Már a provokatív reklámok is unalmasak
A ruhamárkák kreatívjainak nem jut semmi új eszébe, mert már a szex is unalmas.
A ruhamárkák kreatívjainak nem jut semmi új eszébe, mert már a szex is unalmas.
Látszik, a taurint is túl lehet adagolni.
A modell ráadásul félmeztelenül fetreng, és olyan hangon szól hozzánk, amit soha nem felejtünk már el.
A tévénézési szokások változásával a poénkodó és tényközlő reklámok ideje lejárt, a reklámszakemberek azt akarják, hogy bőgjünk. De miért?
És az Apple Sirijének jut a buta liba szerepe, míg Cortana játssza a mindentudó okos nőt.
David Duchovnyt szétszedik az internetezők és a sajtó, mert oroszbarát sörreklámban szerepelt.
A nőknek szóló reklámok régen gyakran érdekesre sikeredtek.
A nőknek szóló reklámok régen gyakran érdekesre sikeredtek.
Felháborítja, hogy mennyire tárgyiasítják a nőket a reklámokban? Nézze meg, mi történik, ha férfiakkal helyettesítik őket.
Van, akivel mindent el lehet adni: szar ételt és egészségtelen gyorskaját is.
Elég egy YouTube-ra feltöltött videó, és egy kis szerencsével bármilyen hülye milliós nézettségeket tud elérni, majd a reklámokkal több raklap pénzt keresni – tartja az online népi bölcsesség. Utánajártunk, mi igaz ebből.
Űr-Messi küzd az idegenekkel és meztelen emberek táncolnak az utcán az amerikai Adweek toplistáján.
A tábla elég vicceskedő, de a poén mögött azért érezni a szomorú valóságot.
A pornóproducer blogot indít, ebből az alkalomból jelentkezőket keres, akik kávéznának, beszélgetnének vele.
A Dolce and Gabbana fotózta a színésznőt, aki fekete-fehér pöttyös, szűk ruhában pózolt. Videó.
Ha ön erre azonnal rávágja, hogy "ja, kisgyerek, meg kutya", mi hozzátesszük, hogy "...meg citrom és gombafelhő". És persze a Maslow-piramis kiváló ismerete.
Rázúdult a népharag egy gyerekruházati cégre, miután elég szerencsétlenül sült el a legutóbbi reklámjuk.
Christiano Ronaldo és David Beckham helyett átlag angol férfiak bújtak a menő alsógatyákba.
A Leo Burnett reklámja egyszerű de nagyszerű lett.
Jócsajokkal reklámozza termékét az Akrobatx gárdája, nehogy a mellre figyeljen, nem az a lényeg!!
Összetörik egymást vagy megmentik őket az asszisztens szolgáltatások, miután kapitulálnak a vezetők? Eddig ez az év autós reklámja.
Fontos dologra mutatott rá egy újonnan készült reklám.
Egy kislány, aki azt hazudja, hogy neki már megjött, és egy anyuka, aki emiatt egy bulival szivatja meg őt.
Az énekes sört reklámoz, de több termékhez is boldogan adja arcát, ha kifizetik.
Saját köldökzsinórját vágja el egy újszülött egy indiai telekommunikációs cég reklámjában.
Ha vezetsz, ne is gondolj a telefonra. Használj kihangosítót, vagy halkítsd le indulás előtt. A pittyegés is ölhet.
Egy vegasi sztripklubnak csináltak hírverést Rodmannel és bikinis csajokkal.
Van egy kiskapu, amivel ki lehet kerülni a sarcot.
Kivételes eljárásban átment a javaslat.
Mert Rihanna már megint csak egy bugyiban van.
Katie Price megint reklámoz valamit, de ez borzasztóan szánnivaló.
A médiaügynökségi bónusz rendszere átláthatatlan és nem túl etikus, de régóta bevett, működő rendszer. Az eltörlése a multiknak rossz lenne, jól járhatna viszont néhány magyar cég.
Egy pöttyös gatyareklám, egy pózoló modell, és az Amerikai pite sztárja, amint a Petának vetkőzik.
Megdöbbentő reklámmal rukkolt elő egy német márka, mely szerint nem semmi baj nincs azzal, ha egy burkába öltöztetett férfival kampányolnak.
A felhasználók elkérhetik mások eddig üresen hagyott adatait. Ezzel a hirdetők járhatnak jól.
A Nagykörút annyira nem menő, hogy már siránkozni felette sem az.
Így cibálja május 25-re az urnák elé a választókat a dán parlament saját szuperhőse.
Egy reklámban szerepel, és még két esernyőtartó embert is kapott.
Lehet, hogy valakinek már unalmasak az újabb és újabb erzsébetvárosi falfestményekről szóló hírek, én azonban nem tudok betelni velük.
Na megjött hozzánk is a világ legkülönbözőbb pontján felbukkanó gumikacsa.
Elképesztő, mik jelenhettek meg annak idején a lapokban.
Elképesztő, mik jelenhettek meg annak idején a lapokban.
A spanyol márka tök értelmetlen reklámmal és kiszúrt kotonnal bőszíti a nőket anyák napja alkalmából.
Ilyen az, amikor egy intim és romantikus esemény egy termék reklámjává válik. Íme a cuki lánykérős videók halála.
Nézze meg milyen frappáns dolgok sülnek ki abból, mikor a csomagolástervezők kicsit kiélhetik magukat!
Itt az EP-választás hivatalos reklámja.
És önnek nincs szíve, ha ön szerint nem. Nézegessen cuki török gyerekeket.
Az összes jegy elkelt a Zöld Szofi bemutatójára, amit egy kamu fűshoppal reklámoztak.
Paródia készült az átlagos nőkkel kampányoló Dove-reklámokból, itt volt az ideje.
Nem jó a hangja, ráadásul eltorzítják.
Lady Gaga Versacénak készült képein bizony erős utómunka folyt.
A hirdetők 2,7 milliárd dollárral többet költöttek online, mint a tévében. Nem nálunk, az USA-ban.
Két, bőrbetegségben szenvedő nővel próbálja eladni alapozóját egy kozmetikai cég. Megható videók.
Túl sok szexuális utalást tartalmaz a Hoodies reklámfilmje, ezért csak este tíz után kerülhet képernyőre Izraelben.
A színész már meg is érkezett Magyarországra, és valószínűleg Andy Vajnánál lakik majd.
Meg fosatós joghurttal. Tényleg ennyire rászorul az énekesnő? Akinek egyébként egy híres focista a pasija, vagyis ő sem kereshet rosszul.
A gifszínház második felvonása: a Színházi Világnapon rajongók kérésére grimaszoltak. Mi meg felvettük, miket.