Komolyan gondolta, tényleg komolyan gondolta képviselő úr, hogy egy százmilliót érő telekért valaki ki fog fizetni egymilliárdot? Nem akarok lebarmozni senkit – jelentette ki Molnár Gyula, a XI. kerület polgármestere az önkormányzat egyik ellenzéki képviselőjével vitatkozva, amikor a testület másodszor is napirendre tűzte a Rio Cafe és a Zöld Pardon büntető bérleti díjairól szóló javaslatot. Molnár keményen osztotta a fideszeseket, majd megszavazta az ellenzéki előterjesztést. A szórakozóhelyek üzemeltetőinek most elvileg be kell fizetni 1-1,2 milliárd forintot a kerület kasszájába.
A Rio Cafe és a Zöld Pardon a kerülettel kötött szerződése alapján nagyjából egyforma területet, mintegy 1500 négyzetmétert vett bérbe. Azonban mindkét szórakozóhely terjeszkedett, elfoglalta a Petőfi híd lehajtói által körbevett teljes közparkot. A Rio és a ZP is körülbelül 6000 négyzetmétert használ évek óta. A Goldmann téri illegális közterület-foglalásra az Index 2008-as cikke hívta fel a figyelmet, akkor, egy éve vizsgálat is indult az ügyben.
A Fidesz két helyi képviselője, Sölch Gellért és Kupper András márciusban indítványozta, hogy az önkormányzat állapítsa meg végre a jogosulatlan területhasználatot, és szabjon ki tízszeres bérleti díjat visszamenőleg arra az időszakra, amelyen bizonyítani lehet a túlterjeszkedést. A fideszesek szerint a Rio esetében 2003-tól, a ZP esetében 2005-től javasolták megszavazni az elvileg kötelező büntetést, amely Kupper számításai szerint az 2008-ban 13,6 millió forintos éves bérleti díj alapján 1-1,2 milliárd forintot tehet ki.
Az önkormányzat március végi ülésén Molnár vezényletével az MSZP és az SZDSZ leszavazta a kerület számára óriási plusz bevételt eredményező büntetést.
A Jobbik ezt követően az Index cikkeit felhasználva rendőrségi fordult. A párt ismeretlen tettes ellen tett feljelentést a BRFK-nál jogtalan területhasználat és a vonatkozó kerületi rendelet be nem tartása miatt.
A feljelentés után az önkormányzat a múlt héten újra napirendre vette az ügyet. A lezajlott vitában Molnár kemény szavakkal ostorozta az ellenzéket, majd az Indexszel is példálózott, azt állítva, hogy hibásan értelmeztük a kerület közterületek bérlésére vonatkozó szabályait. A szocialista polgármester végül változatlan formában megszavazta az egy hónappal korábban benyújtott javaslatot.

Kommentek
2009.04.20 19:30:49newdawn
Hát figyelembe véve az ottani árakat és a megforduló embertömeget, alaphangon mindkét helyen egy átlagos napon (értsd szezonban, programokkal, hétköznap) durván egy mai átlagfizetésből élő állampolgár éves béréhez közeli összeg folyhat be tiszta haszonként NAPONTA, ez hétvégén akár duplája is lehet. Tehát ha havi 100-at kapott volna a két helyről, az elég nagy lehúzás lett volna (az ő részéről), de havi egy 10-est még akár kaphatott is volna - mondom ezt úgy, mintha az rossz pénz lenne:)))
2009.04.20 19:33:13zoutlodi
Aki ebből a történetből elkezd "MSZP is lop FIDESZ is lop" témát faragni az kurvára CSÚSZTAT. Ködösít.
Itt arról van szó, hogy a Molnár hogyan lopja el a kerület vagyonát. Ki hallott a Kopaszi gátról? Itt az indexen is lehet róla érdekeseket olvasni... Felháborító. És semmi következménye...
1/10 áron jutott hozzá a beruházó. A közös tulajdonunkhoz. Azaz (mint kerületi lakos) tőlem lopta el. Ez fáj.
WYW!
Ez b ü n t e t é s. Ezt csak utólag lehet. Amikor a gyorshajtásról kijön a bírság, akkor már nem mész 160-al, de mégis az alapján büntetnek meg. utólag.
2009.04.20 19:35:39open air
nagyon jó...
Az senkinek nem tünik fel hogy ez a videó fossá van vágva???
Amúgy itt meg lehet nézni a teljes anyagot:
http://www.ujbuda.hu/kepv_test_video/Testuleti_all_vagott/20090416/20090416.wmv
az a durva, hogy ilyen brutál kiemelésekkel dolgozik egy ilyen nagy újság. Hol van a pártatlanság? Miért nem kérdezték meg a másik felet is???
2009.04.20 19:36:45El Argentino
Egész Butapestet belehetne zárni, mert ami ott folyik, bármilyen jogcím alatt, az korrupció, törvényesített bűnözés egy az egyben.
2009.04.20 19:43:26newbleda
Hahh..
méghogy az index pártatlan. Mostanában egyre több Újbudás hír kerül fel, de a polgármestert még egyszer sem kérdezték meg. Viszont a fideszes nyikhaj képviselők (sölch, scneller) kapnak lehetőséget hogy elmondhassák az álláspontjukat.
Amúgy szerintem hülyeség az egész...
Főleg, hogy a fidesz egy olyan szerződést támad, amit fideszes polgármester kötött meg.
2009.04.20 19:50:30cuko
Hogyha már visszamenőleg nem is rónak ki büntetést, de mondjuk erre az évre igen, esetleg új szerződés a ~6000m2 területre, akkor a bérleti díj 10 / 3-4x-esére növekedése hogyan fog hatni a belépők árára?
ZP-be ugye 100Ft volt, majd 200Ft lett a beugró - és épp ez volt (számomra legalábbis és még néhány ember számára biztos) a fő vonzereje.
Nem hiszem, hogy úgy gondolná(k) a kedves tulaj(ok), hogy akkor most a saját bevételüket nagylelkűen feláldozzák, mivel mostanáig úgyis sunnyogtak eleget..
2009.04.20 19:53:21potyka22
Na ez igazán mszp-és és a stilus .....
2009.04.20 19:59:17Limonade Joe
Csukják be. Ha a Szigettel tudott szívózni az újpesti polgármester, meg az óbudai, akkor ezeket is le lehetne állítani. Még a Nagyvárad térnél is hallatszik a "kultúra". Nem beszélve arról, hogy a pesti oldalon állandóan törött piásüvegek vannak a bringaúton, hogy a híd alatt és a feljáróknál szar-húgy-hányás tanúskodik a nívós szórakozásról és a türhő kis pöcsök a csicska verdáikkal pedig a budai bringaúton parkolnak. SHIT! Gyuszikával nyalatnám fel és oda is költöztetném, azt szórakoztathatnák a tejelős maffiózói.
2009.04.20 19:59:305perc
gregor gysi:
1.Pontosan hol is lax? A ZP-hez viszonyítva a legközelebbi lakóépület egy 8 sávos utca másik oldalán jó 300 méterre van. A mellett lévő park is. Közte egyetemi épületek és kollégium.
2. Este 10ig minden koncert lemegy, a tömeg hazamegy, és egész kevesen maradnak a ZP-ben.
3. Nem lehet, hogy esetleg az egyetemisták zavarnak téged? Hogyan tudod megállapítani, ki hova tartozik? Az egyetemet nem akarod betiltatni, mert zavar a hangos kulturális élete?
