Ez a telefon nem ér ennyi pénzt
Az LG G4-ről korábban azt írtuk, hogy a legjobb telefon is lehet idén. Ezt a komolyabb teszt sem változtatta meg, de azért mondjuk ki: van az az ár, ami a legjobb telefonért is túlzás.
Az LG G4-ről korábban azt írtuk, hogy a legjobb telefon is lehet idén. Ezt a komolyabb teszt sem változtatta meg, de azért mondjuk ki: van az az ár, ami a legjobb telefonért is túlzás.
Profi hobbikertész? Biztos? Tesztelje magát! Összeszedtük néhány virágzó fa fotóját, önnek nincs más dolga, mint kitalálni, mi micsoda!
Csak egy ceruzára és egy vonalzóra van szüksége: fél perc alatt kiderül, jól állna-e önnek mondjuk egy vállig érő fazon.
A BMW-nél elgurult a gyógyszer, ilyen agyat eldobós túramotort eddig még senki nem vállalt be.
Nem ezzel érkeznek a gazdasági bevándorlók: belépő szintű KTM négymillióért.
Bírja az emelkedőt, egy töltéssel 10 kilométert megy, 18 km/h a végsebessége és 5 nap alatt csak egyszer akart megölni minket.
Itt ez a kétliteres benzines, ami nyomatékra megközelíti egy dízel Vito adatait. Hogy van ez?
Csak nem úgy. De a szorítóerőnk és az egészségi állapotunk között lehet összefüggés.
Egy új kutatás szerint a lélegzet visszatartása valamivel csökkentheti a fájdalmat.
Félmillióba kerül alapból, és ultravékony, de tudja, hány USB-csatlakozó van benne? Olyan, ami önnek kéne, pont semennyi. Viszont sokáig bírja egy feltöltéssel, és tökéletesen hangtalan. Teszteltük az Apple legújabb Macbookját.
A négyévszakos gumikra azt mondják, igazából semmire sem jók. És mit ér egy olcsó négyévszakos motorosruha?
Az amerikai autóipar magához tért, és azt csinálják nagyon jól, amihez mindig is értettek: elérhető árú luxus elfogadható minőségben.
A rajzos pszichológiai tesztek izgalmasak, és nem tévednek.
Az öltözők hangulata pont olyan, mint a középiskolaiaké, de az óbudai terem frissen felújított, ráadásul sok gép is van benne.
Azért ilyen-olyan okok miatt kiszórt egy másfél milliós büntetést a Nébih, de ettől még úgy néz ki, normál sókkal nem mérgeznek minket.
A recept mellé a kiporciózott alapanyagot is szállítják, nekünk csak megfőzni kell. Mit, kitől, mennyiért, és milyen lesz? Kipróbáltuk!
Elkértünk egyet-egyet ebben az árfekvésben néhány hazai forgalmazótól, aztán tekertünk velük 40 kilométert. Van, amelyiket simán megtartanánk, és van, amelyik olyan, hogy a spanyol inkvizíció is használhatná.
Teszt: Volvo 7700 helyközi csuklós Mi lenne ebben az őrültség? Eleve nem nekem kell vezetni, ez már önmagában el kell hogy adja a helyközi autóbuszt.
Értelmezhetetlen a Corsa motorpalettája, amiben észrevétlenül elsikkad az egynégyes, száz lóerős turbómotor. Pedig nem rossz, sőt.
A letámasztott motor mellett keménykedne? Akkor ez nem az ön járműve, nem fogja érteni.
Az Update édességeitől órákig fájt a hasunk, de a legnagyobb baj nem is ez volt, hanem az ízük. Viszont találtunk egy ehető terméket is náluk!!
Itt a Mortal Kombat X, az év legerőszakosabb játéka, amiben leginkább arra lehetsz büszke, ha kitéped valaki torkát. Megnéztük, mit szólnak hozzá azok, akik nem ismerik a sorozatot. Ha érzékeny a kitépett és kettévágott testrészekre, ne kattintson.
Elon Musk csapata majdnem összehozta a csodát, de a rakéta túl gyorsan jött, felborult.
A Vitarát már a formája miatt is könnyebb szeretni, de a papírformát a futóművével borítja az egész Suzukira.
Még mielőtt ön is billentyűzetet ragadna, és bepróbálkozna a sztriptíztáncosnál, töltse ki az alábbi tesztünket!
