Kínos! Photoshop-mentes képek kerültek elő az énekesnőről
Lady Gaga Versacénak készült képein bizony erős utómunka folyt.
Lady Gaga Versacénak készült képein bizony erős utómunka folyt.
A hirdetők 2,7 milliárd dollárral többet költöttek online, mint a tévében. Nem nálunk, az USA-ban.
Két, bőrbetegségben szenvedő nővel próbálja eladni alapozóját egy kozmetikai cég. Megható videók.
Túl sok szexuális utalást tartalmaz a Hoodies reklámfilmje, ezért csak este tíz után kerülhet képernyőre Izraelben.
A színész már meg is érkezett Magyarországra, és valószínűleg Andy Vajnánál lakik majd.
Meg fosatós joghurttal. Tényleg ennyire rászorul az énekesnő? Akinek egyébként egy híres focista a pasija, vagyis ő sem kereshet rosszul.
A gifszínház második felvonása: a Színházi Világnapon rajongók kérésére grimaszoltak. Mi meg felvettük, miket.
A Grand Budapest Hotel bemutatóját használták reklámra.
A reklámügynökség munkatársai saját és gyerekeik cipőiből készítettek hirdetést, szerintük a holokauszttal ma is foglalkozni kell.
Az énekesnő most nem kólát reklámoz, hanem egy autót. Egy Toyotát. Elhiszi neki, hogy magától beleülne?
Kisbabák és kisgyerekek kerültek olyan reklámokba, ahol piciknek semmi keresnivalója nincs.
Kisbabák és kisgyerekek kerültek olyan reklámokba, ahol piciknek semmi keresnivalója nincs.
Két lány megmutatja, hogy súlyos bőrhibákat is el lehet rejteni egy jó alapozóval.
A nemi különbségeket kihangsúlyozó reklámok csúnyán kiverik a biztosítékot.
A nemi különbségeket kihangsúlyozó reklámok csúnyán kiverik a biztosítékot.
Pedig volt már pár hiper-szuper ötlet a közelmúltban, de ez tényleg visz mindent.
A videó, amin húsz idegen férfi és nő csókolózik egymással először, a WREN divatcég kampányvideója.
Sőt, még 90 százalékkal el is térhetnek fölfelé, és így 1,33 milliárd forintot költhetnek majd el.
A színésznő egy reklámban hedonozott.
Az Amerikai Mozgássérültek Szövetségének hirdetése nincs túl cifrázva: "vannak, akiknek ez az Everest".
Minimálisan, de erre sem volt példa 2009 óta.
A magyar modell a sztárproducer/zenész pólókollekcióját népszerűsítik. Menő.
A juhászból lett milliomos többé nem lesz vállakozó, most inkább valami újba kezdene.
Zseniális reklám lehet ez is, meg ez is ugye, de a fenti megoldás azért üt hatalmasat, mert fillérekbe kerül.
Matricánként 20-40 ezret. Kató néni után, újabb unortodox húzás a Jesz-MDF Szövetségtől.
Hogy, hogy nem, a fideszes önkormányzat cége az összes plakáthelyet az kormánypártnak adta.
Persze elhiszem, hogy a törvény betűje szerint semmi kivetni való nincs ebben, de nekem akkor is bántja a szemem.
Először is baromira zavar, hogy miközben tilos dohányt reklámozni, dohányboltot simán lehet (miközben ugye az egész trafikozásnak az lenne a lényege papíron, hogy visszaszorítsuk ezt a káros szenvedélyt).
Másodszor baromira zavar, hogy miközben nem szennyezhetjük tele a várost óriásplakátokkal, ha szerelünk rá négy kereket már mehet is a dolog.
A topmodell most egy gyorsétteremláncnak mutogatja a mellét egy reklámban.
Ömlik az erotika a videókról, amikkel a zaragozaiakat elsősegélyre kiképezték.
Látott mostanában baleset-megelőzési plakátot vagy reklámfilmet? Szörnyülködjünk együtt.
A televíziós reklámtorta 45,6 milliárd forintra zsugorodott.
Levakarták a győri buszokról a baloldal helyi jelöltje vallási krimijének reklámjait.
Visszaéltek a választási iroda nevével.
Napi átlag 4 óra 46 percet tévéznek az emberek Magyarországon, ebből 23 percig reklámot néznek.
Az olasz Twin-Set fehérneműmárka tavasz-nyári reklámkampányának arca lett a magyar modell.
Még az is bevállalja a képmanipulálást a Vogue-címlapért, aki korábban kikelt ellene.
Még az is bevállalja a képmanipulálást a Vogue-címlapért, aki korábban kikelt ellene.
Hiába költenek rájuk tízmilliókat, a nézők csak szórakozni akarnak rajtuk, és nem vásárolnak.
Ne dőlj be a marketingnek, és légy tudatos vásárló, így nem tudnak átverni.
Muszáj volt neki, sokan kritizálták, amiért a SodaStreammel szerződött. A cégnek izraeli területen van üzeme, ez nem fér össze az Oxfam alapítvány elveivel.
Megőrül, ha ugatós játékkutyát akarnak rásózni a tévében a gyerekre? Írjon nekünk!
Novoth Tibitől kaptuk az emailt, mely a reklámszakma újabb csodájára hívja fel a figyelmet:
Sziasztok!
Felháborodtam.
Csatoltam egy képet egy újságból.
Most éppen üdítő vásárlásra akarják rávenni az USA egyik legnagyobb sporteseményének nézőit.
Az utasnak csak a reklámokat kell elviselnie a fuvarért cserébe. Az elképzelést levédették.
A nők sehogyse voltak jók, tiszta szerencse, hogy nem halt ki az emberiség ennyi buta, ronda és ciki teremtés miatt.
Szerintünk nem lett vicces, de nézze meg, és döntse el, mit gondol róla.
A Golden Globe-on nagyon ráncosan jelent meg a 68 éves színésznő, a díjátadó szünetében leadott reklámban viszont hirtelen bababőre lett.
Három hét múlva kezdődik a német topmodelles reality, bőrdzseki alól villantja meg melleit a reklámplakáton.
A 46 éves színésznő baromi drága táskákat és cipőket reklámoz, jó kevés ruhában.
A nyomtatott New York Times egy twitterüzenetet ábrázoló hirdetéssel jelentkezett.
Ezúttal nem izmos ember reklámoz, hanem egy iszonyú szürreális videó.
94,5 méter átmérőjű gabonakörökkel hülyítették a kaliforniaiakat. Nem ufók voltak.
Kings Langley egy hétig King's Landing lesz a 3. évad DVD-megjelenése alkalmából.
Szerencséjére a megrendelő is jó fej volt, beleegyezett, hogy reklámfilm helyett inkább 35 falun segítsenek.
A Jaguar a németek egyik reklámjával viccelődött - nem hagyták szó nélkül.
A viszony.hu új mozgóreklámjával durvul a magyar félrelépős társkeresők plakátháborúja.
Ezzel kíván boldog karácsonyt.
Nagy-Britanniában közvetlenül a rajzfilm után sugároztak egy szexuális tartalmú reklámot.
Elkészült a Passionata tavaszi-nyári katalógusa egy rakás cukin szexi fotóval a modellről.