Az első két sorból indulók (a két Ferrari és a két Mercedes) lágy gumikon kezd, a Pirelli szerint ők egy kiálláson lehetnek, közepesre váltanak majd, míg az ultralágyon induló Red Bullok jobban kaphatják el a rajtot a jobb tapadás miatt, cserébe viszont kétkiállásos taktikán lehetnek, bár a Pirelli úgy számol, akár az ultralágy, közepes taktika is elég lehet a célba éréshez, de valószínűbb egy ultra, ultra, lágy náluk.
És persze mindez borul egy korai, vagy akár egy kései biztonsági autós periódussal, ami Kínában sosem kizárt.
Räikkönen, Hamilton is elég közel az előtte levőhöz, illetve hátrébb is sűrűbb a mezőny, nézzük, jönnek-e az előzések.
2 másodpercre húzott el Bottas előtt, itt nincs is verseny, de Bottas és Verstappen, illetve Räikkönen és Hamilton között lehet izgalom. A bajnok mögött Ricciardo jön egyébként, majd a két Renault.
A finn eléggé visszacsúszott, és már Hamilton is támadja Räikkönent.
Bahreinben volt egy szabálytalan előzés ugye a felvezetőn, most valószínűleg mindenki figyelni fog, hogy ne kapjon büntetést.
A Ferrari utolsó triplagyőzelme meg 2006-ban volt, akkor Michael Schumacher csinálta meg.
Éles váltás a bahreini forrósághoz képest, de a pálya így is melegebb, mint eddig a hétvégén bármikor.
A bajnok nehezen teszi túl magát azon, hogy a bahreini forróság után a kínai viszonylag hidegben is nagyon jól megy a Ferrari, miközben ők nem tudnak mit kezdeni a hidegben a gumikkal. Leginkább ez volt a gondjuk az időmérőn, de főleg az ultralággyal nem találták a beállításokat, a futamon viszont az nem kerül elő. Az előny viszont a Ferrarinál, hiszen övék az első sor.
Az első két sorból indulók (a két Ferrari és a két Mercedes) lágy gumikon kezd, a Pirelli szerint ők egy kiálláson lehetnek, közepesre váltanak majd, míg az ultralágyon induló Red Bullok jobban kaphatják el a rajtot a jobb tapadás miatt, cserébe viszont kétkiállásos taktikán lehetnek, bár a Pirelli úgy számol, akár az ultralágy, közepes taktika is elég lehet a célba éréshez, de valószínűbb egy ultra, ultra, lágy náluk.
És persze mindez borul egy korai, vagy akár egy kései biztonsági autós periódussal, ami Kínában sosem kizárt.
Ő váltócsere miatt, de nem kerül ugye hátrébb, marad a 20. helyen. Íme a rajtsorrend: