225 találat az Indexről, és a környékéről.
Az év első hét hónapjára vonatkozó toplistán három BYD, két Tesla szerepel. Helyet kapott még a Leaf, az iX3, az Enyaq és a Kona és az EX30
A Seagull olcsóságával erőteljes romboló hatással lehet a világ autógyártására.
A gyár alapkövét várhatóan ősszel fogják letenni.
Készül Európa első BYD-gyára.
Vonzó árral támad a kicsit Tesla ellenfele.
A kínai gyártó júliusban az új autók eladásának a 25 százalékát tette ki.
Korábban már próbálkozott az amerikai cég a kínai piacon. Most megint nekifut. Közben a BYD is hasonlót tervez.
Többet lát.
Szövetséget kötött egymással a két óriáscég.
Kanadában vetné meg a lábát a kínai gyártó, de ez nem biztos, hogy könnyű mutatvány lesz.
Hogyan lett a telefonakkumulátor-gyártóból a Volkswagen és a Tesla kíméletlen versenytársa?
100 ezer elektromos autóval bővül a személyszállító szolgáltatás flottája.
A kínai márka Európai kínálatának legkisebb villanyautója messziről nem a legvonzóbb autó, közelebbről megnézve viszont egyre jobban megszereted.
2024.07.24. 06:06 Módosítva: 2024-07-27 09:30:29
Európából lényegében elbúcsúztak, a kínai gyártó azonban lát bennük fantáziát, először a dél-ázsiai piacon árulják az új modellt.
Szeptember 30-ig kell meghozni a döntést.
Mindez egy jól átgondolt stratégia része, amiről Stella Li, a vállalat elnöke osztott meg részleteket.
Konzervatív hangulatban voltak az európai autósok.
Tovább folytatja nyugati terjeszkedését a kínai autógyártó óriás.
2024.07.07. 12:22 Módosítva: 2024-07-10 15:48:30
Az Index ellátogatott a BYD területén folyó ásatásokra.
A Szegedre költöző BYD sem ússza meg a vámokat.
A thaiföldi gyárban 150 ezer autó készülhet.
A cél az európai elektromos átállás egyszerűbbé tétele és felgyorsítása.
A négymotoros kínai villanyautó prototípusa a felvételek alapján elképesztő tempót tud az egyenesekben.
Tesla kontra BYD: az egyiknél plusz, a másiknál mínusz.
A Ford szerint a vállalható áron kapható, másként olcsónak mondott villanyautó 30 ezer dollárba, azaz 11 millió forintba kerülhet.
Fendler Judit az Indexnek elmondta: újra kell gondolni az egyetem szerepét.
Tempósan növelik eladásaikat az ázsiai piacokon a kínai villanyautó-gyártók nyomukban a vietnámi VinFasttal.
Hosszú a nem kínai, de mégis ott gyártot elektromos autók listája. Emellett van egy rakás kérdés.
2024.06.22. 06:12 Módosítva: 2024-06-23 06:29:28
A kőkorszakhoz hasonlóan véget ér az olaj és a gáz korszaka is.
Az építőanyagokat Kínából hajón szállítják európai kikötőkbe, onnan vasúton indulnak Szegedre.
A mellébeszélésnek vége, most éles körülmények között teszteljük a hatótávokat.
Három új csarnok és egy összekötő épület.
Minimum érdekes, hogy a korábban "focirajongó" Volkswagen visszafogta magát. Az a BYD vette át a helyét, amelytől mindenki tart Európában.
Először belengették a vámot, de már inkább csökkentenék, a hírre viszont még magasabbra ugrottak a kínai villanyautó-gyártók részvényei.
A BYD járt a legkevésbé rosszul, a legrosszabbul pedig a SAIC.
Kínai dominancia jön?
A villanyautóvám fordítva sülhet el.
A BYD komáromi összeszerelő üzemében készült BYD B18-ast Miskolcon tesztelik június közepéig.
Elindul az olcsó villanyautós projekt. Nevet is kapott.
A Dual Mode ötödik generációja két szedánban is elérhető - egyelőre Kínában.
2024.05.22. 17:29 Módosítva: 2024-05-24 15:56:59
A BD11 nevű elektromos buszuk akár 640 kilométert is elmegy egy töltéssel.
Az elektromos mellett plug-inként is jön a BYD nagyobbik SUV-je. Ha levetkőzi az előítéleteket, sikeres is lehet.
Az a kemény vámpolitika, amit Amerika alkalmaz Kínával szemben, Európa számára nem járható út. A kínai gyártóknak pedig van honnan „elvenniük”.
Egyelőre nem tűnik olyan látványosnak, mint a korábbi tanulmányautó, de ez még változhat.
A kínai BYD villanyautó-gyártó éppen hogy csak megállapodott első európai üzemének felépítéséről Szeged mellett, ám már tervezik a következőt.
2024.05.10. 05:57 Módosítva: 2024-05-13 06:27:12
A Kínában Ledao, az export országokban pedig Onvo néven futó új brand számára részben a BYD szállíthatja az akkumulátorokat.
A hírt egyelőre egyik fél sem erősítette meg.
Teljesen más irányba haladnak az eladások.
Igazán filléres elektromos autó még mindig nincs, de azért akad pár kedvezőbb árú modell. Összeszedtük a tíz legolcsóbbat.
Az elektromos autók kínai gyártóinál jelentős kapacitásfelesleg alakult ki.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium jelenleg két kiemelt projekttel is foglalkozik a vármegyében.
Találkozhat a kelet és a nyugat ipara, a belső égés és a halk suhanás.
2024.04.26. 15:07 Módosítva: 2024-04-28 06:35:42
Az Ocean-M egyelőre még csak koncepcióautó, de a kész változata is idén várható.
A konténervárosban akár 1400-an is elférhetnek.
Bővíti kínálatát a kínai márka.
Lehet, hogy a villanyautók gyártása egyszerűbb, de az autós biznisz nem lett az.
2024.04.17. 15:41 Módosítva: 2024-04-20 07:51:02
Új néven bemutattak egy csomó autót, amiket kimondottan Kínának szánnak.
Az Építsd az Álmaid – Fóka 3.8s készen áll leigázni az európai piacot.
Több autó fogyott összesen, a villanyautók aránya pedig jelentősen emelkedett.