4. Emellett jegyezném meg, hogy a 8 sávon egész nap átvonuló 57ezer autó ellen, az éjszaka is működő tömegközlekedés miatt nem emeltél kifogást, mikor ideköltöztél. Akinek ennyi baja van a zajjal, menjen tanyára lakni, ne nagyvárosba.
5. Tavaly óta csak bevonható belépővel járhatnak be a fiatalkorúk, épp most meg a ZP egy gondolatrendőrségre emlékeztető szervezetet, ami a környéken (a parkban és az utcákon) fog járőrözni. Jó pontokat gyűjtenek. Emellet vállalták, hogy egész éjszaka takarítják a környéket, már nem csak egyszer reggel.
De akkor is: fizessék meg a rendes területfoglalási díjat, másnak is ki kellene. Ha nem is a 10xesét, de lagalább az elmaradt részt. Azért nem gondolom, hogy a 10xesét kellene, mert azért nem kevés adóbevétele van belőle az önkormányzatnak + munkahely teremtés + kulturális sokszínűség.
2009.04.20 20:02:21boldii
cuko: Kint nem érdekel, hogy hogy hat a belépőjegyre ez? Azazhogy lehet, hogy pár embernek elvi baja van a Rióval meg a ZP-vel, de ha én egy kerítést felújítok, kell építési engedély, kell felelős műszaki kivitelező. Ha a saját kertemben kivágok egy fát: engedély kell. A zászló kirakásához: engedély kell. Sőt, nem tüzelhetsz akármikor.
Aki a Rió mellett a földön parkol napközben: megbüntetik zöldterület károsításért. (megtörtént, nem velem!) Akik a ZP és Rió mellett minden talpalatnyi földön parkolnak este: Senki rájuk nem szól.
Szóval most akkor szerinted ez arról szól, hogy mennyi a bérleti díj? Nem, konkrétan leszarom mennyi a bérleti díj. Ez arról szól, hogy egyesek bármilyen szabályt kijátszhatnak, és párttól függetlenül óriási összegeket lenyúlhatnak, majd szembehazudhatnak az embereknek.
Hogy meri valaki venni a bátorságot és érvnek felhozni azt, hogy "el tudják képzelni a mai Magyarországban, hogy ... ezt az egy milliárdos büntetést kifizetik?" És? Ha nem fizetik ki, akkor már előre döntsük is el, és ki se szabjuk? Bezzeg gizi néni aki a Fehérvári útnál tiltott módon árult, őt bezzeg meg lehet büntetni?
Szóval nagyon el vannak tévedve a politikusok. A mindenhatóság olyan fokát érték el, amiből előbb-utóbb csúnya nagyot lehet bukni, mert azért bármit nem lehet eltűrni, hagyni az embereknek, és képviselőiknek.
Ez erről szól.
Persze lehet belőle mindenféle párt kontra párt, párt kontra sajtó, helyiek vs. fiatalok dolgot csinálni, de alapvetően a pofátlan, szabálytalan, arcátlan, hazug, elvtelen magatartás az, ami itt kihúzta a gyufát. És akkor is ez lesz a véleményem, ha véletlenül mégis szabályosnak nyilvánítják a helyhasználatot, a fenti információk annak eldöntésére pont elég volt, hogy kiderüljön mi a lényeg.
2009.04.20 20:05:08UjBuda
Akadnak még újdonságok a vita kapcsán:
http://ujbuda.blog.hu/2009/04/20/fingfureszeles_szolt_az_alpolgarmester
Az egyik szoci alpolgármester fingfűrészelésnek nevezte a testületi vitát...
2009.04.20 20:07:01kispoti
Kedves gregor gysi!
Ha valóban arra felé laksz, ajánlanék egy linket: http://zp.hu/ujbuda/
Neked szól ugyanis...
2009.04.20 20:11:34Attila64
Legalább addig sem fasisztáztak-náciztak-gárdáztak kínjukban, amíg itt b@szogatták egymást!
2009.04.20 20:13:46ilmarinen
Molnárék működésével kapcsolatban érdemes megemlékezni a Kopaszi-gát felújításáról és elsikkasztásáról is. Hiába, ez az ember szereti a füves helyeket.
2009.04.20 20:18:11Celtic
Erdekes, en is a kozelben lakok (Schonhertz-kolesz kornyeken), megse zavar sosem se a zaj, se a kosz. Pedig eleg rossz alvo vagyok, imadom a hajnali kettokor szirenazo tuzoltokat.
2009.04.20 20:20:37pink75
sutyerák
2009.04.20 20:23:33gregor gysi
Sikin: Nagyon rossz példát hoztál.
Voltál Debrecenben az elmúlt 2-3 évben?
A város csodálatosan felvirágzott, az emberek kultúráltak.
10 éve olyan állapotban volt a város, mint most Nyíregyháza, ahol természetesen maszopos van és borzalmas állapotok.
Newbleda:Neked szelektív a memóriád.Fent van a mai napig, megnézheted mit válaszolt.
Mert megkérdezték bizony.
Két mignon között azt ugatta vissza, ilyen lekezelően, félvállról, hogy "Be lehet perelni".
Tudja a köcsögje, mint ahogy itt is előadja, hogy egész ügyvédhadsereg mozgósítható, aki kimossa a szarból.
5 perc: Ajánlom figyelmedbe a Feneketlen tórol az írást, most az index címlapon.Szerinted hol "melegítenek" be és hova mennek ZP után a kis apácanövendékek és ministráns ZP-sek?
A feneketlen tó 1 km-re van a zp-től.
Amikor állok a boltban és a k.pálinkát meg akarják velem vetetni a kiscsajok, mert nekik nem adnak, lévén 15 évesek,fejhangon arról csacsognak, hogy mennek a "Zépébe", de előtte "jól beállnak, mert ott drága a pia".Ez 1,5 km-re a helytől és a környék minden éjjel nappalija telis tele ezekkel a lepukkant csitrikkel és köcsögökkel, akik teledobálják a Feneketlen tavat szeméttel.
A ZP nagyon helyesen teszi, ha gondolatrendőrséget üzemeltet és járőrözik, ez legalább egy olyan gesztus, amivel esetleg távoltarthatják ezeket a kis köcsögöket.
boldii:Szórol szóra.Higgadtan ezt így kell megfogalmazni, de sajnos sokan nem tudnak ezzel kapcsolatban már higgadtan megszólalni, mert a pohár csurig van.
2009.04.20 20:24:48marosy
Nyilván a ZP és a Rio támogatta a választási kampányát. Molnár Gyula, egy zs kategoriás barom vagy.
2009.04.20 20:27:34gregor gysi
A zajt leszarom, ki beszél itt a zajról?
A szemét, a hányás, a földön fetrengő tizenévesek.
2009.04.20 20:29:32Brummi30
Véleményem szerint, visszamenőleg nem lehet érvényesíteni a követelést. Ergo a rendelet érvénytelen, vagyis amíg nincs új rendelet addig minden marad a régiben. Jól kitalálták ezt jobb és bal oldalon. A plebs meg szidhatja a bírókat, hogy miért a jogot s nem az igazságot érvényesítik.
