Lefagy a Bubi a iOS frissítéstől
Szerencsére a helyzetre van megoldás.
Szerencsére a helyzetre van megoldás.
Hűvösvölgyből Dél-Budáig utazhatunk bringával.
Egy kártyával bringázhatnánk bárhol az országban.
A Kolosy téren van. A következő években pedig még többet nyit majd a BKK és a Mol.
Egy csapat montis most megtúráztatott párat a Hármashatár-hegyen.
13 új állomás nyílik októberben, 120 új bringával.
A milánói közbringa rendszerben már gyerekbiciklik is bérelhetők, előbb-utóbb nálunk is lesz e-Bubi.
Megvolt az egymilliomodik bérlés, és baleset szinte nem is történt.
Kisebb veszteséget termelt a vártnál, de így is rámondják, a Vitézy-féle budapesti yuppie-k méregdrága hobbija.
A tiltakozók szerint undorító a Mátyás Pince előtti dokkoló, egy latrina is jobb lett volna oda.
Az ottani Bubihoz csak most készült el a hivatalos app, de van, amiben jobb a mienknél.
A metrókijárat mellé kerül az ideiglenes állomás, amint megkapja az engedélyt.
Csak arrébb vitték, mert átépítik a teret.
Fél éves a MOL Bubi bringarendszer. A télen nem rohadt el, nem lopták szét, előttünk a szezon.
Féléves bérlete van? Már nem sokáig!
A 180 millió forint kötbérből 300 helyett csak 50 új bringára futja.
Az idei Bubi kártyák éjfélkor lejárnak, éjfél után nem lehet velük bringát kölcsönözni.
50 új kerékpárról is döntött a Fővárosi Közgyűlés.
50 új kerékpár is kijön a késedelmi kamatból, ha elfogadja a javaslatot a Fővárosi Közgyűlés.
Télen sem állnak le, tavasszal pedig új bringákat vesznek, és további állomásokat építenek.
A Bubi késése miatt beszedett 180 milliós kötbért a rendszer fejlesztésére fordítja a BKK.
Szerda délután átlépte a százezret a közbringarendszerben regisztrált bérlések száma.
De reggelre mind előkerül. Varázslat? Energiacella? Gyíklények manővere? Megmondjuk.
De a biciklitolvaj elfeledkezett a beépített GPS-ről.
A közbringák 38 ezer percet töltöttek az utakon.
Tarlós nélkül, 5 hónap késéssel indult el a Bubi. Na és most hogyan tovább?
Tarlós nélkül, 5 hónap késéssel indult el a Bubi. Na és most hogyan tovább?
A pontossággal reklámozzák a fél éve csúszó bringahálózatot.
A BKK a késlekedés miatt visszavette az előleget és lehívta a teljesítési bankgaranciát.
Marad a tömör gumi, de könnyebb lesz tekerni, és a súly is csökken. A költség: tízmillió.
Szeptember 7-ig élesítik a rendszert, de egyelőre nem tudni, mikortól használhatja majd bárki.
Megint meghosszabbítják a tesztidőszakot.
Kiszabták már a maximális kötbért, lejárt a tesztidőszak, muszáj elkezdeni. Akkor is, ha nincs kész.
És újabb ezer tesztelőt várnak.
Itt egyébként is rosszabb a tömegközlekedés.
A BKK szerint ezt jelenti a tesztelőkkel kötött szerződés jó hírnév megsértésére vonatkozó pontja.
A Facebookon terjedő poszt szerint a bankkártyaolvasó nem biztonságos, a megvalósító szerint az.
Gratulálunk: az V. kerületben folyamatosan locsolják a dokkolóban rostokoló bringákat.
A többi biciklis folyton minket előzgetett. A kölcsönzés már egész jól megy, már amikor működik. Teszteltük a Bubit.
A koppenhágai városvezetés szerint ennyi kell ahhoz, hogy a közbringa népszerű legyen. Interjú.
Már majdnem 100 százalék, hogy péntektől lehet versenyezni az 1000 tesztelői helyért.
A MOL Bubi közbringarendszer éles indulása az előzetes tervektől eltérően halasztódik, mert a rendszer kiépítését végző konzorcium tagja, a T-Systems Magyarország Zrt.
Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója személyesen sorolja a Bubi tarifarendszerét, és sorolja azt is, hogy milyen kedvezményekre lehet majd számítani.
Az árak ismeretében a sajtó máris Európa legdrágább közösségi biciklis rendszerének aposztrofálta a Budapesten kiépülő Bubit.
A városligeti KRESZ-park az ősszel útjába került egy kábelfektetésnek.
Elromlott a Giant-Shimano, Marcel Kittel földhöz vágta.
Áprilisban indul a budapesti közbringa hálózat, Buppáék telepítik az első dokkolókat a belvárosban.
A rendőrség nagy erőkkel vizsgálja, hogyan veszthette el uralmát járműve fölött egy keszthelyi férfi. A police.hu képes beszámolót adott ki arról, hogy 2014.
Szerdán elkezdődött a budapesti bérbringa-hálózat állomásainak építése.
Áprilisban indul a MOL Bubi közbringarendszer.
Ismét megjelent egy gyűjteményes videó az idei rettenetes zakózások felvételeiből. A képek bizonyítják, hogy az általános csodálattal övezett Red Bull downhill bemutatók és a látványos MTB-versenyek nem kevés áldozatot szednek. Az idén is sokan pórul jártak.
Veszélyben vannak a vonzó biciklis lányok Budapesten.
Mire jövő tavasszal elindul a Bubi, belvárosi 120 utcában és 30 főúton lesz majd könnyebb biciklizni. A belváros komplex kerékpárosbarát fejlesztése fedőnéven nagyszabású forgalmi átalakításokba kezd a BKK kilenc belső kerületben. A cég közleménye szerint változás lesz 120 utcában, 60 jelzőlámpás csomópontban és 30 főútvonalszakaszon.
A Bubi, azaz a fővárosi kerékpárkölcsönző – ha nem csúszik újra – fél év múlva indul, a Budapesti Közlekedési Központ viszont már készül a növekvő biciklis forgalomra.
Kalózzászlóval, megpakolt utánfutóval érkezett Szeged határába egy német világjáró biciklis. A szegedma.hu tudósítása szerint a magát Mike Asterixnek nevező (eredetileg Michael Bensch) kerékpáros vándor négy éve indult Düsseldorfból, hogy 8900 métert kerekezzen bejárva Kelet-Európát.
Márciustól az országban elsőként Szegeden valósul meg a mindenki számára elérhető városi kölcsönbicikli-rendszer, írja a szegedcafe.hu. A város 12 pontján 70-80 kerékpár áll majd a szegediek rendelkezésére, további 20-30 pedig a cégnél lesz arra az esetre, ha szervizelés miatt valamelyiket ki kellene vonni a forgalomból.
Aláírták a budapesti kerékpárkölcsönző-rendszer támogatási szerződést, így 2013-tól a világ fejlett városaihoz hasonlóan nálunk is működhet a környezetbarát közlekedési hálózat.
A biciklizés hamarosan annyira elterjedt lesz Budapesten, hogy a városvezetőknek és az infrastruktúra tervezőinek ugyanolyan komolyan kell foglalkozni a témával, mint az autós közlekedéssel.