Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Bíró Ada elnyerte a mulatós zenész tetszését.

    mc hawer
    Fotó: Mc Hawer / Instagram

    Ahogy arról az Indexen is írtunk, április közepén egy, a mesterséges intelligencia (MI) segítségével megalkotott műsorvezető mutatkozott be a Duna tv tudományos-ismeretterjesztő műsorában, a Deltában. Az MI által generált tévést Bíró Adának hívják, megjelenését, arcát és hangját egyaránt számítógéppel hozták létre korábban már meglévő programokból. A minimális emberi segítséggel életre hívott képi és nyelvi modell Fejős Ádám állandó műsorvezetőtársa lett a köztévé műsorában.

    Bíró Adáról most a népszerű mulatós zenész, MC Hawer is véleményt formált a közösségi oldalán.  

    Egy nő van, akibe szerelmes tudnék lenni... Ő Ada, a Delta c. műsor digitális műsorvezetője. Bámulatosan gyönyörű. 

    – írja Instagram-bejegyzésében a rapper.

  • A táncosnőnél mindig a munka lesz az első.

    Stana Alexandra a hot! magazinnak adott interjút, amelyben arról is beszélt, hogy nemrég tudatosan kezdte el építeni a versenytánc utáni karrierjét. Mint mondta, amióta az eszét tudja, minden napját úgy akarta leélni, hogy érezze: mindent beletett abba, amivel éppen foglalkozik. Bár ő is tisztában van vele, hogy a céljai érdekében nagyon sok mindent feláldoz, de nem bánja, mert tudja, hogy megvan az eredménye.

    Ezt az életstílust nem lehet hosszú távon folytatni, mert nem szeretnék kiégni vagy lebetegedni, ezért úgy tervezem, hogy nyáron adok magamnak időt a pihenésre is

    idézi a Bors Stanát, akinek a rengeteg szakmai elfoglaltsága a szerelmi életére is rányomja a bélyegét.

    Most úgy érzem, nem férne bele az életembe egy társ. Ameddig nincs üresjárat a napjaimban, addig nem hiányzik, hogy állandóan mellettem legyen valaki. Nagyon fontos, hogy olyan ember legyen mellettem, aki elfogadja, hogy nekem mindig a munkám lesz az első. Ha olyan férfi érkezik az életembe, akkor nem tiltakozom a szerelem ellen. Csak éppen nincs időm arra, hogy elmenjek randizni. Mondjuk úgy: nem az az elsődleges, hogy ismerkedjek

    A táncosnő arról is elmondta a véleményét, hogyan működhet jól egy párkapcsolat kollégák között: „Szerintem ha az ember nem viszi haza a munkát, akkor nincs akadálya. Az a fontos, hogy megfelelő legyen mindkét fél érzelmi intelligenciája.”

  • Már a gyerek nevét is megtudhattuk.

    Hilary Duff otthonában hozta világra negyedik gyermekét. A 36 éves színésznő tavaly decemberben jelentette be, hogy ismét anyai örömök elé néz, és most végre karjaiban tarthatja a kislányát, aki a Townes Meadow Bair nevet kapta. A gyermekáldás hírét Duff közösségi oldalán osztotta meg néhány fekete-fehér fotó kíséretében, amelyeken ő és az újszülött kisbaba is látható.

    „Townes Meadow Bair, most már tudjuk, miért váratott minket olyan sokáig… Tökéletesítette azokat a pofikat! Hónapok óta arról álmodtam, hogy a karjaimban tarthatlak, és az elmúlt öt nap minden pillanata, amikor megismerhettelek, bámulhattalak és megszagolhattalak, egyszerűen varázslatos volt. Mindannyian úgy szeretünk téged, mintha egész idő alatt itt lettél volna, szépségem” – olvasható a színésznő Instagram-posztjában.

    Második férjével, Matthew Komával már van két lányuk, akik most öt- és háromévesek. Duffnak előző házasságából született egy fia, aki már 12 éves.

  • A 24 éves Nagy Britanniából származó fegyőr, Melissa Butcher fiatal korától kezdve testképzavartól szenvedett, ami olyannyira kihatott a mentális egészségére, hogy felhagyott a profi táncos karrierjével. Most ő is csatlakozott ahhoz a kampányhoz, ami igyekszik árnyalni a közösségi médiában látott tökéletes világot.

    A Miss Anglia döntősei most egy kampány részeként megmutatták, hogy az interneten megjelenő tartalmak nem feltétlenül mindig a valóságot tükrözik, és a részvételükkel a természetes és belső szépséget szeretnék kiemelni. A szépségkirálynő-jelöltek bátran megosztották a „hibáikat felfedő képeiket” az Instagram vs. valóság elnevezésű kampány részeként az e havi döntő előtt.

    A fiatal versenyzők merészen bevállalták a nem éppen tökéletes pillanataikat is, megmutatva, hogy a valóság eltér attól, amit a közösségi médiában gyakran ábrázolnak. A szervezők szerint a reálisabb testképet és a természetesebb kinézetet szeretnék bemutatni azzal, hogy a nők valós élettapasztalatait népszerűsítik.