2009.04.20 20:30:48gregor gysi
Celtic: Nem zavar a kosz?
Akkor költözzél vissza az akolba.
2009.04.20 20:31:52perfect4
Az egész ügy elsikkadt volna megint,ha a JOBBIK nem tesz feljelentést a rendőrségen! Az egész MSZP-FIDESZ csata abból állt,hogy Te terjeszd elő Én leszavazom!
2009.04.20 20:34:24fourgee
newbleda: Te megkérdezted az Indexet, hogy megkeresték-e Molnár Gyulát? Ugye hogy nem.
Tudod hány olyan eset van, hogy szocialista képviselők amikor szarban vannak, visszautasítják a felkérést? Hogy mentsék magukat, mindig kiosztják az ellenzéket, de ha konkrétan nyilatkozniuk kellene az ügyről, akkor kussolnak.
Az MSZP becsületesen dolgozó tagjait meg nem fogják megkérdezni róla, mivel nekik nincs vaj a fülük mögött, meg őket kihagyják az ilyen bulikból, tehát nem is tudnak miről nyilatkozni. Meg nem egy eset volt, hogy amikor valaki tenni is akart az emberekért, akkor eltűnt a süllyesztőben, aztán valami aktív KISZ-maradékot betettek a helyére... Az MSZP-ben aki nem a párt érdekeit nézi, hanem a szavazókét, az qrva hamar eltűnik...
2009.04.20 20:35:11gregor gysi
A videó alapján nem ez jön le, ráadásul megszavazták végül mindketten.
Totál az ellenkezőjét mondod, mint ami történt.
De az mondjuk valóban úgy hírlik, hogy a Kupper meg a parkoló maffiában van benne vastagon.
2009.04.20 20:35:29huszita
Ez a Molnár olyan helyen is hibázik, ahol neki már nagyon nem kéne. Most például lezáratta a Rózsavölgyet a 70-es felől. Ott ahol a Sasad-mutyi jóvoltából a barackosból drága lakópark és valakinek ingyen telek született. És most valakit már nagyon zavar az átmenő forgalom. Ezért először egyirányúsította, majd lezárta az utat. Így most Budafok úgy tudja, hogy egy szoci polgármester lezárta a kerületre bevezető utat. Ott, ahol a Lendvay Ildikó szeretne megint képviselőként indulni.
2009.04.20 20:38:21gregor gysi
Nesze newbleda , megkerestem neked!!!
http://index.hu/belfold/riomolnar06/
2009.04.20 20:39:46Spartaco
Az a legszomorúbb, hogy egy ilyen teljesen egyértelmű dologban sem tudnak "megegyezni", ráadásul a "leghatásosabb" fegyver a személyeskedés. Mintha majmok veszekednének a ketrecben egy banánon. Pfff. Csak így tovább urak.
2009.04.20 20:39:48cuko
boldii:
Hát, engem érdekel például. Mivel kb ennyi érint az egész ügyből személyesen, hogy le fogok-e még menni egy-egy olcsó koncertre nyáron, vagy sem.
De nem, szerintem sem arról szól. Nem szimpatizálok se a rióval, se a polgármesterrel, sőt. Továbbá el sem bagatellizálom az ügyet a bérleti díj kérdésével. Csupán feltettem egy kérdést, amit más -úgy láttam,- még nem érintett.
2009.04.20 20:46:37Megdobbent
Nnna, hat roviden azert nem fog az mszp hosszu evekig labdaba rugni, mert ilyen Molnár Gyula tipusu osharacsolo-brokik lepik el az aljat, mint a szennyviz. Amig ilyenbol egy is akad naluk, addig a polgarok megveteset tudjak csak magukenak. Szanalmas, szegyenteljes. Mondom ezt baloldalikent. Evvan :)
2009.04.20 20:46:57akoel
És az még nem tünt fel az APEH-nek (gondolom nem) hogy évek óta teljesen illegálisan szednek belépőt (legalábbis a ZP-ben) Hát ha azt is beszorozgatnánk, plusz büntető kamatok... Nekem valahogy nem tünik életszerünek hogy ezt a pénzt valaki valaha is kifizetné.
2009.04.20 20:49:43Sonkatekercs
Hétvégente át szoktam sétálni a Petőfi hídon. A ZP-be csupa igénytelen fiatalkorú tart, nem tudom honnan gyűlnek össze, a Rio meg tipikus "pénzes pasik és pénzéhes kurvák bulihelye". Zaj, bűz, randa hangos pimpelt kocsik, egykerekező motorosok. Szóval szodoma és gomorra... Másnap meg térdig áll a szemét. A szemetet eltakarítják, de a pisi és hányás nyoma sokáíg "ékítí" a teret. Lebontani a két helyet. Meg miért nem lehet télen átmenni a téren? Kerítés + őrök... Adjátok Vissza a Goldmann György teret!
2009.04.20 20:57:57Laslow
Az illegális területhasználatot elítélem, és a polgármestert is, amiért szemet huny felette. Mondják, hogy alapvetően jól mennek a dolgok a XI-ben, de ez nem MGY miatt van, hanem mert egyszerűen gazdagabb a kerület a többinél. MGY párszor már bebizonyította, hogy tahó és korrupt.
Ellenben nem örülnék a ZP bezárásának: munka/suli után hova menjen ezentúl csocsózni a BME/ELTE/Infopark embere? Annyira kényelmes, hogy ezek ilyen közel vannak!
2009.04.20 21:06:00Pomme
Mintha kicsit be lenne b*szva az ürge! Nem?
2009.04.20 21:09:27GGG77
A helyek bezárásának én sem örülnék, de iszonyatosan dühít, ami történt. Itt lakom a területtől 300 méterre, úgyhogy van némi rálátásom a dologra.
Molnár úr pedig inkább azzal foglalkozzon, hogy lassan tényleg az út közepén parkolnak majd az autók, ha még egy két helyet megszüntetnek a Karinthy Frigyes úton és a Bercsényi utcában.
2009.04.20 21:12:48GGG77
Ja, annyit már szerencsére sikerült elérni, hogy a Karinthy-Bercsényi sarkán lévő közért csak éjfélig tartson nyitva. De szeretném javasolni az egész kerületben a 22 órát. Ja, és a rendőrök ne (csak) az autókat büntessék napközben, hanem az utcán őrjöngő suhancokat is! Ami néha ez előtt a közért előtt megy, az vérlázító!
2009.04.20 21:13:03burjas
Nagyon tanulságos videó. Vén renegát k. tanítja demokratikus erkölcstanra a polgárságot. Selejtes volt az a rendszeralakítgatás 89-ben.
WYW, Brummi30 szerintem tévesen hiszik, hogy Rogános fiaskó lesz a vitatott követelésből. Rogán a szabályzása előtti időre akart fizettetni, a Molnár-birodalomban viszont már élt az automatikusan kötelező díjfizetési szabály, amikor a többlethasználat elkezdődött.
Megjegyzem, hogy az elemi általános jogszabály alapján akkor is fizetni kell a minden többlethasználatért, ha nem lenne rá önkorm. rendelet. Még a könyvtárból kivett, későn visszavett könyvért is.
