Átment a fékteszten az Alstom-metrókocsi
Az ötkocsis szerelvény négy fékkel is meg tud állni.
Az ötkocsis szerelvény négy fékkel is meg tud állni.
A fékrendszer módosításával kapcsolatban további adatok szükségesek a vizsgálatok elvégzésére.
A lengyelországi gyártóbázis sínein tesztelik az átalakított féket a magyar küldöttség előtt.
A cég megkapta a BKV-tól a hivatalos értesítést, ezzel hatályos a 2006 májusában aláírt szerződés.
Megmenekült a magyar villamosgépgyártó ipar utolsó üzeme, 30 dolgozóval hamarosan újraindul a gyártás.
Az NFÜ ellenjegyzése után 330 nappal érkeznek az első szerelvények a 2-es metró vonalára.
Már nem számít vis maiornak, ha az Alstom nem tudja megszerezni a végleges típusengedélyt.
Úgy tudjuk, a francia metrókocsi-gyártó cég vállalja a módosított szerződés feltételeit.
Nem számít majd vis maiornak, ha a cég nem szerzi meg a magyar hatósági engedélyeket a metrószerelvényekre. Július 26-ig kell megállapodni.
Az utolsó vitatott kérdésben is sikerült megállapodni a metrószerelvények ügyében.
Tarlós nem tudta kiugrasztani a halat a bokorból, a nem nyilatkoznak a metrókocsik engedélyéről.
Szuperexpressz köti össze Bagdadot Bászrával.
Az egyetlen vitatott kérdés a vis maior-ügy maradt, de két héten belül abban is megegyezhetnek.
A júliusi ülésig várhatóan ismét találkozik az Alstom és Tarlós.
Az Alstom vezérigazgatója hetek múlva visszatér Budapestre, hogy befejezzék a megbeszélést.
A magyarok sértegetése és egy pervesztés után Budapesten tárgyal az Alstom első embere. Felmondják, vagy van még esély a megegyezésre?
A francia bíróság elutasította az Alstom kérését, a BKV lehívhatja a 30 milliárdos bankgaranciát.
Az Alstom vezetői június 17-én Szentpéterváron találkoznak Fellegi Tamás nemzeti fejlesztési miniszterrel.
A metrógyártó cég vezetése június hatodikán kapta meg Tarlós István invitáló levelét.
A főpolgármester a hét végéig lát esélyt a megegyezésre, utána új metrókocsi-pályázatot kell kiírni.
Tarlós rágalmazás miatt feljelentést fontolgat az Alstom ellen.
A versailles-i tárgyaláson a metrógyártó cég újból kijátszotta az orosz kártyát, döntés júniusban.
Egy sor forgalomtechnikai újítást tartalmaz Budapest idei költségvetésének melléklete.
A napokban a Fővárosi Önkormányzattól is kértek adatokat a hatóságok.
Fiktív tanácsadói szerződésekkel összesen 27 milliárd forintnyi kenőpénzt fizettek ki a gyanú szerint.
A metrókocsikat gyártó cég ügyvédje csalással gyanúsította a BKV-t és a hatóságot, egy francia államügyész nyomást gyakorolt a francia bíróra.
Tarlós szerint még francia jogászok is nevetségesnek találták a francia döntést.
A BKV nem hívhatja le az új metrókocsikra vonatkozó 37 milliárdos bankgaranciát.
A főpolgármester szerint borzasztó a jelenlegi szerződés.
A metrókocsik gyártója beperelte Franciaországban a BKV-t, a magyar cég futhat a 37 milliárd után. Ez ingatta meg Kocsis székét, nem a kommunikációs baki.