![GettyImages-682917720](http://kep.index.hu/1/0/1911/19117/191177/19117725_4184713682cb8881f57c4d21fb7cdc66_wm.jpg)
Egyre több Ferrarihoz közeli forrás írja, hogy az olaszok 2018-as kocsija hosszabb tengelytávra vált majd, vagyis közelít a Mercedes elképzeléséhez. Ezzel a gyorsabb pályákon javulhatnak, ahol komolyabb hátrányuk volt 2017-ben, a lassabb, kanyargósabb helyszíneken azért a Ferrari volt fölényben.
A hírt először Pino Allievi, a La Gazzetta dello Sport újságírója szellőztette meg, majd Gianluca D'Alessandro is megerősítette, ő annyit tett hozzá, hogy nagyjából 6 centiméterrel toldják meg az SF70H-t, amin a hűtőt is áttervezik, hogy kicsit javítsák a kocsi aerodinamikai mutatóját.
D'Alessandro hozzáteszi, hogy a motoron és a hibridhajtáson is dolgoznak az olaszok, bár ez evidencia, nyilván nincs csapat és gyártó, ahol ne próbálkoznának a motor fejlesztésén.
A Ferrari egyébként elég jól áll a 2018-as fejlesztéssel, már karácsony előtt, elsőként átmentek a törésteszten, vagyis onnantól csak az egyéb dolgokra fókuszálhattak.