Sikin lehet, hogy igazat mond, lop a jobb is, de BitRot alaposan gyanakszik, hogy a kormányzó pártok a vádaskodó szólamokon kívül alig tudtak konkrétumot produkálni - csak galacsinok a ballib sárhegyeihez képest. Egyébként az elkapott tolvajt nem menti, hogy más is lop. Lehet, persze, hogy legalább Háromszáznyolcvanhat SÜN! hozhat nyugalmat…
Szerintem Molnár érzi, hogy kérnie kellett volna a többlethasználati díjat. Ráfázhat a sompolygásra akkor is, ha a többlethasználati díj netán túlzottnak bizonyulna. Nagy oka van annak, hogy most nem mert az előterjesztés ellen szavazni. Nagyon gyanús, hogy vállalkozók az igen nagy összegű fizetés kockázatát is vállalták valamilyen megfontolásból. Valószínűleg megfelelő fedezetben reménykedtek. Anyagiban vagy szellemiben…
Téved newbleda, a jobb nem támadja a szerződést, hanem éppen érvényesíteni akarja a korabeli önkorm. rendelettel együtt.
2009.04.20 21:17:14Dorombolo
Egyszerűen nem érem fel ésszel ezt az intoleranciát! ÉN külvárosban, állítólag kertvárosban lakom. Mit is tapasztalok? Portánként 2-3 kutyát. De nem ám a gazdi által fegyelmezettet! Dehogy! A Gazdi által otthagyott, elfelejtett, neveletlen állatkát, aki estétől reggelig sír-rí a gazdi után! Ha netán kissé megnyugodna, csak elmegy egy kocsi, amitől újra úgy érzi, itt gazdi és éktelen sírásra fakad... És ezt követően MINDEN KUTYA cca 10 m-es körzeten beül. (Az cca +10 kutya) És ez így megy, napról napra és hétről hétre. Ablakot nyitni éjszakára nem lehet, mert a kutyák egymást gerjesztő üvöltése elviselhetetlen. (A Gazdik hajnali motor és egyéb jármű tuningjától most el is tekintettem, de a szomszéd éjszakai villanyfényes teniszpartijától és az azzal járó dévajságtól is eltekintettem...Mi a teendő? Költözzünk a ZP környékére!!!
Ott, legalább hajnali 2 után csend van!!! Eladó lakást keresek a környéken!!!!!!!!!
2009.04.20 21:26:04boldii
cuko: Akkor nézzük a kérdésedet: Vajon hogy hat a belépőjegy árára az, hogy többet fizetnek esetleg, majd, talán, egyszer? A válasz: Növeli az árat.
Tegyük fel a kérdést máshogy: Piackonform-e, hogy áron alul béreltetünk egy területet (ha igaz,m hisz negyedéért fizetnek), és így egy cég a többi szórakozóhely ára tud ajánlani belépőjegy árilag, sőt, esetleg minden más ára azért volt alacsonyabb, mert ők kedvezményes áron kapták a bérleti díjat, amit más sokkal drágábban kap, és jelentős tényező a költségvetésben?
A válasz: Nem, súlyosan piackorlátozó dolog, hogy egy kerület előnyben létesít valakit, aki így a piacot megkerülve áron alul tud dolgozni, ezáltal mások árait is lenyomhatja olyan szintre, ami nem éri meg piaci körülmények között. Sőt, akár hozzájárul további hasonló dolgokhoz is, azaz mondjuk más megvesztegetéssel próbál hasonló feltételeket teremteni magának, csak hogy a piacon maradjon.
Ezesetben akár az is igaz lehet, hogy valójában az occsó jegyért területre menő közreműködnek egy legalábbis erkölcsileg megkérdőjelezhető dologban.
Természetesen annyiban nincs igazam, hogy ezeknek a helyeknek alapfilozófiája az olcsó belépő - sok látogató - nagyobb haszon elv, tehát azért nincs ilyen közvetlen összefüggés, de ez egyben válasz a kérdésedre is: Nem, lehet, hogy a belépő nem lesz drágább, csak mondjuk a pia. De ha valakitsemmi más nem érdekel, csak a belépő ára, akkor majd máshova fog járni. Ez van, ez a piacgazdaság. A szocializmust és vadkapitalizmust tessék lassan elfelejteni.
2009.04.20 21:31:47Kavics
az a szar, hogy bár felháborít ez az egyértelmű lopás, és értem, hogy ha így marad az ez egy új szeg a magyar közélet koporsójába, de a ZP bezárása meg egy újabb szeg az élhető város koporsójába (és jelezem, h igencsak rüheltem a helyet)
vö. http://index.hu/velemeny/menonemmeno/2008/11/20/az_ejszakai_alkoholtilalom_nem_meno/
2009.04.20 21:34:15Bimbo_
Ez kurvajó, én is beülnék egy ilyenre.
2009.04.20 21:41:17floyd.vi
Ennek a tolvaj patkány Molnárnak már rég a sitten kellene rohadnia. Itthon miért menő felső körökben arccal-névvel vállalni, hogy lopnak-csalnak-hazudnak - akár bele a kamerába? Költői kérdés volt... És még ez a tahó osztja az észt nagy mellénnyel.
2009.04.20 21:46:46KR_
MÉG TÖBB VIDEÓT. MÉG TÖBB VIDEÓT. MÉG TÖBB VIDEÓT.
Lássa a nép kik ülnek ott...
Félreértés ne essék, se jobb, se bal se közép...
Egészen egyszerűen be kellene vezetni, hogy a kampányban 50%-időben azt kellene vetíteni a népnek hogy mi történt az elmúlt x évben.
Pont az ilyen videokat.
Tanuljanak...
Hogy a fenébe lehetne máshogy felelősségteljesen dönteni?!?!
Hogy mit ígér?!?!? muhahaha
2009.04.20 21:55:49KR_
Jaj... mégvalami.
Én laktam 9 évig. Szóval meg tudom ítélni...
Ebben van 3-4 év bulizós időszak, és nyugis is.
Tehát a ZP-vel és a RIÓ-val nincs semmi baj. alapvetően.
Olyan helyen van ahol a közelben sincsenek lakók.
(csak BME,ELTE... a legközelebbi lakóház is vagy 200m-el arrébb van.)
A probléma az, hogy a Móriczról a juzerek átsétálnak a hídhoz, mert addig is be lehet kapni 2 sört.
Ha ez megszünne akkor nem lenne helyzet. mindenki menne villamossal. pont ott áll meg.
A nyugdíjas nénik meg márt csak azért is beszólnak.Nincs jobb dolguk.
A 12-es busz reggel hangosabban csillingel mint a RIO-ZP együtt.
(hallottam!!!hallgattam!!! ott is laktam 1 évet az SCH-ban tizenixedik emeleten. nem kételkedünk :) )
Tehát aki madárcsicsergésre vágyik az ne Pest-Buda belvárosában lakjon egy panelben, 10 centis falak között... tiszta ideg lesz. 'jóhogy zavarja a sok suhanc.
Tehát ha megszűnik, akkor elmennek máshova, és kezdődik elölről.
Vagyis felesleges tologatni ide-oda. Inkább itt kellene megoldást találni.
Persze ettől az még jogos, hogy fizessenek érte kőkeményen... Maradjon nekik 10-20-30% jogos haszon, mind mindenki másnak ebben az országban.
De ne több. Akár még részesedést is kaphatna a hivatal. Belőle meg építeni játszóterek, bicóutat.
