Van, aki már megtette, 7 pontos koreográfia következik:
Ha már a Rolling Stones nem jött össze. Az Experidance repít mindenkit a huszárok korába.
Végre egy kis felüdülés a nyomasztó, de igen látványos középkor után. Eközben vetített lovashuszárok ügetnek körbe körbe a színpad körül.
De tényleg. Nem lehet belekötni a megvalósításba.
Le sem tagadhatná a megnyitó a New Age hatását: természet és spiritualitás, múlt és jövő, háború és béke, tűz és víz. Bár a huszárok csűrdöngölője kicsit kizökkentett a révületből.
úgy kötöm fel magam, hogy a széket se kell kirúgni alólam.
Már ha közvetítenék, de nem közvetítik ott sem, de ha mondjuk a neten nézné, a műsor alapján Magyarországot valahova Oroszország és Kína közé tenné. Minden jelenetből süt a keleti nyitás. De hol a Nyugat?
Legalábbis a kiadott program és a műsorvezető is ezt állította, de egyelőre úgy fest, mintha a humanizmus kora csak népzenéből állt volna. Aztán csak eljutottunk egy bálba, de rögvest érkezett Herczku Ágnes, aki egy népdallal. És ennyi is volt a reneszánsz.
Kicsit olyan volt az egész egy pillanatra. Amúgy néptáncot látunk ütemes furulyaszóra. Egy nő közben szépen énekel népdalokat. Frissítés: Herczku Ágnesről van szó. Elnézést a tájékozatlanságomért.
Most, hogy már a reneszánsz korában járunk, sanszos, hogy őt átugrotta a műsor, pedig ha már víz és magyar történelem, akkor őt nem szabadott volna kihagyni. Remélhetőleg a cattarói matrózfelkeléssel nem követik el ezt a hibát.
Az LSD-zésben a legrosszabb, amikor az ember elkezd sötéten látni mindent és mindenkit, amit most látunk, az maga a megtestesült rémálom.
Sámánok ugrabugrálnak egy, a hátán (!) agancsot viselő férfi és egy nő körül.
A nő mintha valamit Sebestyén Márta repertoárjából énekelne. Ez is lehetett vagy 100 millió forint.
Szombat éjjel így fogok közlekedni a Rockmaratonon a pultok között, mint a sámánok az elmúlt pár percben.
Talán tatárok kopognak most a színpadon? Vagy sámánok?
A honfoglalás korában járunk, a híres épület szép piros színt kapott az újabb lézershow-ban. Majd botos emberek érkeznek a színpadra, és táncolni kezdenek, ezek szerint ők a sámánok, akikre a műsorvezető szerint vártunk.
mind a tíz ujját megnyalná, ha látná. Vagy nyalja, ha nézi.
Sőt, már itt is vannak. Libabőr!
A tűz részhez értünk. Inkább nem akarom megfejteni a szimbolikát, főleg, hogy Orbán Viktor leendő rezidenciájáról van szó.
Merthogy most azt látunk. Igazából úgy jön ide, hogy ez állítólag a tavaszi RSG-EB zárógálájának előadása újramelegítve.
Ilyen se volt még egy megnyitón sem, főleg, hogy víziorgonán játszik egy nő - mármint úgy csinál, mintha játszana rajta.
A térdepelő nő, fehér és szürke tógában víziorgonázást szimulál.
Ezalatt A Ben-Hur zenéje szól, Aquincum a téma. A film zenéjére nem véletlenül esett a választás, ugyanis az Oscar-díjas Rózsa Miklós a zeneszerzője.
Honfoglaló módban indultunk, aztán két ember keresztet formált, ekkor a zene templomivá vált, azt jelképezve, hogy felvettük a kereszténységet.
Szerencsére a művészet olyan, hogy mindenkiben mást hív elő.
Eötvös Péter 12 évesen írt kórusművére Varró Dániel írt szöveget a vébé alkalmából, a művet a Cantemus gyermekkórus adja elő.
Vagy inkább fogalmazzunk úgy, hogy minden kék.
úgy kötöm fel magam, hogy a széket se kell kirúgni alólam.
olyan, mint amikor olyan valaki akar pszichedelikus vizuálokat nyomni, aki életében nem bélyegezett.
Akkora pszichedélia, hogy csak na. Én már egy másik dimenzióban vagyok, viszlát!
Most jöttem, és Budapest utcáin még vannak emberek, akik nem a megnyitót nézik. Feltehetőleg csak nincs tévéjük.
Hiperszuperlézerlátvány, tényleg jól néz ki, már el is felejtettem, mennyibe kerül.
MOST!!! VÉGRE!!!!
A város látképét a Citadelláról. A kommentátorok is csak reménykednek, hogy egyszer csak elkezdődik már.