Stroll, Ericsson, Palmer kétszer, és Vettel is kicsúszott nemrég, de ebben azért voltak négykerekes pályaelhagyások, amik nem voltak annyira komolyak.
Gyors és csúszkálós nap volt az első.
Ricciardo alatt jól megy az upgrade-elt Red Bull-TAG Heuer (Renault).
INITIAL CLASSIFICATION (END OF FP2): @danielricciardo likes the Hungaroring 😃 #HungarianGP 🇭🇺 #F1 pic.twitter.com/f9nzVVf0Bw
— Formula 1 (@F1) July 28, 2017
Az 1. edzésen csúszkáltak a kocsik, és Giovinazzi nagyobb bukása miatt percekre félbe is kellett szakítani a körözést. Délután, a másodikon már kevesebb volt a kicsúszás, de két nagyobb is akadt. Pascal Wehrlein rendesen beleállt a gumifalba, megvizsgálták a pályakórházban is, de semmi baja. A Saubert és a pályát 10 percen keresztül takarították a pálya mellől, természetesen piros zászló alatt.
Öt perc múlva Jolyon Palmer Renault-ja csúszott a falba farral, az utolsó kanyart nem tudta bevenni. Itt nagyon ritka a kicsúszás, az angolnak sikerült. Újabb jó ötperces leállás következett.
Az utolsó félórában így az élmezőnyben nem is változott semmi, ahogy délelőtt, délután is Daniel Ricciardo volt a leggyorsabb a Red Bull-lal.
Mögötte az első hat nagyon szoros, fél másodperc sincs a topkocsik között.
Szombaton 11-kor kezdődik a harmadik szabadedzés, majd 14 órakor az időmérő.
De alig futott le a második kanyarban.
Ricciardo újra a leggyorsabb, mint délelőtt, de a pályacsúcs nincs meg.
Az utóbbi 20 percből 15 pályapakolással és rommentéssel telt. Nem valószínű, hogy felpörög még valaki a végére. Ricciardo, Vettel, Bottas, Räikkönen, Hamilton, Verstappen a betonbiztos top6. Ők fél mp-en belül, a hetedik Hülkenberg 7 tizedre tőlük.
Semmi baja. Palmernek nem kell bemennie.
A hiba nem volt nagy, a kár viszont jelentős lett.
Palmer ballag vissza a boxba.
Bő 30 év alatt itt ilyet lehet, hogy senki másnak nem sikerült összehoznia.
Jóval enyhébb kicsúszás, de a jobb hátsója nem néz ki jól. Kiszállt, ő is azt nézegeti.
Többezren ülnek csak a tribünökön, csak a célegyenesben.
Erősítették meg a Hungaroringen a pletykát, miután a Sauber dobta őket. Ez jó lehet a McLarennek is, mert így marad esélyük a Renault-motorra. Az STR (Scuderia Toro Rosso) Renault-val megy idén.
Jól dolgoztak a Hungaroringen, remek munka.
Egyik becsapódás se volt kellemes.
Az egyik gálaversenyen volt januárban, aztán jött a monacói oldalra borulás, most ez. Nem túl biztató sorozat.
Piros zászló, az edzést félbeszakították. A pilótának nincs baja, már ki is szállt. Kétszer is becsapódott az Alesi-kanyarban. Majdnem megfogta a kifaroló kocsit, de nem sikerült teljesen, így frontálisan csapódott be.
Egy közel 50-es kolléga fekvőtámaszokat csinált, egy másik számolta. Nem vicc. Nem akarom tudni, mi történt.
1:18.455-tel vezet. 2 századra a pályacsúcstól.
És neki is csak 3 tized a hátránya.
A Mansell-kanyar utáni visszafordítóban. Nagyon furcsa hely, Grosjean is kiment itt délelőtt. A brazil simán visszaállt.
Azt mondta, beesett a gázpedál. A fülére beszéltek, állítottak valamit a boxból, így újra elindult.
Vettelé - 1:18.638. 18 ezreddel előzi Bottast. Räikkönen 117, Hamilton 141 ezredre van. A Ferrari sincs tehát lemaradva.
Ocon autóján az utolsó simítások. Koroknai kolléga testközelből nézi.
De csak két kerékkel, vissza is kanyarodott hamar.
Az első kanyarban nagyon furcsa volt. Utána a füst megszűnt, a kocsi eljutott a depóig.
A Merci, a Red Bull és a Ferrari közel van, bár mintha Vettelék kicsit hátrányban lennének.
Hamilton: 1:18.779. Még három tizedre Barrichello pályacsúcsától.
1:19.373, Verstappen, Bottas, Ricciardo, Vettel, Räikkönen. Utána Alonso már másodpercen kívül.
Az első hat fél másodpercen belül van, Räikkönen a hatodik.