Na hosszú lett.jócakát.
2009.04.20 22:00:53Eizogembird
Nem kell ide az ellenzéknek nevezett gittegylet. Ezek a büdös bankók sikeresen elássák végleg a cucilistákat/ Hunvald-Molnár-Hujber-Kapolyi-Csintalan-Zhuslag /Kell még több??????
2009.04.20 22:30:31isssi
Eizo:
Szerintem meg túlfejlődött a Fidesz jogászok vérszomja .
A ZP most túl növekedett néhány fűcsomóval, a szimpla meg majd veszélyes lesz, a gödör meg gödör.
Aztán majd derék gárdisták fogják biztosítani a csendet és rendet , utcákon, tereken és bezárt kerthelységek kapualjaiban.
2009.04.20 22:32:03Sikin
Szerintem tényleg fingfűrészelés, ami itt folyik. Javaslom mindenkinek, nézze meg a teljes videót, külön javaslom a fityiszes Solch napirend előtti interpellációját, az arra adott választ és a viszontválaszt. De szigorúan csak annak, aki nem akarja elhinni saját hazugságait a továbbiakban, és nem vágott és kommentezett (irányított) anyagokból akar tájékozódni, melyek már minden esetben (ahogy korábban is leírtam) azt sugallják, hogy minden MSZP-s lop, és a majd kétszer annyi Fideszes polgármester a béke szigete, a tisztesség mintaképe. Ne nyeljétek ezt be.
2009.04.20 22:49:21isssi
Egyébként meg kicsit zavaró a felvételben , hogy túl sűrűn van vágva. Olykor mintha nem is lennének összefüggőek a párbeszédek és mintha túl akarnák hangsúlyozni Molnár Gyula arroganciáját, a mértékletes FIDESZ-esekkel szemben.
Szereintem csak fele ennyire ilyen arrogáns és azok ott nem is fideszesek, hanem csak bérszityák, nem is megy nekik annyira a személyeskedés.
2009.04.20 22:51:52Sikin
Még valami. A teljes, vágatlanból kiderül, hogy maga Molnár volt az indítvány előterjesztője, így hát miért ne szavazta volna meg?
Magyarra fordítva: Molnár hozta be a testület elég az anyagot, teljességgel megtévesztő az index cikke (hazugság).
2009.04.20 22:53:13Trompf
A kép teljessége kedvéért megemlíteném, hogy Molnáréknak, az MSZP-nek a 2006-os kampányban a Rió és a Zöld biztosította a zenekarokat, amikor és ahol kellett.
2009.04.20 22:54:59Trompf
Sikin!
Nem kell félni.. Senki nem nyel be semmit. Nem kéne nyíltan lopni. Nyíltan a haveroknak átjátszani évek óta a kerület zöld részeit.
Ennyi.
Majd legfeljebb Molnár megy szépen Hunvald mellé.
2009.04.20 22:55:34hunpolgár
Már régebben is követtem a RIO és ZP körüli balhét és nekem úgy tünt, hogy a RIO és ZP tuljadonosi köre mindkét volt komcsikból álló oldalt megkente. Kapott az MSZP és kapott a FIDESZ is. A FIDESZ szerepe itt annyi lett volna, hogy eljátsza az aggódó ellenzék szerepét akik sajnos nem tudnak tenni semmit a diktatórikus hatalom ellenében, azután az új választások után cserélődnek a szerepek. Ebbe az idilli képbe rondított bele a zindex és utána Jobbik. Az események ilyen alakulása nem igazán volt betervezve, úgy hogy most improvizálnak, amitől idegesek lesznek a komcsizó volt komcsik és nem komcsizó volt komcsik is. Jobbikról és tényfeltárásról nem volt szó.
2009.04.20 22:55:44isssi
Sikin: dobd ide a linket!
2009.04.20 22:59:20Trompf
Jól hangzik a közös buli, csakhogy Molnár adta oda az elején, és adja azóta is.
Az meg szenzációs, hogy a Fidesz csupán látszatból löketi a videón hallható anyagot.
De tudod mit ? Ha valaki a látszat miatt normális, és valaki a látszat ellenére is tetű, akkor nem érdekel.
2009.04.20 23:09:41nokommento
XI-ker is rendesen bevalasztott maganak.-P
2009.04.20 23:11:14isssi
Trompf:
Nézőpont kérdése, honnan és meddig látszik valaki normálisnak.
Ők leszarják azt is hogy ha ennek az lesz az eredménye, hogy a zp helyén újra parlagfű lesz és emiatt az onnan kiszoruló fiatalok szórakozási területe csökken, persze jó érv hivatkozni a környező kollégiumok alvászavarban szenvedő portásaira.
2009.04.20 23:18:01Sikin
Na, akkor reményeim szerint utoljára:
A vitában Molnár az javasolja, hogy polgári peres úton oldják meg a dolgot, bízzák a bíróságra.
A fityiszes muksók azt szeretnék, ha kiszabnák az 1 milliárdos büntit. Erre jön a vágott videóból jól ismert kérdés, hogy komolyan gondolja-e, hogy 100 millás telekért 1 milliárdot fog-e befizetni. Bejön bocsánatot kérni, s másnap befizeti az 1 milliárdot. Mivel Molnár Gyula ebben nem hisz, így végeredményben ugyanúgy peres úton kellene behajtani a büntetést, tehát egyszerűbb, ha rögtön a bírósághoz fordul a kerület.
Nagyon durván csúsztat az index, ez felháborító. És tényleg utaznak Molnárra és a szocikra.
De vita helyett inkább nézze meg mindenki (ez a vita olyan 3 óra 35nél kezdődik):
http://www.ujbuda.hu/napirend_video_archiv.php?id=193
Üdv.
2009.04.20 23:20:58josef_k
Azért elég elkeserítő ez a politikai kultúra. Molnár Gyula és Schneller Domonkos szépen egymásra találtak. Egyik bunkóbb, mint a másik - remélem, jövőre egyik se lesz a politikában. Viszont kellemesen csalódtam a Kupper Andrásban, meg a fiatal srácban, aki felolvasta a rendeletet. Pedig Kuppert korábbi (olvasott) nyilatkozatai alapján egy mélybunkónak gondoltam volna, lehet, hogy az is, de itt szerintem korrekt volt. A Molnár Gyula pedig egy ideig még a nagypolitikában is esélyes volt, de lassan értem, hogy miért is nem lett ott senki. Molnár Gyula méltó társa az esztergomi hisztimanónak.
És azért ez elég gáz, mármint hogy ilyen emberek döntenek rólunk sok esetben.
2009.04.20 23:22:18Sikin
És még ami lemaradt: az a kis suttyó Solch (Fidesz) olyan gyerekes, hogy még azt is megkérdezi a vitában, hogy az előterjesztést saját kézzel gépelte-e le Molnár Gyula, vagy a hivatal segített. Aki ismeri az önkormányzatok működését, az tudja, hogy minden anyagot a hivatal ír meg a képviselőkkel, tisztségviselőkkel szorosan együttműködve. Ezért fizetik a hivatalnokokat, gépelőket. Ilyen szánalmasan gyerekes kérdést én még nem hallottam testületi ülésen. Azon kéne elgondolkozni, kik küldték be ezt a gyereket oda.
