10 másodpercre van Riccairdo mögött, de a Merci már szuperlágyon a végéig, meglátjuk, mennyivel lesz gyorsabb.
A végére volt egy kis izgalom még neki, de nyer. Kettős Red Bull-dobogó mögötte, Verstappen a második, Ricciardo a harmadik.
Egy kört kell kibírnia.
Alonsóékat érték utol, ez okozott gondot.
Massa mögé ért fel a spanyol, a Honda nagyon szeretne otthon egy pontszerzést, még ha szakítottak is már a McLarennel.
1,5 másodperc a különbség, van még 4 kör.
A kanadai sem fejezi be a futamot. A virtuális biztonsági autó Ricciardónak kedvez, pár körig nem közelít hozzá Bottas így.
És meg is előzte, nagyon kemény előzés volt, ráadásul Grosjean is elment a Williams mellett, megszerezték a 8-9. helyeket.
2,7 másodpercről feljött 2,2-2,3-ra, de ez még mindig elég messze van.
Ezt csak a garázsban tudják megszerelni neki, ráadásul a kanyarokban hátrányt is jelent neki. Ököllel próbálták helyre kalapálni a hátsó szárnyat, de nem sikerült, kiáll a német is.
Vajon a Renault tud-e előzni ott, ahol a Haasok nem?
Pérez kérte a rádióban, hogy elmehessen a csapattárs mellett, de gyorsan leállították. Hülkenberg végre kijött kerékcserére, ezzel a két Force India a 6-7. helyeken.
Massa, Magnussen, Grosjean és Gasly 4,5 másodpercen belül egymáshoz képest, a Williams láthatóan feltart mindenkit, de a Haasok nem tudnak mit kezdeni vele.
Elég stabil az első ötös, Hamilton, Verstappen, Ricciardo, Bottas és Räikkönen között nem változik a különbség.
Hiába van lágyabb, tehát gyorsabb gumikeveréken a mercis. Hamilton előnye is csak apránként fogy Verstappen előtt.
Hülkenberget előzi meg, már ötödik a finn a Ferrarival.
Vagy csak minimálisan. Bottas közben a futam leggyorsabb körét autózza szuperlágyon, lehet, hogy lesz miért aggódnia Ricciardónak?
Hülkenberg a hatodik, Palmer a kilencedik helyen még a rajtnál felrakott gumikkal.
10 másodpercre van Riccairdo mögött, de a Merci már szuperlágyon a végéig, meglátjuk, mennyivel lesz gyorsabb.
Hamilton 3 másodpercre húzott el, meddig lesz ez elég?
Hátvédet csináltak a finnből, neki kell most tartania és lassítania Verstappent. Lehet, hogy a Mercedesnél a végére visszaváltanak szuperlágyra, mert lágyon nagyon rossz Hamilton tempója.
Nem megy a lágy gumin túl jól a Mercedes.
Óriási a különbség a két Mercedes között. 1 másodpercre jön a finn mögött, aki elé hátulra tud majd csak visszajönni, amikor szuperlágyra vált a végére.
Ahol a többiek is, majdnem a falban között ki, de még visszahozta a Renault-t.