Az Index a teljes hétvégén ott van a helyszínen, aminek köszönhetően a bokszutcában egészen közelről csodálhattuk meg az F1-es gépeket. Alább látható a Ferrari és a Red Bull motorborítása, amelyeken már első ránézésre is számos különbséget láthatunk.
![xxx](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/4455/44559/445599/44559924_3c5e5ca62ad2501b35565e031a9e49f3_wm.jpg)
Látható, hogy a Ferrarinál mennyire nyitott a motorborítás. Ebből is látszik, hogy az olaszoknak több hűtésre van szükségük az erőforrás kapcsán. Lehetséges, hogy ez a csapat válasza a korábbi megbízhatósági problémákra. A Red Bull motorburkolatának hátsó szakasza sokkal hamarabb keskenyebbre szűkül, ami aerodinamikai szempontból nagyon előnyös lehet. Ezt a formát hívják a csapatok kólásüveg formának. A szűkebb kialakítás a jobb „packaging” eredménye, azaz jobban össze tudták zsúfolni kis helyre az alkatrészeket a motorburkolat alatt. A szívórésznél azonban a Ferrari a karcsúbb, lehetséges, hogy az ott elhelyezett alkatrészek elrendezésében van különbség a két autó között.