2009.04.20 23:25:00josef_k
Bakker, Sikin. Ez egy másfél gigás fájl. Már azt hittem, lefagyott a rendszer. Te végignézted, vagy ott voltál?
2009.04.20 23:27:51Sikin
Nem, most néztem meg, beletekergettem, s egyszer megtaláltam. 1.7 gigát meg letöltöttem, s úgy néztem meg természetesen.
2009.04.20 23:36:18dark future
Ha egyszer leültetik ezt a rohadékot, akkor pezsgőt bontok.
2009.04.20 23:39:15abc
A régen szoci barát index most átment jobbik barátba.
Megy a seggnyalás az elkövetkező évekért... szánalmas.
2009.04.20 23:40:18marhaláb
Sikin, te baromira el vagy tévedve. Leszarja mindenki, hogy Molnár beképzelt-e vagy sem, vagy hogy bármelyik nevesincs fideszes arrogáns-e! Az a lényeg, hogy pofátlanul lop ez a majom.
Leszakad az arcom, mikor arra hivatkozik, hogy az üzemeltetők nem fogják befizetni a büntetést, ezért ki se kell vetni rájuk. Hát ez egy büdösbunkó! Majd én se fizetem be az adómat, hátha az apeh is ezen az állásponton van.
Tényleg, azért ha néha kivennéd a nyelvedet az mszp hátsó feléből, kicsit realisztikusabban látnád az elötted fekvő szarkupacot, amit az mszp-s 7 év kormányzása felhalmozott.
2009.04.20 23:41:15Sikin
Basszus!
Nem néztem eleget, úgy néz ki.
3 óra 56-nál maga Schneller (Fidesz) mondja, hogy ez az anyag egy "totális baromság", "dilettáns anyag". Erre reagál Molnár úgy, hogy ő senkit nem akar lebarmozni.
Az a baj, hogy ez már akkora csúsztatás az index részéről, hogy ez is simán megérne egy pert.
Schneller mondja tisztán érthetően, az erre adott NEMLEGES válasz meg index címlapot ér. Ez a meleg, nem a leves. Ennyit a média ballib elfogultságáról.
És aki végignézi a videót, legalább azt a 15 percet, annak meg pártállástól függetlenül még Molnár fog kiegyensúlyozott, higgadt, magasan kvalifikált politikusnak tűnni a többihez képest.
2009.04.20 23:44:31Sikin
Marha(láb)!
Ő azt mondta, forduljanak AZONNAL bírósághoz az ügyben, nem mondott olyat, hogy ne vessék ki! Ti is ugyanúgy csúsztatsz, mint ez a szánalmas hírportál.
Még1szer, mert ezek szerint gyengébbek nem értették: Molnár azt javasolta, hogy azonnal bírósághoz, mivel időhúzás lenne várni, hogy vajon befizetik-e az 1 milliárdos büntit, s ha nem fizetik be (ami pont hogy reális), akkor ugyanúgy peres úton lehet csak behajtani. Úgyhogy nézd végig a videót, s látod, hogy attól, mert a tényeket leírom, nincs a nyelvem senki seggében.
2009.04.20 23:50:28marhaláb
hoppá, megvilágosítottál!!! ezek szerint Molnár még csak egy pár napja polgármester, és nem évek óta az. Hát ezért fordulna csak most a bírósághoz. Értem, hülye vagyok, így már minden érthető. Molnár for prezident!!!
Szánalmas vagy, akárcsak a szerecsenmosdatásod!
2009.04.20 23:57:41marhaláb
Persze, amit mondasz, az is egy oltári töketlenség, mivel ha kivetik a büntetést, és azt nem fizetik meg, akkor azzal mehetnek a bíróságra, aki fizetési meghagyást állít ki. Itt konkrét összegről van szó. Ha egyből bíróságra mennek, akkor jó esetben a évek múlva a bíróság megállapítja a jogosulatlan területhasználatot, és utána kezdődhet a kártérítési igény beadása (évek múlva).
Ezt leírtam, de hidd el nem neked, rád nem pazarlom a drága karaktereket...
2009.04.21 00:27:34Budai Farkcimpad
Molnár Gyula egy barom
2009.04.21 00:30:09hogyismondjam
Hát ez a Molnár segg hülye, ő oktat a demokráciáról, és úgy képzeli, hogy egy demokráciában mindenkinek mindent meg lehet tenni gátlástalanul, és törvények betartása nélkül??? egy egyszerű kisvállalkozástól milliókat zúzna le bérleti díj gyanánt, de aki szponzorálja a pártrendezvényeit, meg ahova ingyen járhat kajálni, nyílván "haveri alapon" odaadja a "köz"területet neki. Aki meg csak kisvállalkozó, és pár nm-t akar bérelni az meg rohadjon meg?
Fideszes képviselők is mondjuk segg hülyék, majdnem azon a szinten vannak mint a Molnár, a környéken valószínűleg nem sok lakót zavar az egyetemeknél ez a 2db bulihely, ha mást nem, akkor kollégistákat, de aki már lakott kollégiumban... Sőt a kerületnek rendes bevételt termelhetne ez a két szórakozóhely, valószínűleg csak kutyaszarató hely lenne ott, ha nem lenne ZP, tehát nem a ZP+Rio ellen kéne lázadni, hanem egy normálisabb demokráciát figyelembevéve egyenlő feltételeket szabni a közterületbérlőknek! Igenis csináljanak bulit, közéletet, de fizessenek érte, és ne zsebbe!!!
2009.04.21 00:41:54hogyismondjam
Ja, és visszamenőleg tényleg nem lehet illegális területhasználatért/építésért büntetést beszedni jogilag??? ...akkor valahol a jogászaink nagyon a mélyben járnak, hiába a sok éves képzés, és hiába a Dr. cím! NULLÁK! Holnap lefoglalom a Petőfi hidat, biztosan nem fogja észrevenni senki, csak 100 rendőr hajtana el...
Komolyan mondom, ez után a felvétel után politikusnak csak a segghülyék mennek el, karóba mindegyikkel, győzzön a Jobbik, mert ez már vicc, amit itt "politika" terén folyik... A XI. kerületi képviselők vagyonnyilatkozatára kíváncsi lennék: ingyen közétkeztetési juttatás a ZPben és RIOban, 1-5 milla zsebpénz, de azért nagyon sok hitelt vett fel mindegyik a pár nm-es ingatlanjára... Mindjárt elsírom magam...
2009.04.21 00:44:23ohmyFgod
gregor gysi:
Beszélj a magad nevében. Néha engem is zavar, hogy odahugyoznak az épület falához, de néha mi is lemegyünk oda, és bánatos lennék, ha bezárnák őket.
Egyszóval: hazug általánosítás, hogy mindenkit zavar a két hely.
2009.04.21 00:44:53ohmyFgod
hmm, ez nem egy szó volt xd
2009.04.21 01:15:39vdm101
az ilyen görények miatt erősödik a radikális jobb. a Jobbik a pártok közül először adta le a 100.000 kopogtatócédulát, már a múlt héten. saját maguknak, a gátlástalanságuknak köszönhetik. remélem, 2010 nyarán a bilincs csattogásától lesz hangos az ország.
