Eltűnt a hűvösvölgyi villamosfestmény! Nektek hiányzik? Vajon megvan valahol?
Fotó: redoctober/wikimedia Egészen érdekes, hogy vannak dolgok, amik csak akkor tűnnek fel, amikor eltűnnek.
Fotó: redoctober/wikimedia Egészen érdekes, hogy vannak dolgok, amik csak akkor tűnnek fel, amikor eltűnnek.
Szívemre tett kézzel mondom, hogy én nagyon szeretem a Futárt.
Mi az a Futár? Hát azok a világítós menetrendek a buszmegállóban! Vagy nem? Nos természetesen nem csak azok.
Lejárt az újabb határidő, de 300 villamos felszerelésével nem készült el a kivitelező. Kötbér lesz.
Azt senki sem tudja, hogy pontosan mikor indul a 4-es metró.
A gyorsan népszerűvé vált weboldal csak szimuláció, viszont tényleg készül az igazi változat.
A körúton örökítette meg magát két biciklis futár, amint a villamosok közötti szűk rést használják gyorsító sávként.
Sőt, hamarosan 40 Mercedes buszba is. A hangbemondás már most is műholddal megy.
Márciusra teljes gőzzel fut a FUTÁR. 92 %-on áll a BKV-BKK hatmilliárdos informatikai megaprojektje.
Fotó: BKK Facebook Az évtized legfontosabb közlekedési fejlesztésének nevezete a BKK a Futárt (forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer), ám a nyár óta nem nagyon hallani róla semmit.* Megkerestük hát a rendszer szállítóját-fejlesztőjét, hogy megkérdezzük, hogy áll most a rendszer.
Mert sűrítik a menetrendet, de nincs több Combino. És felszereltek még tíz Futárt is.
De van, ahol a BKK utastájékoztató kijelzőin angol nyelven jelennek meg a feliratok.
Hétfőn kezdődött a 6 milliárdos utastájékoztatási rendszer tesztüzeme. Gyorsan be is fejeződött.
Elindult a BKK kijelzőinek próbaüzeme.
Ősztől azt is lehet majd tudni, pontosan mennyi idő múlva jön a következő 2-es metró.
A tegnap bemutatott celluxos-újságpapíros buheramegoldásra a BKK ma reagált és még egy fotót is küldött a magyarázata mellé.
A magam részéről már az első pillanttól kezdve lelkesedem a FUTÁR-ért, vagyis a BKK új GPS-es utastájékoztatásásért.
Meg fognak lepődni, hogy mivel tudunk a lehető leggyorsabban adatot küldeni a szerverekre.
A mekifutar.hu címet hétfőn regisztrálták. Ilyen szolgáltatást főként Ázsiában működtet a McDonald's.
Emlékeztek a Budapestet ellepő akasztófákról szóló bejegyzésre? A BKK tegnap kiposztolt néhány fotót, hogy kollégáik már szerelik fel az új Futár-kijelzőket, ráadásul épp az Örs vezér terén, ahol én is fényképeztem a tartóoszlopokat.
263 új utastájékoztatót helyeznek ki, vakok és gyengénlátók számára hangos információval.
Biztosan sokaknak feltűnt, hogy a fenteikhez hasonló akasztófák lepték el Budapestet.
2013-tól GPS-alapú utastájékoztatási és forgalomirányítási rendszert vezetnek be Budapesten.
Elküldjük a jó Himnuszt Londonba.
Nagy ötlet a villanyszerelők által használt gyorsszorító (kötegelő): minden télen fel is bukkan több cikk arról, hogy miként lehet vele pillanatok alatt felkészíteni a kerékpárt a havas útviszonyokra.
Korábbi részletesebb posztunk után, amely a téli öltözködés elméletéről szólt néhány profi futár tapasztalatait felhasználva, most ráadásnak itt egy videós útmutató, amiben Galád, a Hajtás Pajtás egyik rutinos futára a maga fizikai valójában mutatja be téli felszerelésének darabjait, és helyes felöltési módjukat.
Jövőre már nem vonatoznak a GPS-szel felszerelt buszok, 2012-ben maguknak adnak zöldet, és telefonon is megnézhetjük, hol járnak éppen.
A webáruházak 91 százaléka elégedett volt a december 16-i forgalmával.
Ha egy bringás Koppenhágáról vagy Amszterdamról hall, akkor a városi kerékpározás jut eszébe: széles kormányos, sárvédős biciklik, kényelmes nyergükben ballonkabátos urakkal, vagy lobogószoknyás csajokkal.
Mc Buppa éjjel rapper, nappal, ha kell akkor flaszter maszter, a két keréken járó bizalmi ember. Az S10 Stúdiónak köszönjük a segítséget.