Remek játék az unatkozó népnek két F1-edzés között a sauberes-williamses autóverseny. A paddock végén állították fel a pályát, eddig ilyen nem volt, ez is az új F1-tulaj ötlete. Annyira nem tolongtak érte, de majd érkeznek a gyerekek.
Az M3-ason kifelé már ma megnyitották a közvetlen lejárót a Hungaroring felé, és két sorban álltak a kocsik, amik a Forma-1-re akarnak eljutni. Nem rossz hír ez, azt jelenti, sokan kijönnek a hétvégén az F1-re. Pénteken még nem szokott ekkora tumultus lenni.
A Hungaroringen csütörtökön késő este a Sauber és a Honda közölte, nem működnek együtt a következő szezontól, a japánok mégsem szállítanak motort a svájci csapatnak.
Az istálló gyorsan lépett is, péntek reggel bejelentették, maradnak a Ferrari-motornál. Idén az olaszok tavalyi motorjaival mennek, azt még nem tudni, ez jövőre is így marad-e, de sejthetően nem.
A csapat ugyanis nagyon hajlik arra, hogy beültesse a Ferrari fiatal tartalékversenyzőit Antonio Giovinazzi és Charles Leclercet. Az egyiküket mindenképp, de Wehrlein és Ericsson formáját nézve az sem lenne meglepetés, ha mindkettőt.
Csütörtökön elég hideg volt még Mogyoródon, mától folyamatos lesz a melegedés a hétvégén.
Követik a többiek is, most indul például Bottas.
Silverstone-ban tűnt fel a Red Bull riválisainak, hogy az első szárny széle nagy sebességnél kicsit meghajlott, ezt pedig egyből jelezték is, nehogy az RBR jogosulatlan előnyhöz jusson ebből. A szárnyelemet végül szabálytalannak találták, így a Hungaroringen már egy kisebb távtartóval kiegészített szárnnyal fut a Red Bull – ezt le is fotózta az Autosport, itt láthatják.
A Force Indiánál Alfonso Celis vezet Esetban Ocon helyén, a Haasnál pedig a Ferrari-tehetség Antonio Giovinazzi váltja Kevin Magnussent erre a fél órára.