2009.04.21 07:05:38Wawel
A zaj nem egy-két embert zavar, hanem több ezret. Én a Gellért-hegyen lakom, és szép nyári estéken, amikor ki akarok ülni a teraszra egy jó könyvet olvasgatni, akkor kénytelen vagyok borzalmas színvonaltalan "koncerteket" végighallgatni, olyan szinten, hogy nem csak a basszust, de még a szövegeket is érteni lehet. Ez nem 200 m-re van...
2009.04.21 07:22:313*
Sajnos van még sok olyan szórakozóhely a 11. kerületben, ami a Polgármester úr és körei érdekeltsége miatt teheti tönkre a lakók éjszakáit. Pénz beszél, a polgár ugat, a karaván halad. Remélem majd a SZAVAZÓURNÁKNÁL mindenki tudja, hogy a Polgármester és társai kinek az érdekét szolgálja!
Ilyen nyíltan pofátlannak még sose láttam politikust. Felér egy vallomással, tárgyalás majd rövid lesz.
3*
2009.04.21 07:24:59Wawel
Azért ha ezt a felvételt megmutatnád egy külföldinek, és megkérdeznéd, hogy ki ez a fickó, akkor előbb mondaná, hogy a "vállalkozók" ügyvédje, minthogy a kerület polgármestere...
2009.04.21 07:28:413*
A tolvaj Molnár Gyula vallomása után hogy maradhat a polgármesteri székben? Mikor viszik el mint a Hunvald-ot, Zuschlag-ot és a többi korrupt lakosságellenes, saját zsebre dolgozó, maffiatagot??? Mire várnak azután, amit hallottunk? Mi kell még? Az Offshore számlák kivonata? Az is meg lesz....
2009.04.21 07:45:09Wawel
A Zindekszel meg csak ostoba politikus akasztja össze a bajszát... :)
2009.04.21 08:35:12hejj ha én egyszer...
Molnár hozza a '70-es évek elejei, legsötétebb tanácselnök+párttitkár kombót. Gratulálunk. Nem baj, majd a börtönben jó kis történetekkel szórakoztatják egymást Hunvald elvtárssal.
MAúgy az Index annak is utána nézhetne, hogy a III.kerületi volt polgármester (na vajon kicsoda?) hogyan "bővítette" a fia vendéglőjének (Óbuda, Dunapart, Tímár utcai HÉV megálló, Újpesti Dózsa Kajak Kenu Szakosztály Vizisport telepe mellett) a területfoglalási engedélyét.
Ott valaha ugyanis egy nagy játszótés volt focipályával stb-vel.
Most kb. nagy lófasz van (esetleg még mutatóba egy fél hinta.)
2009.04.21 09:19:10wellsystem
Már csak egy korona és egy trón hiányzik a videóról, s hogy a széke mellet ott álljanak az apródok ill. a strázsák!
Egyszemélyes kis állam ez a XI. ker.! De megszavazták őket a helyközi választásokon! Gratulálok Bp-i lakosaink "bölcs döntéséhez"
2009.04.21 09:27:28Dred aki nem bíró
Hol és mennyiért is lehet manapság Budapesten élőzenei koncerthez jutni?
Pecsa: 3000 Ft Minimum
Művészetek Palotája: 4-5000 Ft
Millenáris: 4-5000 Ft
ZÖLD PARDON: 300 Ft
A felső három intézmény sokmilliárdos állami pénzből létesült, az is működteti és mégis hatalmas belépőket szednek!
Szerintem iszonyat tirpákság ha egy magánvállalkozást, aki még közfeladatokat is ellát basztatják mindenféle vádakkal és még meg sem kérdezik...
2009.04.21 10:37:37Sikin
Vdm101!
A jobbik 22000 ajánlóval adta le magát, a minimum a 20000. Komoly pártok (és ezt tényleg őszintén mondom, nem lealacsonyítva senkit) 40.000 alatt nem adják le magukat...
2009.04.21 10:43:14openair
Igaza van Drednek.
Aki manapság nincs tele lóvéval azt kizárják mindenhonnan. Eddig legalább volt egy hely, ahol aprópénzért cserébe halgathattam zenét. Erre most rászálnak. Normálisak ezek? ÍGY NEM FOGNAK SZAVAZATOT GYŰJTENI, CSAK VESZÍTENI!!!!!!!!!!!!!!
2009.04.21 10:58:32ORGASMUSFORSCHER
sikin:
Te honnan irsz? Nepszabadsag, Nepszava, XI.ker. PM-hivatal, partkozpont, stb.?
Kisse gyanus, hogy minden ilyen topicnal (a multkor a 6 honap utan tízmilliokkal kirugott BKV-vezerek kirugasarol szolo cikknel) van egy szuper-tulbuzgo-okoskodo-mócsing, aki hergeli/hecceli a népet...
Mifele perverzitas ez, hogy a Fideszt fikazod, amikor x éve egy mszp-s a polg.mester, ahogy néhányan már próbálták felhívni a figyelmedet erre a totál aprócska, jelentéktelen tényre??????
2009.04.21 11:07:295perc
gregor gysi 2009.04.20 20:23:33
Rájöttem, Te valójában a fiatalokat utálod, meg az éjjel-nappalikat, nem a ZP-t. Az non-stop-okat még csak megérteném, de milyen szánalmas gyerekkorod lehetett neked, hogy ilyen savanyú felnőtt lettél, hogy bármi áron tönkretennéd mások szórakozását?
2009.04.21 11:13:595perc
2009.04.21 07:05:38 Wawel "Én a Gellért-hegyen lakom"
Akkor talán nem sajnállak annyira :D
Legális/erkölcsös keresetből ott te nem vettél lakást.
2009.04.21 11:31:39Fuckoffer
Sajnálom azokat akik azt hiszik, hogy effektív a ZPvel van a baj. Mondjuk a Rioért nem lenne kár, azok akik odajárnak elmehetnek a buddhára vagy a sok bícs közül valamelyikre. Vagy a f@szba pl. A ZPvel csak annyi gond van, hogy nem annyit deláznak mint amennyit kéne, tehát lopnak, csalnak hazudnak, politikusi hátszéllel. De ha már ennyit "megspórolnak" akkor legalább ügyelnének a környezetére annak a helynek, amin olyan rohadtul szétkeresik magukat. És én pontosan ezért (is) záratnám be a francba a ZPt is. Volt élet az elôtt is, gondolom lenne utána is.
2009.04.21 11:36:07nemöszöd
Mit mondott Lenin Gyuszi fiam? Lopni,lopni,lopni..Nem, ezt sem tudod jól Gyuszi fiam!
Egyébként meg az egyik ámulatból a másikba esek a hozzászólások némelyikétől...Lehet,hogy ez a színvonaltalanság biztosítja a "politikai elitünk" gondtalan létét???
Könyörgöm, nézzük meg már végre a tényeket a józan eszünkkel:
1. 2001-ben 1500nm-re bérleti szerződés készült. Jogszerű? Jogszerű! Akkor kit érdekel, hogy Fidesz vagy más írta alá????
2. Ehelyett a 4-szeresét foglalja el, szerződésmódosítás és díjfizetés nélkül. Jogszerű? Nem! A többi süket duma.
3. Mi a teendője ilyenkor egy közhivatalnoknak? A jogsértő állapot felszámolása, a köz érdekeinek védelme! Ezért tartjuk! Tehát itt HATÓSÁGI intézkedésre is joga és oka lett volna: azaz, birtokvédelemre, a jogtalanul brtokolt terület akár karhatalommal történő visszavételére!
