiértékelték az adatokat, és csak háromnegyed négy körül folytatta a gyakorlást. Ekkor háromszor rövidebb távon ment körbe, majd tízszer megállás nélkül a normál pályán.
Délután sikerült hatvan másodperc alá kerülnie, legjobbja 59,87 másodperc lett, amely alig négy másodperccel gyengébb, mint Michael Schumacher 55,99-es rekordja.
Egyelőre megbízható
Jövőre csak nyolchengeres vagy tízhengeres, de a fordulatszámában korlátozott V10-es motorokat lehet használni az F1-ben, így minden bizonnyal visszaesik a gépek teljesítménye. A Gazzetta dello Sport viszont úgy értesült, a Ferrari V8-asa nem csak megbízható, hanem rettentően erős is: nagyjából 930 lőerős.
Nem tudni, milyen forrásból értesültek a titkos adatról, de az időeredmények alapján nem kizárt, hogy igazuk van. Mindez azt jelentené, hogy az olaszok erőműve alig veszít az erejéből, a jelenlegi ugyanis 950-1000 lőerő között lehet.
Az ellenfeleké lerobbant, és lassabb volt
Gené eredményei azt bizonyítják, a Ferrari a riválisok előtt jár a motorfejlesztésben. A Toyota és a BMW júliusban már tesztelte a 2006-os V8-asát, ám pilótáik hat-hét másodperccel maradtak el a legjobbaktól Jerezben, és technikai gondok miatt nem is tudtak folyamatosan körözni. A japánok tesztelője, Olivier Panis azt mondta, az új erőforrás jóval gyengébb, mint az idei, szinte öregembereknek való.