Dominóként tarolt a türelmetlen camarós
Vitte magával a nagyokat, egy pickupot és egy kamiont. Türelemmel messzebbre jutott volna.
Vitte magával a nagyokat, egy pickupot és egy kamiont. Türelemmel messzebbre jutott volna.
60 milliárdot költöttek eddig a beruházásra, ebből 20 milliárd előleget a NIF visszakövetel.
A kormányfő nagy profitot kívánt a kaszinósoknak. Megépül az autópálya Miskolctól a szlovák határig.
Óvakodjunk attól, hogy ha a kormány megcáfol egy hírt. Még a végén valóra válik.
Óvakodjunk attól, hogy ha a kormány megcáfol egy hírt. Még a végén valóra válik.
Méghozzá több ezren vonultak utcára a követelésükkel.
Budapest és a Balaton irányában, is Fehérvárnál.
Megvárták, amíg a cégek megcsinálják a munka harmadát, aztán megbízták Seszták Miklóst, vegye vissza a pénzt.
Ezért nem jó sztrádán edzeni: a kamionos elnézte a sávot, és úgy döntött nem a lehajtót választja.
Kettévágta a pickupot a felújítás közben leeső lemez, egy kisbaba halt meg a szüleivel együtt.
De nem árulják el, hogy ki, és azt se, hogy indítanak-e eljárást.
Már 600 milliárdnál tartunk, és ez csak a hazai pénz. Ózdot is gyorsforgalmi úton lehetne elérni.
Az autópályán bliccelőt védi a törvény, viszont aki rossz e-matricát vesz, azt akár naponta is megbüntethetik, így végül 900 ezer forintot fizethet.
Döntött a kormány, leállítják az építkezést.
Három teherautó ütközött össze.
Ennek egy része előleg, ami visszakérhető. Több irányban is vizsgálódnak, a kormány az EU-tól várja, hogy bizonyítsa a kartellt.
A kormány 750 milliárdos autópálya-fejlesztésről beszél, amiből 273-at a választások évében költenének el. Összeszedtük, milyen fejlesztések várhatóak.
Néhány éve még nem tartottak szükségesnek vizsgálatot a drágán épülő M4 miatt, megmagyarázták, miért kerül ennyibe. A szerdai kormányülésen is napirenden lesz a téma.
Délután hat autó ütközött Gödöllőnél, pár órával később újabb három.
Az EB biztos nem mondta, hogy kartelleztek az autópálya-építők, pedig a kormány ezt állította.
Erika pórul járt, de szerencséje volt. Erre nagyon figyelj!
Az ország keleti részén olyan érzése lehetett az embernek, mint a sivatagban. Csak nem volt olyan meleg.
Első hallásra őrült ötlet, de az orosz vasúttársaság elnöke szerint kivitelezhető az autópálya Észak-Amerika és Európa között.
Pénteken hajnali egykor egy nő San Diego mellett elájult a kocsijában. Nem lett semmi baja, de be kellett törni a kocsi ablakát, hogy kiszabadítsák.
A szalagkorlátnak ütközött kamion sofőrje a helyszínen életét vesztette. A forgalom egy sávon halad.
A megyei kapitányság dönt a szükséges felelősségre vonásról. De előzhetünk-e az autópályán jobbról?
Négysávos autóutat, hatalmas felújításokat és fejlesztéseket ígért Sopronnak.
Három autó ütközött Soroksár után.
Csak lépésben lehet haladni az M3-as felé. Tökölön is baleset miatt tökölnek.
Nagyon sok pénzed bánhatja, ha nem figyelsz oda.
Nagyon sok pénzed bánhatja, ha nem figyelsz oda.
1,25 milliárd forintot költenek az ellenőrzési rendszer fejlesztésére.
Mélyen zsebébe nyúl minden autós.
Mélyen zsebébe nyúl minden autós.
A 8-as főút mellett élőknek nagyobb kamionforgalomra kell majd számítaniuk, a magyar oldalon azonban 2020-ig nem tervezik a fejlesztést.
Másfél év felfüggesztett börtönre ítélte a bíróság azt a fiatalembert, akit tavaly januárban üldözni kellett az autópályán.
Pedig a kormány már így is kétszer fizetteti ki az útfenntartást az autósokkal, csak senki nem veszi észre. De egy durvább lehetőség sem kizárt.
A gyanúsítottak forgalommal szemben rohangáltak pisztollyal a kezükben, egyiküket egy autó el is ütötte, de felállt.
Körülbelül hatvan autó ütközött össze a hó miatt.
Több útvonal mától újra ingyenes lesz, de néhány nagy szívatás azért így is marad a rendszerben.
Ilyen videót is ritkán látunk a magyar utakról. Az eltévedt furgonosnak semmi nyoma a neten.
Az M7-en pedig egy Audi karambolozott.
Ezeket a táblákat, amiket én még életemben máshol nem láttam.
Ez pörög most a Facebookon, mi már sokkot kaptunk. Számolja ki, mennyit vesz ki idén a zsebéből a sok magyar megyei matrica.
Jelentős torlódásra lehet számítani.
Ő volt az, aki a forgalommal szemben menekült a pályán, 13 elfogatóparancs volt ellene érvényben.
Nem lesz fizetős a ferihegyi reptérre vezető út, olcsóbb lehet a balatoni kiruccanás, és a megyei matricák a megyén kívül is érvényesek lehetnek. De sok polgármester csalódott lesz, eddig nem is tárgyaltak velük. A kormány mai ülésén téma az útdíj.
A Blikk értesülése szerint azt is meg fogják szüntetni, hogy a Duna-hídra két matrica kelljen.
Történelmi lecke autópálya-építőknek: a magyar inkább kerül, de nem fizet. Életünk örök megkeserítője: így próbálkoztak az útdíjjal a Bach-korszaktól Kádárig.
Szombathely, Győr és Székesfehérvár polgármesterei is ingyenes elkerülőket akarnak.
Lehetnek ingyenessé váló szakaszok, de február előtt nem lesz döntés. A tervezett blokáddal nem foglalkoznak.
Az autópálya bevezető szakaszának fizetőssé tétele miatt döntött így Wittinghoff Tamás.
Baleset történt, dugó várható.
Az új útdíjrendszer kaotikus, de egy balatoni hétvége eztán sem kerül majd többe. Sőt, vannak, akik jól is járnak a megyei matricákkal.
Feloldották a baleset miatt elrendelt útzárat.
Habár a kormányzati kommunikáció a megyei matricás rendszer előnyeit hangsúlyozza, bekerült az intézkedések közé néhány olyan elem, amelyet az egyszeri autós simán tekinthet szívatásnak. Nem is egy ilyen kellemetlenséget találtunk.
Két napot sem hagyott a kormány arra, hogy a magyar autósok megbarátkozzanak olyan új fogalmakkal, mint a megyei matrica, fizetős M0-s, fizetős határátkelő vagy fizetős reptéri út. Ezekre figyeljenek nagyon, ha autóba szállnak az év első munkanapján.