4. Molnár Gyuszkó nyilvánvalóan kilóra meg van véve általuk, s ha egyáltalán bíróság itt szóba jöhet, akkor max. időhúzás és porhintés miatt. Vakulj magyar! és a hozzászólók többsége készséggel meg is tette..
2009.04.21 12:28:05nynfas
Nemöszöd:
örülök, hogy megfogalmaztad, amit írni akartam. Itt szerződésszegésről van szó, nem arról, hogy kell-e a ZP vagy nem.
5percnek üzenem, hogy a családom a Gellérthegyen lakik és legális/erkölcsös keresetből vettek ott lakást – van ilyen is. Meg persze vannak sokan, akik annak idején ingyen kaptak ott lakást olyan telkeken/házakban, amiket másoktól vettek el…
Az indexet pedig egyáltalán nem szeretném védeni, de aki megnézi a témában keletkezett korábbi cikkeket, láthatja, hogy legtöbbször mszp-fidesz együttműködésről írnak. Az alábbi cikk pedig önmagáért beszél – nálam ez vágta ki a biztosítékot annak idején: http://index.hu/belfold/molnargyula5/
A baloldali kommentelőket pedig arra kérném – különösen, ha amúgy semmi közük nincs a kerülethez -, hogy legalább gondolják át, mit írnak le, mert némelyik hozzászólás egyszerűen hülyeség, mások pedig önmagukkal kerülnek ellentmondásba néhány soron belül.
2009.04.21 12:52:03maszatka111
Tudjátok mi a furcsa? erről a témáról valahogy sehol máshol nem lehet olvasni...
Miért van az, hogy a ZP-t Riót, tök mindegy kit nem kérdezik shoa?
Ha zajról és szemétről beszélünk, kor MIÉRT NINCS MEGKÉRDEZVE A SZINTÉN OTT SZÉKELŐ A38????????????????
Ha már csak az index foglalkozik ezzel, akkor miért nem kérdeznek meg akárkit a témában: Láttatok az eddigi cikkekben Zöld Pardonos nyilatkozatot?
Kabaré...
Mindenki (az index is) tényként kezeli, hogy ez egy maffia. Láta valaki a szerződést? Az index pl belenézett?
Ártatlanság vélelme? Vagy valami hasonló???
2009.04.21 12:58:03papamaci1
Köztudott hogy a RIO-ban és a ZP-ben molnár és bandája ingyen zabált és piált évek óta.
A ZP jó hely volt.....amíg a biztonságiak nem vertek 10 diptriás szemüvegeseket és terhes anyákat...
2009.04.21 13:06:36maszatka111
papamaci1: Az A38-on nem láttál egy "prominens személyt sem?"
2009.04.21 13:07:34icelpro
Molnár Gyula (és a mögötte álló MDF-SZDSZ-MDF bűnbanda) következetesen masírozik az életfogytiglani (mivel nincs - egyelőre - halálbüntetés, de ez egy demokratizálás után végül is csak technikai részletkérdés lesz) börtönbüntetés felé.
2009.04.21 13:17:13icelpro
Lehet amúgy a videó alapján barátkozni a következő Főpolgármesterúrral (Demszkyt Molnár fogja váltani). :D
2009.04.21 13:19:36nynfas
Volt rá példa, hogy Molnár Gyula egy kis vendéglátóipari egység kerthelyiségében, ahová viszonylag gyakran járok, a szomszédos asztalnál evett ingyen, de ebben én nem látok semmi kivetnivalót. Én is meghívnám a polgármestert, ha ilyen helyem lenne. A baj ott kezdődik, amikor százmilliós, vagy visszafordíthatatlan károkat okoz az önkormányzatnak a korrupció.
2009.04.21 14:25:36orter
Amúgy ez az összeg behajthatatlan, ettől max. bezárni fog a két hely, pontosabban új üzemeltető lesz, gondolom a fideszes kollégák már tudják is, hogy kik...
2009.04.21 14:46:09basten
Etikátlan, hazug és simlis ennek az anyagnak a szerkesztése. Érdemes megnézni az eredeti felvételt! Szégyen, amit a "szerkesztő" megenged magának.
2009.04.21 15:36:15Zöld Pardon
A Zöld Pardon álláspontja az Újbudai Önkormányzat április 16-i döntésével kapcsolatban
Az Újbudai Önkormányzat képviselő testülete 2009. április 16-án több mint 1 milliárd forintra büntette a „leghosszabb nyári fesztivált” szervező Zöld Pardon Kft.-t és a szomszédos Café Del Rio-t arra való hivatkozással, hogy nagyobb területet használnak, mint amennyit a bérleti szerződésben meghatároztak. A büntetés alaptalan és jogtalan. A Zöld Pardon 10 éves működése alatt az Újbudai Önkormányzat folyamatos ellenőrzés alatt tartja a rendezvényt, problémát egyik évben sem talált.
Az Újbudai Önkormányzat és a Zöld Pardon között létrejött bérleti szerződésben a terület határai pontosan meg vannak határozva. A Zöld Pardon határoló elemei a Petőfi híd és annak lehajtója. Ez a terület a pontos leírás mellett a szerződés mellékletében térképen is egyértelműen körbehatárolt. Mikor a szerződést a két fél meghosszabbította, akkor ugyanezt a szerződésben meghatározott és térképen lerajzolt területet 1470 négyzetméteres területként is megemlítette tévesen. A valóságban az a terület, melyre a bérleti szerződés vonatkozik, és amelyet a Zöld Pardon Kft. bérel, körülbelül 6000 négyzetméter. A Zöld Pardon Kft. pontosan a szerződésben meghatározott területen rendezi kulturális fesztiválját, melyre az Újbudai Önkormányzat megállapította a bérleti díjat. A meghatározott bérleti díjat a fesztiválszervezők minden esetben, késedelem nélkül befizettek.
2009.04.21 15:36:48Zöld Pardon
ZP állásfoglalás második rész:
A most meghozott rendelettel és a példátlan összegű bírsággal úgy tűnik, hogy a kulturális fesztivál politikai csatározások vétlen áldozatává vált, melytől azonban a „leghosszabb nyári fesztivál” szervezői teljes mértékben el kívánnak határolódni. A Zöld Pardon továbbra is legfontosabb céljának tartja, hogy kulturális programokat szolgáltasson a fiataloknak, és az ország legolcsóbban elérhető, 300 forintért látogatható kulturális fesztiválja maradjon.
A Zöld Pardon a határozat következtében arra kényszerül, hogy ezen nyilatkozatban és bírósági úton is megvédje becsületét, jó hírnevét és törvényes jogait. Ezért a Zöld Pardon Kft. bírósághoz fordul jogkövető magatartásának igazolásáért.
Szervezők
2009.04.21 16:31:213*
Korrupt Molnár Zuschlag Offshore Pincsikutya Gyula mikor mond le, azok után, hogy nyíltan a saját önkormányzata érdeke ellen lépett fel??? Mi kell még? Offshore számláit mikor zárolják ? Előzetesbe vele 2 évre. Aztán ítélet, 15 év. Hogy mindenki megtanulja: a Polgármester a lakosság választott szolgája, nem a milliárdosok pincsikutyája.