Az idei teszt meglepő eredménye, hogy a spórolós gumival nem érdemes spórolni.
Mick Schumacher a németországi Oscherslebenben, a Forma-4-es teszten mutatkozik be.
Egy friss kutatás szerint minden életkorban más képességünkben vagyunk a csúcson. Ön most éppen miben a legjobb?
Smartbandet és okosórát teszteltünk, hogy kiderüljön mennyire szánalmás egy órába beszélni, és hogy vajon mennyire tudja a karunk, mennyit mozog a lábunk.
1,6 millióért van rükverc, fűthető utasháttámla, tempomat és kazettás magnó. A végén már neheztelünk, hogy a visszapillantót kézzel kell állítani!
Nagyon jó autó, megvásárlását senkinek sem ajánlom.
A piac nem kényezteti el a kertőrülteket, a kínálat lehangoló, de szerencsére ettől még van igazán hasznos kiadvány.
A Yamaha T-Max meghódította Európát. A 155 köbcentis N-Max már a világot célozza.
Csokinyuszit vennél a gyerkőcnek? Cikkünkből kiderül, melyiket érdemes választani!
Amikor először láttam ezt az egyszerű szerkezetet, csak elismerően csettintettem.
Ma megnyitott, vasárnap estig látogatható a Budapest Motor Fesztivál.
Hét porszívót vizsgáltak a német fogyasztóvédők, hogy kiderüljön, melyikre érdemes egy csomó pénzt kiadni. Egyikre sem.
Olcsó, korlátlan, és leírása alapján reménytelenül lassú a UPC mobilinternetes szolgáltatása. Kipróbáltuk, és nagyon meglepődtünk.
Tíz egyszerű kérdés megválaszolása után ön is megtudhatja!
A lézervezérlésű rakétával felszerelt jármű rossz időben is repülhet. A rendszer tesztje sikeres volt.
Dörzsölték, savazták és leégették a serpenyőket, hogy kiderüljön, melyik a legjobb.
18 évig dolgoztak az egyenleten a kutatók, amellyel kiszámítható, hogy meghalsz-e tíz éven belül.
Sehova máshova nem nézhet, csak a szemébe! TESZT!
Érdekes edzések jó helyen, jó környezetben.
A NASA ilyen gyorsítórakétákkal indítaná be a Mars-expedíciót, ha egyszer tényleg összejön. Most két perccel közelebb kerültünk ehhez.
Ötféle műpuncit teszteltek olvasóink, az ötvenezrestől a kétezer forintos tojásokig.
A Diablo és a tower defense ötvözete egy hazai fejlesztőcsapat új játéka, a Deathtrap. Jól kitalált, szép és hangulatos. Kár, hogy a magyar közönség nem veszi meg, inkább letölti majd.
Ebbe a buliba teljes áron is megéri beszállni. Hivatalosan az volt a terv, hogy a leggyorsabb legyen. Valójában pedig a legjobbat akarták.
Ha egyáltalán bevezetik, akkor is csak ajánlás lesz az általános iskola végén íratott teszt eredménye.
Tavaly ugyanott bukott, ugyanúgy. Közben a többi csapat már bojkottal fenyegetőzhet a kavarás miatt.
Ha rosszul sikerül szakképzőbe, ha jól, gimnáziumba mehet a gyerek. Ettől azt várják, hogy jól képzett szakmunkások lesznek.
Négyajtós kupé? A gyáriak stílusteremtőnek nevezik, én inkább erőltetettnek. Ha nem lenne ez az erőltetett kategória, bátran mondanánk rá, hogy szép.
Megjósoljuk, ki lesz a második és az utolsó a Forma-1-ben. 12 nap tesztelés után okosabbak lettünk, de a versenyen jöhetnek a meglepetések.
Befejeződtek az F1-tesztek, irány Ausztrália.
Az istálló versenyigazgatója szerint addig nem is álmodhatnak az autó valós teljesítményéről.
A Mercedesnek nem jött be a kísérletezés, de Hamilton így is a leggyorsabb volt szombaton.
Az F1-világbajnok balesete után egy héttel is teljes a homály a karambolról. Miért titkolja a McLaren a bukás felvételeit? Miért vizsgálódik a FIA, ha szokványos baleset volt? Miért került önmagával is ellentmondásba a McLaren-főnök?
Barcelonában újra fut az F1, Massa tesztrekorddal nyitott, a Merci megtorpant, a McLaren-Honda újra összeomlott.