Egyből ő a leggyorsabb a pályán. Közben jött ki Rosberg is kerékcserére, válaszolniuk kellett Vettelre. Aztán Räikkönen is jön, ezzel előznék Ricciardót
Hamilton lassan a kilencedik helyezett előzi. Räikkönen már csak 2,5 másodpercre Kvjat mögött, Pérez viszont leszakadt nagyon a spórolás közben Ricciardóról. Button viszont jön mögötte, 5 másodpercre az angol a hetedik helytől 23 körrel a vége előtt.
És Pérez is gyorsabb Ricciardónál, de a mexikóinak most szóltak, hogy jobban spóroljon a benzinnel, úgyhogy lehet, hogy már nem is lesz sokkal gyorsabb. Még 27 kör
A 13. helyre ért vissza, meglátjuk, mire megy Sainz mögött
Hamilton előnye 10 másodperc, Vettel viszont 1,7 másodpercre Rosberg mögött, az a különbség is állandó
De azt mondják neki, hogy a spanyol hibája ne zavarja, menjen csak. Alonsónál egyébként váltóhiba volt, a csapattól szóltak, hogy álljon félre és kapcsoljon ki mindent gyorsan
A holland a 11. helyért megy a kerékcserén történt hiba után
a kilencedik helyről, hasonló lehetett, mint ami tegnap volt vele, amikor egyszerűen leszabályzott a McLaren alatta
Nehogy már a német jobb legyen nála, újra 8 másodperc a különbség, és Hamiltoné a legjobb idő 1:18,676-tal. Dupla sárga az első kanyarban, Alonso esett ki ott a 43. körben
A sikánban, ezzel visszaért Ricciardo a nyakára, és Kvjatról is rendesen lemaradt. Rosbergé közben a leggyorsabb kör, fél másodpercet vert Hamiltonra
Most, hogy mindenki volt kit: Hamilton, Rosberg, Vettel, Kvjat, Räikkönen, Ricciardo, Pérez, Button, Alonso és Nasr a pontszerző helyeken. De ne feledjük, Kvjat jó 9 körrel előbb váltott, mint a többiek, a végét ő lehet nem bírja majd annyira. 39 körnél járunk
Räikkönen pedig megelőzte a boxban Ricciardót, elképesztő gyorsan oldották meg a kerékcserét.
Egyből ő a leggyorsabb a pályán. Közben jött ki Rosberg is kerékcserére, válaszolniuk kellett Vettelre. Aztán Räikkönen is jön, ezzel előznék Ricciardót
az élmezőnyből, de ment mögötte Ricciardo és Pérez is
36 kör alatt a 11. helyezettet is befogta. Rosberg viszont 1 másodperccel volt gyorsabb Hamiltonnál az előző körben, de így is 7,5 másodperc a különbségük.
Fél másodperc sincs közöttük, de nem tud hol előzni a finn. Rosberg közben gyorsabb Hamiltonnál, de most az angol lehet dugóban.
Meg a büntetését is vele együtt, a kilencedik helyre, Nasr elé jött vissza.
Ezért még az első hetesnek eszében sincs cserélni
Beszorult az egyik csavar a jobb hátsónál, a 13. helyre esett vissza a holland a Toro Rossóval a 31. körben.
Annyira feltartották Rosberget, hogy a címvédő előnye 4,5-ről 8 másodperc fölé nőtt
De ő csak a pontszerzésért lesz harcban. Button mögé, a 9. helyre jött vissza
Lassan jöhetnek a lágy gumik, amiknek simán ki kell bírniuk 50 kört Monacóban. Ki vállalja be először a cserét
Most érte utol Ericssonékat, ez Vettelnek kedvezhet, már persze, ha ő nem ragad be oda
A számítógép szerint. 4,1 másodperc van köztük, Rosberg viszont nem tudja leszakítani Vettelt, továbbra is 1,4-1,6 másodperc a különbség
15. helyen a spanyol, Ericsson előtte. A 25. körben járunk
De elhet, hogy nem is akar, csak tartja az 1 másodperces különbséget. Verstappen viszont szépen lassan már 2 másodpercen belül Pérez mögött
Félnek kicsit Vetteltől és attól, hogy a Ferrari alájuk vág a kerékcserével, úgyhogy azt mondták a Mercinél a németnek, hogy tolja neki, ha nem akkora gond
1:19,869 az ideje, Rosberg már 4,4 másodpercre mögötte.
A 11. helyért folyó harcban
20 kör se kellett hozzá