Az Index a teljes hétvégén ott van a helyszínen, aminek köszönhetően a bokszutcában egészen közelről csodálhattuk meg az F1-es gépeket. Alább látható a Ferrari és a Red Bull motorborítása, amelyeken már első ránézésre is számos különbséget láthatunk.

Látható, hogy a Ferrarinál mennyire nyitott a motorborítás. Ebből is látszik, hogy az olaszoknak több hűtésre van szükségük az erőforrás kapcsán. Lehetséges, hogy ez a csapat válasza a korábbi megbízhatósági problémákra. A Red Bull motorburkolatának hátsó szakasza sokkal hamarabb keskenyebbre szűkül, ami aerodinamikai szempontból nagyon előnyös lehet. Ezt a formát hívják a csapatok kólásüveg formának. A szűkebb kialakítás a jobb „packaging” eredménye, azaz jobban össze tudták zsúfolni kis helyre az alkatrészeket a motorburkolat alatt. A szívórésznél azonban a Ferrari a karcsúbb, lehetséges, hogy az ott elhelyezett alkatrészek elrendezésében van különbség a két autó között.