Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
A Big Brother szombati kiszavazóshow-ja volt a legnézettebb műsor az elmúlt héten: a teljes lakosságban több mint 2 400 000 tévénéző figyelte Szabi kijövetelét. A Való világ pénteki párbajshow-jára ezzel szemben mintegy
1 950 000 néző volt kíváncsi.
Az RTL Klubon vetített Csillagok háborúja trilógia befejező része volt a legnépszerűbb program a kereskedelmi tévék (és hirdetőik) számára kiemelt fontosságú 18-49 éves korosztályban. Ebben a célcsoportban 1 153 000, míg a teljes lakosságban 1 831 000 nézője volt George Lucas alkotásának.
Előkelő helyezéseket értek el a tv2 hírműsorai: a BB és a BK után a harmadik legtöbb nézőt (2 141 900-at) a Napló tudhatott magának, míg a Tények vasárnapi kiadása 1 933 000 nézővel a hatodik a toplistán. A legnépszerűbb szórakoztató műsor pedig ismét a Heti hetes (RTL Klub): a szombati kabarét 1 526 300-an nézték.
A délutáni talkshow-k mezőnyében ezúttal is Mónikáé az első hely; az RTL kibeszélőműsorát átlagosan 1 193 150-en nézték, míg a Claudiát 1 167 421-en. Jakupcsek Gabriella show-ja 1 077 864-es átlagot ért el. A kereskedelmi tévék show-jaitól messze lemaradva az utolsó a Magyar Televízión látható Élesben; erre a produkcióra átlagosan 228 464-en voltak kíváncsiak az előző héten.
Az AGB Hungary adatait a tv2 és az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.