Kidolgozott szárnyak és jobb motor
Külsőre nem sok változott az autón, de az első szárny az idei divathoz méltóan - az előírások jobb kihasználása végett - középen süllyesztett lett, majdnem annyira mint a BAR-Honda 007 hasonló alkatrésze. A hátsó légterelő nagyobb, összetettebb, az eddig bemutattot autók közül - Toyota, Sauber, BAR, McLaren - talán a legkimunkáltabb. Változott a hűtőrendszer is, az eddiginél rövidebb oldalobozokra mélyebb bordákat terveztek, és a motorburkolat alakja is módosult.
Az igazi újítások a kasztni alatt vannak, különösen az új, több mint kilencszáz lőerős motor számít előrelépésnek.
Hamarosan Fisichella is bemutatkozhat az R25-tel
"Látszólag alig különbözik az autó az elődjétől, de a motorja megbízhatóbb és erősebb" - nyilatkozta Fernando Alonso, aki az első köröket megtette az R25-tel.
A próba egész héten folytatódik, hamarosan az istálló új pilótája, Giancarlo Fisichella is a volán mögé ülhet.