Red Bull nagyon hasonló megoldást alakított ki a mint a testvércsapata az oldalburkolaton. Az Alpha Taurinál már a szezon eleje óta jelen lévő polc forma arra hivatott, hogy a glóriáról lejövő légáramlatokat tovább vezesse valamint elszeparálja a motor környékéről érkező forró levegőt és a szabad légáramlatból érkező hideg levegőt. Ezzel a megoldással elérhető hogy a szárnyvég lap megfelelő részére érkezzen nagy energiájú légáramlat.
A Mercedes sok alkatrészt fejlesztett a brit versenyre: első futómű és azok légterelői, padlólemez, hátsó szárny. A lengőkarok és tolórúd vázhoz csatlakozási pontjaival lefelé terelik a levegőt, be a tükör tartó elem és hátrébb lévő légterelő elem felé. Az új útra irányított légáramlat segít még több levegőt a padló alá irányítani, amivel plusz leszorító erőt nyernek.
A padlólemez tekintetében elindultak azon az úton, amelyen a többi csapat már régóta menetel: sokkal agresszívabb turbulencia generátor elemet helyeztek el a padlólemez első részének szélén, amivel az első szekciót is jobban munkára tudják bírni és nem lesz annyira diffúzor orientált a leszorítóerő az autó alatt. Ezzel még a delfinezésen is javíthat a csapat.