44 találat az Indexről, és a környékéről.
Oroszország a szépségipar egyik kulcsfontosságú piaca.
Lányaiban is próbálja tartani a lelket.
Káros hatásaira csak a felfedezést követően évtizedekkel eszméltek rá, alig száz éve teljesen elfogadott volt a vegyület szépségipari alkalmazása.
A szépség Londonban fontos az embereknek, és eléréséért sok mindenre képesek.
Kiderült, mekkora a szakadék a fővárosi és a vidéki szalonok árképzése között.
Körömlakkokkal és szérumokkal kezd.
2021. november 17., 12:00
Tényleg méreg? Tényleg bénít? És tényleg hatékony? Tények és tévhitek, amelyeket most tisztázunk.
A szépségipari vállalkozások 10 százaléka nem élte túl a járványt.
2021.04.07. 15:40 Módosítva: 2021-04-08 06:51:28
A szolgáltató szektorban dolgozók szerint ismét élhetőbbé válnak a mindennapok a vendégeiknek.
Ön megszavazná nekik?
Az ujgurszürőt fejlesztő cég új programja megmondja Önnek, mit kellene csinálnia az arcával.
2021.02.19. 18:24 Módosítva: 2021-03-03 15:57:29
Az 1920-as évek hedonizmusát vetíti előre a szépségipari óriáscég.
Megtévesztő reklámnak számít a digitális szűrők használata a szépségipari termékek népszerűsítésénél.
A cikk végén szavazhat arról, ön vásárolna-e tőle piperecuccot.
2020.06.30. 14:46 Módosítva: 2020-07-01 14:00:28
A mobiltelefonok kamerái és a filterek diktálják, mitől lesz valaki szép. Egyre fiatalabbak vetik alá magukat szépészeti beavatkozásnak, majd utána is filtereket használnak. Az Instagram az új szépségipar motorja.
A jövőben minden bőrszínt egyformának szépnek tartanak majd.
A Kylie-kozmetikumok alapítója a Forbes szerint manipulált adatokkal került fel a lap dollármilliárdosokat gyűjtő listájára.
2019.08.31. 09:40 Módosítva: 2020-09-01 09:20:26
A férfi szépségápolás milliárd dolláros üzlet, de a cégeknek meg kell küzdeniük a stigmákkal. Míg 10-15 évvel ezelőtt még élesen elvált a „piperkőc” és a „macsó”, addig ma már inkább a kettő ötvözete dominál.
Nem biztos, hogy a kialvatlanság és a fáradtság a hibás. Lehet, hogy az előző napi vacsora.
De mennyi értelme van ezeknek a termékeknek?
Még mindig csodákat várunk az anticellulit termékektől, pedig tényleg kár a gőzért. De hogy kezdődött ez a nagy hajsza?
2017. augusztus 24., 14:33
Sokan vesznek olcsó MAC-et a piacon, vajon miért? Miért gondolják azt, hogy ez jobban megéri, mint egy rendes drogáriás termék?
2017.01.15. 08:12 Módosítva: 2017-01-16 10:07:54
A rádióhullámos hajbodorítástól az egész testes ultraibolya kezelésen át az okoshajkeféig összeszedtük a szépségápolás legfurább találmányait az elmúlt 150 évből.
2016. november 28., 15:59
Jazz Eger missziónak tekinti, hogy Instagramján felhívja a figyelmet a szépségipar súlyos hazugságaira.
2016. augusztus 31., 11:26
1,1 milliárd forintot keresett 2016-ban a magyar modell a Forbes listája szerint, ezzel még pont befért az első 20-ba.
Annak ellenére, hogy eleinte alig feltűnő a különbség a drága és az olcsó smink között, órákkal később látszik csak igazán a változás.
2015. augusztus 29., 18:27
Nézze, hogy milyen szépségideálokkal kampányolt a márka az 1900-as évek elején és napjainkban!
A vicces videóban azzal vezetik meg a szereplőket, hogy az eléjük pakolt segédeszközök szépségápolási kiegészítők.
2014. augusztus 9., 09:08
Ajánlja a szépségipart kifigurázó videójában egy amerikai oldal. Íme a Maybelline cinikus és ijesztő kamureklámja!
Egyre több magazin reklámozza magát hamis természetességgel. Vajon miért?
A 30 fölötti színésznők, mint Katie Holmes és Jennifer Aniston szimpatikusak, szépek, közel állnak az átlag fogyasztóhoz.
2012. szeptember 6., 19:20
Sminkcég reklámarca lesz, és saját ruhakollekciót is bemutat.
Ez húsz százalékkal több a tőzsdei értéknél, de így is visszautasította a problémákkal küzdő cég.
A 2012-es tavaszi férfi divatbemutatókon több tervező modelljein is megjelent a színes szájfestés.
Hogy zenei karrierjére koncentrálhasson.
2010. november 12., 07:17
Jobb nem belegondolni, hogy az ember mit tesz magára azért, hogy szép legyen. Állati bűzmirígy, cetbélből származó massza, placenta, bikasperma és sok más finomság.
2010. szeptember 27., 10:18
A kozmetikai ipar legnagyobb vívmánya, hogy még mindig el képesek vagyunk bedőlni a reklámoknak. Az Avon 20. születésnapi partiján öt nőt kérdeztünk arról, mely kozmetikumaik a legfontosabbak, és mit tennének, ha bekövetkezne egy szépségipari apokalipszis.
A Jezebel egyik olvasója egy olyan felhívásba futott bele, ami azt bizonyítja, hogy a Dove szigorú szempontok alapján válogatja ki a hétköznapi, átlagos asszonyok közül azokat, akik szerepelhetnek a reklámjaikban.
Összegyűjtöttük a legrosszabb szépítőszereket és kozmetikai kiegészítőket.
Remélhetőleg senkit se sokkol azért túlságosan a hír, hogy a Forma 1-bajnok már öt éve festet.