Gusztáv
3 °C
7 °C
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Már nem csak az iPhone-okat és a MacBookokat koppintja a kínai vállalat, hanem az európai építészetet is. Ezzel a felütéssel közölt riportot a CNBC, mivel személyesen is megnézhették a cég új kínai kampuszát. 

    A Huaweii új főhadiszállása Tungkuanban található. A kampusz 12 kisebb városból áll. Illetve fog állni, de egyelőre 8 készült csak el. A 9 négyzetkilométernyi területen megtalálható Párizs, Verona és Granada kicsinyített mása. Az egész létesítmény olyan nagy, hogy külön villamos is van, amivel a jelenleg 17 ezer alkalmazott el tud jutni egyik helyről a másikra.  Egy nagy tó is van a kampuszon, ami fölött nem egy sima híd, hanem a budapesti Szabadság híd tökéletes mása húzódik. (A képért ide kell kattintani.)

    A városok másolása azért nem annyira nagy újdonság. Csinált már ilyet Las Vegas is.

    (CNBC)

  • Csodálatos filmalapanyag lehetne abból a hírből, miszerint egy belga kisváros templomának lelkészét egyre inkább foglalkoztatta a templomukban álló Szent család című, 16. századi kép, amit adományként kaptak egy volt belga szenátortól. Jan Van Raemdonck egyszercsak gyanút fogott, mivel a kép - állítása szerint - meghökkentő hasonlóságot mutatott Michelangelo egy brit gyűjteményben őrzött rajzával.

    2048
    Fotó: Jan Van Raemdonck

    A zelei lelkész ezért felkért egy Michelangelo-szakértőt, Maria Forcellinót, hogy vizsgálja meg a képet. Mielőtt azonban a szakértő a helyszínre érkezett volna, a festményt ellopták.

    Egy közelben lakó asszony hajnali 5 órakor egy 20 év körüli férfit látott ólálkodni a templom környékén, de az illető eltűnt, amikor a nő felkapcsolta a villanyt

    - mondta el a pap a The Guardiannek, amit az MTI szemlézett. Szerinte ugyanakkor a kép ellopásához legalább két ember kellett, ugyanis a fára festett festmény súlya egy mázsa körül van.

    A lelkész teljesen kikészült, ugyanis állítása szerint csak szűk körben osztotta meg gyanúját a kép eredetéről. Szerinte legfeljebb húszan tudhattak róla, családtagok, barátok, egyházközségi vezetők. A lelkész szerint valaki talán azokból az emailekből kapott tippet, amiket több múzeumnak is elküldött, de amelyre egyetlen választ sem kapott.

  • Hétfőn mutatta be új vezetőedzőjét, a Miami Dolphinstól három év után menesztett Adam Gase-t az idei NFL-alapszakaszt is elég pocsékul záró New York Jets, ami önmagában annyira nem lenne őrületesen érdekes hír.

    Azzal együtt viszont simán az, hogy a sajtótájékoztatón Gase nagyjából egész végig úgy nézett ki, mintha tegnap érkezett volna a Földre egy távoli bolygóról, és még problémái lennének az emberi test limitációival.

    Gase amúgy általában így viselkedik, amikor kellemetlen dolgokról kell beszélnie, de ennyire durva azért nem szokott lenni a helyzet.

    Ez utóbbit az is jól példázza, hogy eddig még nem lett belőle mém, a bemutatás óta viszont vele van tele az internet, és az a teória is szárnyra kapott, hogy valójában a Jets elrabolta őt, amit így próbált meg jelezni:

    ezgif.com-optimize (1).gif
    Fotó: deadspin

    A szakember azóta reagált is mémmé válására, ami ha lehet, még különösebbé tette az egész helyzetet, ugyanis a a következőket mondta:

    Azt se tudom, mi az a mém. Nincs Twitterem, nincs Instagramom, nem járok fel az internetre, még tévét se nézek, csak filmeket. Ja, és újságot sem olvasok. Kizárólag akkor értesülök valamiről, ha valaki más beszél nekem róla.

    (via)

  • Erről ír az NBC, a CNBC, a Time, hogy a cég legújabb reklámja hadat üzent a mérgező maszkulinitásnak. Van benne minden, ami a sztereotip szemnek és szájnak ingere: a füstölő grill mellett feszítő apukák, amint a bunyózó fiaikat nézik, illetve az utcán nők után füttyögető srácok, na meg persze a szlogen, hogy "A legjobb, amit egy férfi megkaphat." Itt merül fel a narrátorban a kérdés, hogy tényleg ez a legjobb, amit egy férfi megkaphat? Magára a borotvára ki sem tér a reklám. Nem is számít, hogy milyen űrtechnikával fejlesztett pengékkel lehet borotválkozni, mennyire, minden eddiginél jobban követi az arc vonalát, semmi ilyesmi nincs, csak az ideológia, hogy fejben kéne leborotválni a felszínes gondolkodást a férfi szerepekről.

    Eléggé megosztó lett a reklám. Egyesek szerint még így is nagyon sztereotip, mert ez megint csak a pasikról szól, közben meg a Gillette csinál borotvát nőknek is. (Persze itt meg az is problémás lehet, hogy a nőknek kell-e szőrteleníteniük, szóval inkább bele se menjünk.) A kérdés így adja magát.

    Ön szerint milyen lett a Gillette új reklámja?

    • 1057
      Inkább maradjanak a borotváknál.
    • 902
      Nagyon true.